- Hirdetés -

Egyetemekkel működik együtt a Coca-Cola HBC

|

- Hirdetés -

Négy egyetemmel köt duális képzési megállapodást a Coca-Cola HBC Magyarország. A hallgatók szerint is jó irány a duális képzés – derül ki az érintett egyetemek hallgatói körében végzett felmérésből.

 

A hallgatók örömmel veszik a duális képzések elindulását az egyetemeken. Munkahelyválasztáskor többségük ugyanis a szakmai továbbfejlődés lehetőségét a fizetésnél is fontosabbnak tartja, a gyakorlati képzés pedig az első lépés ebbe az irányba. Ennek érdekében a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. négy hazai egyetemmel megállapodást írt alá a duális képzés elindításáról. Az új típusú együttműködésnek köszönhetően szakképzett munkaerőhöz juthat, az egyetemek új típusú képzést nyújthatnak hallgatóknak, a diákok pedig az eddigieknél értékesebb diplomát kaphatnak. A vállalat idei programjaival több mint harminc diáknak ad értékes munkatapasztalatot.

 

A hallgatók a munkaerőpiacon használható tudásra szeretnének szert tenni az egyetemeken, ezért többségük támogatja a duális képzés elindulását a hazai oktatásban – ez derült ki a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. megbízásából tavaly év végén, négy egyetem hallgatói körében elvégzett, nem reprezentatív felmérésből. Érdekesség, hogy az előbb említett szemponton kívül a hallgatók a szakmai továbbfejlődés lehetőségét fontosabbnak tartották a magas fizetésnél.

 

A kutatás eredménye megerősíti: helyes volt a Coca-Cola HBC Magyarország döntése arról, hogy négy magyar egyetem élelmiszer- és gépészmérnök képzési programjával közösen duális képzést indít. Az erről szóló együttműködési megállapodást Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, valamint a Szent István, a Szegedi, a Pannon és az Óbudai Egyetem rektorai a mai napon látták el kézjegyükkel, a kormány képviselői, Dr. Nagy István földművelésügyi miniszterhelyettes és felsőoktatásért felelős államtitkárság képviselőinek jelenlétében.

 

A duális képzés mindhárom félnek – hallgató, vállalat, egyetem – egyaránt előnyös együttműködést jelent. A képzés során az egyetemi hallgató munkatapasztalatot szerezhet iparági szinten meghatározó vállalatoknál; a Coca-Cola HBC Magyarország idei programjaival több mint harminc diáknak ad értékes munkatapasztalatot. Ráadásul a munkáért a képzés teljes időtartamára fizetést kap a cégtől. Nem csak a gyakorlati időszak alatt, hanem az egyetemi oktatási idején is. A duális képzésben résztvevők három és fél év munkatapasztalattal a hátuk mögött hagyják majd el az egyetemi képzést, így a megfelelő szakmai gyakorlat birtokában könnyebben és jobb munkakörökben helyezkedhetnek el.

 

„A versenyképesség első számú feltétele ma már egyértelműen a képzett munkaerő, a duális képzés ezért várhatóan egyre nagyobb teret nyer majd mind a felsőfokú oktatásban, mind pedig a cégeknél. A most megkötött együttműködési megállapodások révén vállalatunk folyamatos utánpótláshoz juthat majd kiváló és XXI. század kihívásaira felkészített munkatársakból. A duális képzés ezen felül a tehetségek itthon tartásához is nagy mértékben hozzájárulhat – mondta Minas Agelidis, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

 

„Ma a növekvő beruházási kedvvel együtt növekszik a cégek munkaerőigénye Magyarországon. A kormány élelmiszeripari fejlesztési stratégiája ambiciózus célokat fogalmazott meg, többek között az innováció erősítését és azt, hogy teremtsük meg annak feltételeit, hogy korszerű gondolkozással rendelkező humánerőforrás álljon az ágazat rendelkezésére. A duális képzés emiatt elengedhetetlen eleme a közép- és hosszútávú iparstratégiánknak. Ezért is üdvözöljük a Coca-Cola HBC Magyarország és az egyetemek együttműködését, amelynek eredményeként duális képzés indulhat élelmiszer- és gépészmérnök szakokon” – méltatta Dr. Nagy István a megállapodást.

