- Hirdetés -

Erre készül a Samsung

|

- Hirdetés -

A Samsung Electronics az idei barcelonai Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress, MWC) négy innovatív Creative Lab (C-Lab) projektjével új élményeket kínál a virtuális valóság (VR) és a kiterjesztett valóság (AR) területén. A projekteket az ígéretes startup vállalkozásokat összefogó 4 Years From Now (4YFN) platformon állítják ki, ahol az innovatív megoldások bemutatása mellett potenciális befektetőkkel való találkozásra is lehetőség nyílik.

 

A 2012 decemberében létrehozott C-Lab tehetséggondozó program támogatja a kreatív vállalati kultúrát és segítséget nyújt a Samsung alkalmazottak innovatív ötleteinek megvalósításában, legyen szó a gyártó bármely üzletágáról.

 

Az idén bemutatott termékek között találhatunk egy, a gyengén látó felhasználók számára tervezett intelligens eszközt, egy szemüveget, amely lehetővé teszi, hogy monitor nélkül is láthassuk számítógépünk képernyőjét, egy virtuális valóságra épülő lakberendezési megoldást, valamint egy 360 fokos platformot, amely egyedülálló utazási élményt kínál.

 

 

Relúmĭno

 

A Relúmĭno olyan látást támogató alkalmazás, amely a Gear VR rendszerrel együttműködve élesebb képet biztosít olvasáskor és tévénézéskor a látássérültek, illetve a gyengén látó felhasználók számára. A mobilalkalmazásként működő, a Samsung Gear VR eszközbe illeszthető technológia élesebbé teszi a képelemeket és szöveget, így a látássérültek könnyebben láthatják azokat. A megoldás a kép átrendezésével újratérképezi a vakfoltokat, és az Amsler-rács segítségével korrigálja a metamorfopszia miatt torzuló képeket. A Relúmĭno lehetővé teszi a látássérültek számára, hogy a jelenleg piacon lévő drága megoldások használata nélkül is élvezetes legyen a tévénézés.

 

 

Monitorless

 

A Monitorless egy távvezérelt VR/AR megoldás, amelynek köszönhetően a felhasználók képernyő nélkül is használhatják okostelefonjukat vagy számítógépüket. A megoldás fő eleme egy szemüveg, amely képes más eszközök, például okostelefonok vagy számítógépek képét megjeleníteni. Az eszköz az elektrokromatikus üvegnek köszönhetően kiterjesztett valóság (AR) és virtuális valóság (VR) módban is használható. A Monitorless egy válasz az elérhető AR és VR tartalmak hiányára, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók nagy kapacitású számítógépes játékokat mobileszközön is játszhassanak.

 

 

VuildUs

 

A VuildUs lakberendezési megoldás, amellyel a felhasználók vásárlás előtt megtekinthetik, hogyan mutatna a kiszemelt bútor a lakásukban. A technológia részét képezi egy 360 fokos kamera, valamint egy VR-kompatibilis eszközökre tervezett mobilalkalmazás. Először a felhasználó összeköti a két eszközt, és a kamerával felvételt készít az a lakásáról. Ezekből az adatokból az alkalmazás elkészíti a lakás VR-verzióját, amelybe a felhasználó egy VR szemüveggel beléphet. Amellett, hogy a felhasználó az eszköz segítségével három dimenzióban megtekintheti, hogy a kiszemelt bútordarab hogyan mutatna a lakásban, a terméket azonnal meg is vásárolhatja. A megoldásnak köszönhetően többé nem kell megmérni bútorvásárlás előtt a rendelkezésünkre álló helyet, hiszen valós időben is ellenőrizhetjük, hogy befér-e az adott darab a meghatározott szobába.

 

 

traVRer

 

A traVRer egy 360 fokos videoplatform, amellyel a felhasználók élethű virtuális utazást tehetnek egy valódi utazás előtt vagy után. A platform felhasználói felkereshetik a világ híres helyszíneit és látványosságait, a felvételeken rögzített hangulattal, háttérzajokkal és eseményekkel gazdagítva. A vásárlók a menüben való navigálás nélkül is könnyedén válthatnak a különböző kameraállásból készített videók között, sőt, azt is megválaszthatják, hogy a nap melyik szakaszában kívánják meglátogatni az adott helyet.

 

A C-Lab projektek a Samsung Electronics pavilonjában lesznek megtekinthetők (4YFN G1, Fira kiállítóközpont, Barcelona).

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...

A hazai termékekre koncentrál az Aldi

Kilenc hazai gyártó részvételével idén augusztusban is megrendezik a hazai termékek hónapját. Ennek legfőbb kommunikációs üzenete, hogy a Magyar Termék védjegyek valódi garanciát jelentenek a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Az ALDI a magyar...

Mobillal a tökéletes utazásért

A gyakran utazó, rutinos okostelefon-használók egy mobiltelefon segítségével elintézhetnek mindent, ami a tökéletes nyaraláshoz szükséges: szállást foglalnak, repülőgép- vagy vonatjegyet vásárolnak vagy sorban állás nélkül szerzik be belépőjegyüket múzeumba, kiállításra, sporteseményre, színházba vagy a...

