Nehéz időkben az inspiráló hírességek még inkább összefogják a társadalom tagjait. A BMW Group és a CNN most tizenegy rövidfilmbe sűrítve, a „The Art of Leadership” (Az iránymutatás művészete) mottó alatt meséli el napjaink népszerű személyiségeinek, művészeinek és vezéregyéniségeinek egyedi történetét.
A BMW Group és a CNN International Commercial (CNNIC) összefogott, hogy két vadonatúj, összesen tizenegy rövidfilmből álló sorozat képében olyan kivételes személyek életútját mutassa be, akik saját területükön maradandót alkottak és követendő példával álltak elő. A rövidfilmek mindegyike a BMW iránymutató értékrendjét közvetíti: a magabiztosság, a felelősségvállalás és a függetlenség egységét. Azon erényeket, amelyek a bajor prémiumgyártó luxusautóit is meghatározzák, a BMW 7-es sorozattól kezdve, a BMW X7 modellen és a BMW 8-as sorozaton át, egészen a BMW M8 szériáig.
2020. március 26-án a CNN bemutatta a BMW-vel készített hatrészes sorozat első rövidfilmjét, amelyet a CNNIC házon belüli díjnyertes stúdiója, a Create álmodott képernyőre. Az alkotás a világ egyik legismertebb lemezlovas-duója, Dimitri Vegas & Like Mike karrierútját meséli el, bemutatva a szenvedélyben gyökerező sikertörténet legbelső motivációit és a közönséggel kialakított különleges kapcsolat eredetét. A zenei producerként is jegyzett belga testvérpárral a norvégiai turnéjuk egyik állomásán forgattak a készítők. A rövidfilmet – ahogyan a következő öt alkotást is – globális terjesztésre készítette elő a Create stúdió: az alkotások a CNN International Commercial televíziós-, digitális- és közösségimédia-felületein, illetve a BMW weboldalán is megjelennek.
A CNN nemzetközi médiavállalataként működő Great Big Story az év későbbi szakaszában ezt követően öt mikro-dokumentációban filmesíti meg azon világhírű személyiségek élettörténetét, akik iránymutató példaként inspirálják a társadalom tagjait. Az első film – amelyet a tervek szerint májusban mutat be a stúdió – Brandon Tory különleges kettős életéről szól: az éjszakai életben is sikeres rapper napközben a Google mesterséges intelligenciát fejlesztő mérnökeként dolgozik. Az öt alkotás a Great Big Story megjelenési- és közösségimédia-felületein keresztül, a WarnerMedia Launchpad technológiájának köszönhetően a meghatározott célközönség minden tagjához eljut.