 

A Coca-Cola HBC Magyarország – a 28 országot átfogó és 593 millió fogyasztót kiszolgáló Coca-Cola HBC csoport tagja – az utóbbi években dinamikus fejlődésen ment keresztül: mára a régió vezető palackozójává vált, 24 országba exportálja termékeit. A vállalat jelenleg 1100 embert foglalkoztat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így kaphatunk kártérítést a repülőjáratok késése miatt

Annyira gyakorivá váltak a repülőjáratok sok órás késései, hogy már a biztosítók is tapasztalják az ilyen kárbejelentések megugrását. A külföldre készülőknek érdemes eleve erre való utasbiztosítást kötni, mert ez fedezheti például a sürgősségi kiadásokat....

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

A Best Ever lett a Kékszalag kommunikációs partnere

A Best Ever ügynökséget választotta a Magyar Vitorlás Szövetség az 56. Kékszalag Raiffeisen Nagydíj kommunikációs feladatainak ellátására. Július 18-án indul Magyarország legnagyobb presztízsű, legnagyobb múlttal rendelkező, egyben Európa leghosszabb tókerülő vitorlás eseménye, az 56....

Szolid kreatív növekedés

A legnagyobb hazai full service és kreatívügyökségek együttes árbevétele ugyan nőtt 2023-ban, de nem érte el az infláció szintjét. Az összesített számokat jelentősen befolyásolták a három legnagyobb szereplőnél látható változások. Utóbbiak az árbevétel terén...

Dübörög a nyár a horvát tengerparton

A horvát turizmus pozitív trendekkel és a turistaforgalom eredményeivel lép be az idei év turisztikai főszezonba. Ezt mutatják az eVisitor rendszer adatai, amelyek szerint januártól június végéig több mint 7,2 millió érkezés és 28,1...

Egyre többen kötnek mobilon utasbiztosítást

Jelentős, két számjegyű növekedés látható az utasbiztosításoknál az idén - közölte a K&H. A pénzintézet az egy évvel korábbinál 11 százalékkal több szerződést kötött január és június közepe között. Egyre többen a mobilbankon keresztül...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Problémás Netflix műsor, plusz 7 év a Csaba Rádiónak

A holland társhatósághoz fordul a Netflix egyik műsorszámának nem megfelelő korhatári besorolása miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A Médiatanács július 9-i ülésén döntött egy helyi rádió médiaszolgáltatási jogosultságának megújításáról, valamint vizsgálta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a 3. Beauty Expo

Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg...

Így kaphatunk kártérítést a repülőjáratok késése miatt

Annyira gyakorivá váltak a repülőjáratok sok órás késései, hogy már a biztosítók is tapasztalják az ilyen kárbejelentések megugrását. A külföldre készülőknek érdemes eleve erre való utasbiztosítást kötni, mert ez fedezheti például a sürgősségi kiadásokat....

Izgalmas dolgok derültek ki a gamerekről

A gamerek száma évről évre emelkedik Magyarországon, ami marketing szempontból jelentős lehetőségeket kínál a nem gaming szektorok számára is a fiatalok megszólításában. A YouTube, a TikTok, az Instagram és a Twitch népszerűsége növekszik, miközben...

Újabb részletek az RTL-es BL-közvetítésekről

192 meccs magyar kommentárral, melyek mindegyike visszanézhető, hazánkban eddig nem látott képminőség - az RTL Magyarország nagyszabású sajtótájékoztató keretében jelentette be az UEFA Bajnokok Ligája-közvetítések minden fontos elemét, mely az RTL+ platformon előfizetés után...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

Don't Miss

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 Porductions egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...

Új vezetővel erősít a PwC Magyarország

A PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának új vezetője 2024. július 1-jétől Farkas Gábor. A pozíciót Deák Lászlótól veszi át, aki a továbbiakban a közvetett adókért felelős területet vezeti és mellette az ESG...

Új ügyfelek a Próbakőnél

Hazai és nemzetközi ügyfelekkel bővült a nemrég 4 PREXA díjat nyert Próbakő Kommunikáció portfóliója. Az ügynökség megbízást kapott a gyógyszeripar, a technológia és a kiberbiztonság területéről, valamint egy e-kereskedelmi projekt kommunikációs feladatait is rábízták. Az...