- Hirdetés -

Erre számíthatunk az Országos Marketing Konferencián

|

- Hirdetés -

Több tartalmat, plusz egy napot és számos újdonságot kínál az érdeklődőknek idén a 28. Országos Marketing Konferencia. A szakma legnagyobb hazai rendezvényére több, mint 700 résztvevőt várnak.

 

A Magyar Marketing Szövetség Elnöksége a Marketing Döntéshozók Klubjával közösen, az elmúlt évek tapasztalatait összegezve és a nemzetközi trendeket szem előtt tartva állította össze az idei, 28. Országos Marketing Konferencia programját. Kibővített, újításokkal teli koncepcióval várják az érdeklődőket a marketingszakma elsőszámú konferenciáján 2017. november 15-16-17-én, mely helyszínét a Park Inn by Radisson Budapest Hotel biztosítja.

 

A szakmai prezentációk olyan egyedi tartalommal rendelkeznek, amelyeket Magyarországon eddig még soha máshol nem mutattak be az előadók. Így a szakmai közönség elsőként itt fog értesülni a 2018-as év marketing trendjeiről és irányvonalairól, amiket a következő évi marketingstratégiájukba beépítve alkalmazhatnak és előnyt élvezhetnek versenytársaikkal szemben. Amellett, hogy az előadók mind kiváló szakemberek, idén párban tartják előadásaikat, amelyek ettől egyedi, megismételhetetlen tartalommal bírnak – írja közleményében a Magyar Marketing Szövetség.

 

Vége a 15 perces villám prezentációknak, helyette 30 percesek lesznek, mert a hosszabb, edukatívabb előadások alkalmasabbak a tudás átadására, valamint elsajátítására.

 

Szintén újdonság, hogy háromnaposra bővül a Konferencia, így a harmadik napon az elhangzott premier előadásokra épülő szakmai workshopokon lehet majd részt venni. Kiváló szakemberek segítenek a résztvevőknek a megszerzett tudást a gyakorlatban elmélyíteni, valamint velük közösen kidolgozni kreatív márka- és digitális marketing stratégiájukat. Fontos információ, hogy a harmadik napnak, vagyis az Elmélyülés Napjának a résztvevői létszáma – a hatékonyság érdekében – limitált lesz.

 

A konferenciát megelőző időszakban, különleges meglepetéssel készülnek a szervezők. Élő Facebook Live videóba kapcsolódhatnak be az érdeklődők, akik elismert előadókkal, kiváló szakemberekkel, és a szervezőkkel is láthatnak szakmai tartalmú beszélgetéseket. A Marketing Konferencia száguldó riportere fogja kérdezni a vendégeket és koordinálni a váratlan fordulatokat. A lendületes videózás alatt, lehetőség nyílik a nézőknek is kérdezni az alanyoktól. Az első Live videó szeptember 7-én lesz, melyben Hinora Ferenc, a konferencia projectigazgatója fogja beavatni a közönséget a tematikába, illetve néhány kulissza titokba. Pontos információk ezzel kapcsolatban a konferencia Facebook oldalán olvashatók.

 

Az első nap marketingstratégia témájú plenáris ülését két terem egészíti ki, a Digitális Marketing (Digital Hack) és a Média/kommunikáció szekciók, amelyek együttesen biztosítják a felkészülést a jövő évre, valamint a szekciótermekben elhangzó előadások az eddigiekkel ellentétben már déltől, az első nagy szünet után fognak kezdődni.

 

A második napon, a Marketing&Media magazinnal közösen szervezett Marketing Masters Konferencián a megbízói oldal TOP marketingvezetői előadásaik és esettanulmányaik keretében bemutatják a legújabb marketing trendek szakmailag helyes marketing gyakorlatait, igazi véleményvezérként osztják meg gondolataikat a marketing területeinek jövőbeni alkalmazásáról, valamint alakítják a marketing irányzatait és edukálják, inspirálják a marketingeseket, márkatulajdonosokat, marketingtevékenységet végzőket.

 

Ez a dátum egyben a Marketing Döntéshozók Napja is, melynek célja, hogy összehozza a szakma képviselőit, és biztosítson egy talalkozási lehetőséget tartalmas idő eltöltéséhez, abban a világban, ahol az idő, olykor a legnagyobb kincsünk.

 

A szakmai kapcsolatépítés biztosítása napközben is egy fontos tényező, ezért hallgatóink az előadások között az erre kialakított Networking zónákban is ismerkedhetnek és tapasztalatot cserélhetnek a többi marketinges kollégával.

 

Továbbá, reggel a konferencia kezdete előtt, 2017 legjobb nemzetközi reklámfilmjeiből inspirálódhatnak a résztvevők, ez által ötleteket gyűjthetnek a saját reklámanyagaik kreatív megvalósításához.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...

Idén a horvát tengerpart a sláger a magyar nyaralóknál

A júliusban megkötött utasbiztosítások több mint kétharmada tengerparti nyaralásra szólt. A legnépszerűbb úti cél Horvátország volt, a legdrágább biztosítás pedig meghaladta a 180 ezer forintot – derül ki a Bank360.hu utazási indexéből.  Június után...

Szeptember elején lesz a BuSho

Augusztus 30. és szeptember 4. között tartják a 18. Budapest Short Film Fesztivált, vagy közismert nevén a BuSho-t, amelyen a nevezett csaknem 1000 filmből 65-öt láthatnak az érdeklődők a fővárosban. A fesztivál fő helyszíne a...

Két hét és visszatérnek a párkereső gazdák

Augusztus 29-én indul a Házasodna a gazda, az RTL Klub társkereső realityjének 5. évada minden hétköznap este lesz látható a csatornán.  A műsorvezető Nádai Anikó lesz, az epizódok az RTL Most platformon is megtekinthetők...

