A JOY magazin idén 16. alkalommal rendezte meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét.
Az ikonikus verseny célja a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazni azon kozmetikai termékeket, amelyek kategóriájukban egyedülállóak a magyar piacon.
A díjakat a Marquard Media Event üzletága által szervezett exkluzív és különleges hangulatú gálavacsora keretében adták át december 11-én a The Ritz-Carlton Budapest szállodában. Az eseményt, a jelenlévő 120 ügyfélen és a Marquard szakmai csapatán túl, 34 300 olvasó követte élőben a Facebook online közvetítése segítségével.
„A Prix de Beauté minden évben megkoronázza ügyfeleink munkáját és saját erőfeszítéseinket, melyet azért teszünk, hogy szépségről és az ebből fakadó erőből, a márkánk vonzásába került fogyasztók maximálisan részesülhessenek. Ebben az évben tovább növeltük azt a fogyasztói kört, amelyet a nagydíjat támogató médiakampányunkkal elértünk: a tv kampány mellett, a Facebookon és az Instagramon több mint 450 000 egyedi látogató találkozott a versenyt népszerűsítő kreatívokkal és közel 225 000 videó megtekintésünk volt a különböző social media csatornákon. Emellett 3 alkalommal személyesen is kipróbálhattak jónéhány benevezett terméket az olvasóink a Westendben megrendezett Beauty Weekend-eken. Ennek eredménye, hogy idén több mint 50 000 olvasói szavazat érkezett a nevezett márkákra. A kampány részeként kutatást is készítettünk a magyar nők szépségápolási szokásairól, hogy még jobban megismerhessük igényeiket és vágyaikat. Több mint 7000 nő vallott nekünk napi rutinjáról és kedvenc termékéről. A felmérésből többek között kiderült, hogy a hölgyek 40 százaléka nem hagyja el a lakást addig, míg nem használta szempillaspirálját, 23 százalék pedig a kedvenc alapozója nélkül nem tudja elképzelni a napját. A kutatásban részt vevők 64 százaléka napi szinten használ valamilyen öregedésgátló arcápolót. Ma Magyarországon a nők egy évben több mint 60 órát, azaz összesen 2,5 napot töltetnek el arcápolással.”- nyilatkozott Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.
Az olvasói szavazatok mellett egy szakmai ítészekből álló csoport is értékelte a termékeket.
A cégek idén is a korábban megszokott kategóriákban nevezhettek, ugyanakkor a megnövekedett ügyfélérdeklődésnek és visszajelzéseknek eleget téve 2017-ben további 4 új kategória is megnyílt a versenyen: dentálhigiénia, gyógyszertárban forgalmazott termékek, szépészeti beavatkozások és szépségápolási kisgépek témakörben is pályázhattak a szépségszektor képviselői. A idei Prix de Beauté-n minden eddiginél több, közel 70 beauty-cég képviseltette magát, akik összesen 500 terméket neveztek a nagydíjra.
A nyertes termékekkel a JOY magazin januári lapszámában találkozhatnak az olvasók.
A 16. alkalommal megrendezésre került JOY Prix de Beauté támogatói a Marionnaud Parfüméria, a Westend Bevásárlóközpont és a Martini voltak.
Íme a díjazottak:
Prix De Beauté nyertesek 2017
Női testápolás
1 AVON: Planet Spa Relaxing Thailand Fürdő- és tusolóolaj
2 Barnangen: Sauna Relax tusfürdő és habfürdő
3 Nivea: Intensive Care kézápoló
Női arcápolás – széles körben
1 L’Oréal Paris:Pure Clay Detox Fekete maszk
2 Nivea: Nyugtató, ápoló micellás arctisztító
3 Mixa: Hialuronsavval gazdagított intenzív hidratáló arcápoló
Női arcápolás-luxus
1 Adrienne Feller: Rose De Luxe Arcolaj
2 Chanel: Le Lift V Flash Feszesítő Szérum
3 Kiehl’s: Super Multi-corrective arckrém
Női illat – félszelektív
1 AVON: EVE Duet parfüm
2 Women’ Secret: Candy Temptation
3 Guess: 1981 Women
Női illat – szelektív
1 Tiffany & Co: Tiffany Eau De Parfum
2 Jo Malone London: English Pear & Freesia
3 Bvlgari: Goldea The Roman Night
Férfi illat – félszelektív
