- Hirdetés -

Egyszerre volt díjazott és díjátadó az idei Effie-n a Microsoft

|

A reklám és marketing szakma nemzetközileg elismert seregszemléjén a Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok és a Youth marketing (tinédzsereknek, fiatal felnőtteknek szóló aktivitások) kategóriákban került a döntőbe megbízóként a Microsoft Magyarország, miközben díjalapítóként a Vigyél Haza Alapítvány Jót enni és Jót tenni kampányának adta át a Microsoft Innovációs Különdíját.

A Microsoft Magyarország a „klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok” és a “Youth marketing (tinédzsereknek, fiatal felnőtteknek szóló aktivitások)” kategóriákban került az Effie short list-jére a Microsoft Tech Summit 2019 és az Xbox GamePass kampányokkal, amelyek Finalist Díjat kaptak a december 14-i virtuális díjátadó ünnepségen.

A Hello Event szervezésében tavaly első ízben megrendezett Microsoft Tech Summit-on a mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldásokat, felhőtechnológiára épülő vállalatirányítási rendszereket mutattak be intézmény- és vállalatvezetők. JustVidman, Magyarország egyik legismertebb és legnépszerűbb YouTubere volt a szereplője az Xbox GamePass humoros, fiatalos hangvételű reklámklipjének, amely tavaly karácsonykor tűnt fel és keltett feltűnést az online és social médiában. A Montwerk Media, mint főügynökség szervezésében megvalósult kampányt 20% feletti organikus elérés, 39%-os megtekintési ráta és kiemelkedő költséghatékonyság jellemezte.

“A Microsoft innovatív megoldásai a kreativitásuk megélésére és nagyobb hatékonyságra ösztönzi az embereket. Ugyanez a kreativitás, innováció és fiatalos hangvétel jellemzi a Microsoft saját kommunikációját is, amely mindig a minél nagyobb elérést és az üzleti céljaink támogatását szolgálja. Magyarországon is folyamatosan keressük azokat csatornákat és tartalmakat, amelyekkel a leghatékonyabban és innovatív módon tudjuk megszólítani a célcsoportjainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy az Effie szigorú szakmai zsűrije is elismerte a marketing kampányaink eredményességét” – mondta Csanak Gabriella, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója.

A Microsoft Magyarország díjalapítóként is érdekelt volt a versenyben. Az Effie Hungary-val közösen alapította a vállalat a Microsoft Innovációs Különdíjat, amely azokat a pályázókat ismeri el, akik a legkorszerűbb infokommunikációs technológia és megoldások, alkalmazásával teszik még hatékonyabbá a kampányaikat. Ezt az elismerést az idén a Vigyél Haza Alapítvány és a Netpincér közös kampánya, a Jót enni és jót tenni kampánya érdemelte ki. A pályázó a virtuális kutyaétterem kampányával az adománygyűjtés egy olyan egyedi formáját választotta, amely etikusan, érzelmi nyomás nélkül szólítja meg a potenciális támogatókat, mégis valóságos segítséget jelent az árva kutyáknak, akik alapítványunknál várják, hogy örökbe fogadja őket egy elkötelezett állatbarát.

Csanak Gabriella, aki a Microsoft Innovációs Különdíj szakmai zsűrijében is helyet foglalt, így indokolta a zsűri döntését: „Az Innovációs Különdíjjal azokat a marketing projekteket és szakembereket díjazzuk, akik 21. századi technológiai megoldások alkalmazásával tették hatékonnyá kampányukat. A Microsoft olyan technológiákat és megoldásokat ad az emberek kezébe, amelyekkel fenntarthatóbb, élhetőbb, és barátságosabb hellyé tehető a világ, ahol élünk. Meggyőződésünk, hogy a technológia azért van, hogy még emberibbé formálja a társadalmunkat. A Vigyél Haza Alapítvány kampánya, a technológia kreatív alkalmazásával, épp erre szolgál jó példával.”

A 19. Effie-t közel negyven országban tartották meg az idén. Az 50 éve alapított reklámhatékonysági versenyt Magyarországon 2002 óta rendezi meg a Reklám Világszövetség (IAA) magyar tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). A globális arany standardként számontartott Effie különlegessége az, hogy a legnagyobb hangsúlyt a bírálatnál a hatékonyságra helyezi. Ennek megfelelően, a pályázónak be kell ugyan mutatnia a célokat, az insight-okat, a stratégiát és a kreatív koncepciót, de a legtöbb pontszámot az elért eredmények kapják a 120 fős, elismert hazai szakemberekből álló zsűritől. 2020-ban a szervezők könnyített feltételekkel és online webináriumokkal segítették a nevezőket. 47 pályamű jutott a döntőbe, többségük a Társadalmi célú kampányok – CSR – Márkák, vállalatok /doing good kategóriában. Ezek alkotások már biztos pontszerzők a nemzetközi Effie Index világranglistán, a díjjal jutalmazott pályamunkák pedig indulnak a nemzetközi Effie díjakért is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...