Tovább nőtt a Lenovo nyeresége

Erős első éves eredményeket jelentett be a Lenovo Group, amely így a kilencedik egymást követő negyedévben növelte mind a bevételét, mind a nyereségét. Az első negyedéves nettó nyereség a tavalyihoz képest 11 százalékkal 516...

A Gránit Bankkal növekszik tovább az Equilor Befektetési Zrt.

Változatlan menedzsmenttel folytatja működését az Equilor Befektetési Zrt., miután a Gránit Bank Zrt. 50 százalék plusz egy szavazatnyi részesedést szerez a több mint 30 éves magyar befektetési szolgáltatóban. Az Equilor 49,9 százalékos tulajdonosa továbbra...
sms mobiltelefon

Alkalmazások, amik megkönnyítik az életünket

Attól, hogy aktív internethasználókká válunk, még nem kell egész nap a kijelző vagy a képernyő előtt gubbasztanunk. Sőt, az online megoldások közül sok nemhogy időrabló, de időt is spórolhatunk vele. A fiatalok világnapjára a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Saját kriptovalutát indított egy szendvicsező

A komoly üzleti befektetés mellett életeket hivatott menteni a LAMEA Sandwich Corner által indított kriptovaluta. A tokennel az innsbrucki székhelyű szendvicsező minden éttermében lehet már fizetni, a vállalat célja pedig az, hogy az emberek...

Rákapcsolt az 5G-re a Yettel a Szigeten

A tömegrendezvények megfelelő mobilellátása rendszeresen izgalmas feladatot ad a mobilszolgáltatóknak. A felhasználói szokások évről évre változnak, ráadásul minden esemény más adottságokkal rendelkezik, így nem lehet egy, jól bevált megoldással készülni az ilyenkor szükséges időszakos...

Megújítja operációs rendszerét az OPPO

Az OPPO globális online stream eseményen mutatja be az Android 13-ra épülő mobil operációs rendszerének legfrissebb verzióját. A 67 nyelven elérhető és globálisan több mint 500 millió havi aktív felhasználóval rendelkező ColorOS 13 vadonatúj...

Ezek voltak a legkelendőbb termékek az Euronicsnél

Airfryerek, telefonok és robotporszívók – ezek a legnagyobb fejlődést mutató termékkategóriák 2021 és 2022 júniusa között a magyar tulajdonban lévő Euronics Műszaki Áruházlánc éves kimutatása alapján. A tavaly márciusi boltzár után a vásárlók lelkesen...

Sokba kerülhet az iskolakezdés

Az iskolakezdés átlagosan 20-30 ezer forintba kerül gyermekenként, amennyiben a tanulónak új iskolatáskára is szüksége van, akkor akár meg is duplázódhat ez az összeg a REGIO JÁTÉK friss felmérése alapján. A tanszer-beszerzés augusztusban tetőzik,...
- Hirdetés -

Don't Miss

Jobban kell küzdenünk a fogyasztók figyelméért

Egymás gondolatainak meghallgatása, egymás munkáinak megtekintése mindig inspirációt nyújt és elősegíti a megújulásra való készséget, képességet – vallja Mérő Ádám, a Coca Cola Company Consumer & Shopper Connection Director-a. A szakember a szeptember 15-i...

A marketingvezetők jó esetben interdiszciplináris gondolkozók

Manapság a marketing az egyetlen omnipotens diszciplina, amely egy vállalat működésének teljességét képes átfogni – állítja Szabó Béla. A Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója a Marketing Summitot beharangozó interjúsorozatban az mmonline.hu-nak beszélt arról, hogy milyen...

Együtt erősebbek vagyunk

A marketing szakemberek, vezetők szerepe jelentősen megnövekedett a vállalaton belül és az üzleti értékteremtés folyamatában is – mutatott rá Bánhegyi Zsófia. A Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója a szeptember 15-i Marketing Summitot felvezető...

Rekordok éve

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb hazai reklámügynökségek listáját a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan értékelik a múlt évet és mit várnak idén, Biró László, a Mediator...

További növekedés lehet

A Marketing&Media magazin idén is összeállította a legnagyobb médiaügynökségek rangsorát a tavalyi üzleti eredmények alapján. Iparági vezetőket is megkérdeztünk arról, hogyan látják a múlt évet és mire számítanak idén, Novák Péter, a Dentsu Hungary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Eszméletlenül nagy a weboldalak karbonlábnyoma

Egy átlagos internetfelhasználó éves szinten 414 kg károsanyag-kibocsátásért felelős. Egy közepes weboldal pedig 60 kg CO2e éves kibocsátással ugyanakkora környezeti lábnyommal jár, mint 4,3 millió SMS vagy napi 63 percnyi TikTok aktivitás. Bár a...

Újabb lépést tett a fenntarthatóság felé a Samsung

A Samsung jelentős előrelépést tett a mobilkommunikációs üzletág 2025-ös fenntarthatósági céljainak elérése felé. A legfontosabb kezdeményezések közé tartozik az újrahasznosított anyagok továbbfejlesztett használata és beépítése a termékekbe, a környezettudatosabb csomagolás kialakítása, valamint a régebbi...

Újabb környezetvédelmi rekord a Tiszán

Rekordmennyiségű, 2880 zsák hulladék összegyűjtésével zárult a X. Jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa. A pillepalackokból épült hajók versenyében a legtöbb hulladékot a Siemens Energy vállalati önkéntesekből és gyerekeikből álló csapata nyerte, akik ezúttal az egy...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....