- Hirdetés -

Exkluzív sztorit mutat be a BioTechUSA

|

A fitneszipar az egyik leggyorsabban növekvő és változó iparág a világon, ahol nem könnyű állócsillagnak lenni. Az elképesztő fizikummal rendelkező Ulisses Jr. kőkemény munkával és alázattal lett egy szegény, afrikai kisgyermekből nemzetközi fitneszsztár és Will Smith edzője, bebizonyítva, hogy ha eléggé eltökélt vagy, akkor nincs lehetetlen. Az immár nyolc éve tartó együttműködés megkoronázásaként a BioTechUSA The Legacy címmel egy egyórás exkluzív dokumentumfilmet forgatott a testépítő életútjáról. Az inspiráló és milliókat motiváló történetben olyan neves fitneszmodellek és testépítők is megszólalnak, mint Mike O’Hearn, Simeon Panda, Sergi Constance vagy Diego Sechi.

Ulisses Jr. egyik ismertetőjele, hogy évtizedek óta olyan csúcsformában van, amiről a pályatársak is csak ámulattal nyilatkoznak. A tökéletes test széles mosollyal, közvetlenséggel és végtelen alázattal párosul. Ez az a „csomag”, ami közel 9 millió embert vonz Instagram-on és 3 millió követőt TikTok-on. A 48 éves (!) fitneszmodell és testépítő több mint 25 éve van a szakmában, közösségi média platformjain személyre szabott edzéstervvel és étrenddel foglalkozik. Segítségével több mint 50 000 ember érte már el az alakformálással kapcsolatos célját. Hitvallása szerint: „Ahhoz, hogy jó legyél valamiben, megszállottan kell csinálnod.” Felületein a professzionális életmód tanácsadás mellett humoros tartalmak is visszaköszönnek, emellett a magánéletébe is betekintést enged, ezzel a kombinációval pedig nagyon erős kapcsolatot épített ki a rajongóival. Népszerűségét remekül példázza, hogy jelenleg 72 000 (!) megválaszolatlan üzenete van. Mégis, ha megkérdezik tőle, mivel foglalkozik, szerényen így fogalmaz: „Csak egy személyi edző vagyok.”

Afrikából az amerikai álomig

Ulisses Jr. Yulisa Maddy néven született Sierra Leone-ban, egy Magyarországnál kisebb alapterületű országban, Nyugat-Afrikában. Hosszú utat kellett bejárnia ahhoz, hogy ma egy gyönyörű, nagy birtokon, kiváló anyagi körülmények között élhessen feleségével és fiaival Angliában. Gyermekkorát kifejezetten nehéz körülmények között töltötte, ahol sokszor ennivalóra is alig futotta. A fordulópontot az 1991-ben kitört polgárháború jelentette számára, ekkor családját követve az Egyesült Államokba emigrált.

Az amerikai álmot természetesen neki sem adták ingyen: meg kellett küzdenie a beilleszkedéssel és a kisebbségeket, bevándorlókat övező előítéletekkel. A vékony fiú aztán atletikusságából adódóan amerikai fociban és labdarúgásban is a legjobbak közé tartozott és rájött, hogy mindezt a jó fizikum és az edzőteremben eltöltött plusz órák még magasabb szintre emelhetik. A többi, ahogy mondani szokás, már történelem, hiszen a súlyzós edzés, valamint a fitnesz iránti szerelem azóta is töretlen, ami teljesen megváltoztatta az életét.

Ahogy épült a fizikuma, jöttek a naptárfotózások, majd a fitneszversenyek, ahol minden létező elismerést begyűjtött. „Mindig is a fitnesz volt az én utam, ami segít folyamatosan szintet lépni, jobb kedvre derít és önbizalmat ad. Ott volt nekem az első naptól kezdve, amikor Amerikába, majd később Európába jöttem”. Ezzel egyidőben személyi edzői karrierje is beindult, azonban az élete nem várt negatív fordulatokat vett: egy autóbalesetben súlyos lábsérülést szenvedett, és ha mindez nem lett volna elég, elveszítette a nagymamáját, aki egész életében a legfontosabb támasza volt. Élete legdepressziósabb időszaka megtanította arra, hogy “bár az élet sok akadályt gördíthet elénk, viszont csak rajtunk múlik, hogyan győzzük le ezeket, ez tesz minket azzá, akik vagyunk”.

Hosszas rehabilitációt követően újraépítette magát és később olyan hírességekkel dolgozhatott együtt, mint Harry Connick Jr. színész, a topmodell Gisele Bündchen és a szupersztár Will Smith, aki néhány jelenet erejéig szerepel is a dokumentumfilmben.

Tudatos self-branding és a BioTechUSA

Ulisses Jr. 2016-ban csatlakozott a BioTechUSA csapatához. Ez volt az az időszak, amikor szakmai sikereiből és megszerzett hírnevéből tudatosan elindult a self-branding irányába, amit egy jól ismert és erős szakmai partner stratégiai együttműködése tovább erősített. „Legyünk őszinték, a testépítés nem kifizetődő. Egy márka vagy egy vállalkozás felépítése az, amiből profitálni tudsz, hogy hogyan lépsz kapcsolatba az emberekkel, és hogyan kommunikálsz velük.”

A már nyolc éve tartó együttműködés során – amely időtartam rendkívülinek mondható a nagyon gyorsan változó fitnesziparban – a BioTechUSA a The Feeling of Success mottó égisze alatt – a márkát nemzetközi szinten építve – számos országba, kiállításra, road showra vitte el a fitneszikont, aki minden alkalommal fáradhatatlanul beszélget és fotózkodik a rajongókkal. A vállalat ezt a gyümölcsöző kooperációt most egy egyórás exkluzív dokumentumfilmmel koronázta meg, amelyben egy példátlan életutat végigkövetve ismerhetjük meg a sportoló inspiráló és milliókat motiváló történetét.

A videót a BioTechUSA-val szorosan együttműködve a Syndicate Studio készítette, a megszólalók között pedig Ulisses nővére és felesége mellett olyan neves fitneszmodellek és testépítők is megjelennek, mint Mike O’Hearn, Simeon Panda, Sergi Constance és Diego Sechi.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...