Már csak a külföldi munkaerő segíthet a hiányszakmákban

Továbbra is rekordszinten a foglalkoztatás Magyarországon: 2022 júniusában a foglalkoztatottak átlagos létszáma meghaladta a 4,7 millió főt. Ezzel párhuzamosan nagy kihívást jelent a magyarországi cégeknek a munkaerőhiány, ami a gazdaság teljesítőképességét is hátráltatja. A...

Fényűző luxus és vademberek a Spektrum sorozataiban

Néhányan talán még emlékeznek arra az angol párra, akik fényűző életüket hátrahagyva, és az összes megtakarításukat felhasználva egy Somogy megyei településre, Gadácsra költöztek. A pár környezete aggódva szemlélte az eseményeket, Julia és Gareth ugyanis...

Lecsaptak a kandallókra az online vásárlók

Váratlan és érdekes trendeket mutatnak az eMAG 2022. júliusi látogatói és értékesítési adatai: jelentősen megnőtt az érdeklődés a kandallók iránt, különösen a szilárd fűtőanyaggal használható típusok népszerűek. Ezzel párhuzamosan a napelemek/napkollektorok termékkategória forgalma is...

Ismét előrébb lépett a Xiaomi

A Xiaomi Group a 266. helyen végzett a 2022-es Fortune Global 500 listán. A globális technológiai vállalat, amely mostanra a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává nőtte ki magát, sorozatban a negyedik éve lép egyre előrébb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hackathont szervez a Kiwi.com

A Kiwi.com utazás-technológiai vállalat UX hackatont szervez Global Travel Jam néven, amelynek célja, hogy javítsa az utazók élményét a foglalás során és az utazás minden szakaszában. Az ügyfélközpontú termék megalkotása során a Kiwi.com és...

Liluval nyitott új üzletet a Rossmann

Budaörsön nyitott új üzletet a Rossmann. A drogériahálózatnak ez már a harmadik, teljes egészében az új német standard alapján berendezett boltja, amelyben nagyobb teret kapnak a reformélelmiszerek és a dekortermékek, és amelyben szinte a...

Nyári tippek a Google-től

A nyári utazások során gyakran a Google-t hívjuk segítségül. A vállalat szakemberei hasznos tanácsokkal segítenek a nyaralni vágyóknak.Úti célod új szemszögbőlA nyári utazások során nem ritka, hogy a Google-t hívjuk segítségül utazásaink tervezésekor. A...

Tanszergyűjtéssel segít az Auchan

Már elkezdődött kezdődik a Nagycsaládosok Országos Egyesülete (NOE) és az Auchan közös tanszergyűjtési akciója. A már hagyománynak számító gyűjtéssel azoknak a családoknak szeretnének segíteni, akikre a tanévkezdés különösen nagy terhet ró, mivel több gyermeket...

Lelassult a kiskereskedelem

A kiskereskedelem tekintetében havi szinten ismét csökkent a forgalom júniusban, 0,5 százalékkal. Éves összehasonlításban pedig a kiskereskedelem forgalmának volumene naptárhatástól megtisztítva 4,5 százalékkal emelkedett, ami jelentősen elmaradt a 8% körüli elemzői konszenzustól. Az élelmiszer-...
- Hirdetés -

Don't Miss

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...

Az UX az új arany

A járvány hihetetlenül felpörgette a digitalizációt, a szolgáltatóknak pedig önbizalmat adott. Egyre fontosabb a fel használói élmény tervezése, ám a Z generáció a korábbiakhoz képest sokkal „puritánabb” szolgáltatási portfóliót igényel – mondta el Mondovics...

Tovább erősítik a Jófogást

Cégvezetőként az embereket tartja a legfontosabbnak, mert a csapat a teljesítmény motorja, ezért jelenleg a munkatársak elkötelezettségének növelésére fókuszál – mondta el a lapunknak adott interjúban Artsiom Rabtsevich. Az Adevinta Classified Media Hungary Kft....
- Hirdetés -

SzuperZöld

Litkai Gergellyel indított Zöld podcastot a Bookline

Augusztus harmadikán elindult a Bookline havonta jelentkező podcast-sorozata, a Bookline Zöld. A Könyves Magazinon és a nagyobb streamingszolgáltatón elérhető műsorban Litkai Gergely és vendégei nemcsak a fenntarthatósággal és a környezetvédelemmel kapcsolatos tévhiteket igyekeznek helyre...

A hazai startupok is figyelnek a fenntarthatóságra

A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során. Ez azonban jelenleg inkább a természeti erőforrások fenntartható kezelését...

Mobilapp mutatja az ivóvízlelőhelyeket

Augusztus van, a papírforma szerint még egy jó időre visszatér a kánikula, ami végül is rendben van, hiszen nyár van. És bár az egészséges életmódnak nemcsak ilyenkor elengedhetetlen része a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, hőség...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....