1 Antonio Banderas: The secret temptation
2 Replay: Signature for Him
3 AVON: MAN
Férfi illat – szelektív
1 Versace: Man eau Fraiche
2 Paco Rabanne: Pure XS
3 Giorgio Armani: Stronger with you
Bio – és natúrkozmetikumok
1 Alverde: Beauty&Fruity micellás víz
2 Ilcsi: Fekete szappan
3 Vagheggi: BIO+ 24 órás hidratáló krém
Hajápolás
1 Nivea: Hairmilk sampon
2 Schwarzkopf Gliss Kur: Elixir hajolaj
3 L’Oréal Paris: Botanicals Fresh Care Sampon
Hajformázás
1 Schwarzkopf Taft: Cit Styles Opulent Volume hajlakk
2 Balea: Magical ShimmerCsillámspray
3 Redken: Pillow Proof Blow Dry Szárazsampon
Dekorkozmetikumok-arc
1 Maybelline: Fit Me! Matte +poreless alapozó
2 MAC: Studio Fix Fluid alapozó
3 Nu Skin: Nu Colour Bronzing Pearls Bronzosító
Dekorkozmetikumok-száj
1 Bourjois: Rouge Velvet The Lipstick Ajakrúzs
2 Trend it Up: Ultramatt Ajakrúzs
3 Yves Saint Laurent: Volupté Tint-in-Balm Ajakrúzs
Dekorkozmetikumok-szem
1 Guerlain: La Petite Robe Noire szempillaspirál
2 Maybelline: The Falsies Push up Angel szempillaspirál
3 Max Factor: Brow Shaper szemöldökceruza
Dekorkozmetikumok-kéz
1 Trend it up: Soft Matte körömlakk
2 Rimmel: 60 seconds Super Shine Körömlakk
3 Avon: mark. Szaténos matt hatású körömlakk
Anti-aging
1 Vichy: Liftactiv Fresh Shot Arcápoló
2 Lancôme: Rénergie Multi-lift Ultra Fluid
3 Adrienne Feller: Rose De Luxe szemránckrém
Design díj
1 Kenzo: Kenzo World
2 Jean-Paul Gaultier: Scandal
3 L’Amia Natura: Pure sheavajas arclemosó tej
Az év innovációja
1 Estée Lauder: Advanced Night Repair Szemkönyékápoló Koncentrátum
2 Douglas Home Spa: Seathalasso Feszesítő Testápoló Olaj
3 Syoss: SalonPlex hajszerkezet megújító hajszínalapozó
Dentálhigiénia
1 Oral-B: Geniusc 9000 elektromos fogkefe
2 Vademecum: Advanced clean fogkrém
3 Dontodent: Black Shine fogkrém
Gyógyszertárban forgalmazott termékek
1 La Roche-Posay: Lipikar testápoló tej
2 Bioderma: Sensibio H2O arc- és sminklemosó micellaoldat
3 Uriage: Cleansing Oil Olajtusfürdő
Szépészeti beavatkozások
1 Bársony Orvos Esztétika: Lézeres szőrtelenítés
2 Royal Clinics: Scarlet RF kezelés
3 Quantum MED: Sapphire arckezelés
Szépségápolási kisgépek
1 Braun: SE9-561 bronz epilátor
2 Philips: Lumea Prestige IPL szőrtelenítő készülék
3 Remington: S8598 keratin protect intelligens hajsimító
JOY Olvasói Különdíj
1 Zoella: Bath Latte fürdőtej
2 The Body Shop: Spa of the World Etióp Zöld Kávés Krém
3 L’occitane En Provence: Mandula feszesítő olaj
Westend Különdíj
Soliteint: Luxury Gold Hyaluron éjszakai krém
- Hirdetés -
Ezek az év legjobb szépségtermékei
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Egyelőre verhetetlennek tűnik a Sztárban sztár leszek
Jelentős előnnyel végzett a nézettségi toplisták élén a TV2-s Sztárban sztár leszek, annak is a vasárnapi adása. Többen nézték a The Voice-t, mint egy héttel korábban, de még így is kikaptak a szombati Sztárban...
Magyar alkotást díjaztak a pármai filmfesztiválon
Fazakas Péter rendező személyesen vette át a Violetta d’Argento díjat A játszma című filmért a pármai filmfesztiválon a hétvégén.
(kiemelt fotón: Fazakas Péter átveszi a díjat. Forrás: Nemzeti Filmintézet)
Az olaszországi Párma nemzetközi filmfesztiválját 11....
Fontos döntést hozott a Lego
A Lego csoport leállította az újrahasznosított műanyagból készült építőkockák fejlesztésére irányuló egyik kiemelt projektjét, miután kiderült, hogy az eldobható PET-palackokból kinyert új anyag gyártási folyamata magasabb szén-dioxid-kibocsátással járna az eddiginél- írja az MTI a...
Megjött az ősz, borúsabban látjuk a jövőt
Az ősz beköszöntével a lakosság és a vállalkozások is kissé rosszkedvűbbek lettek. A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint szeptemberben a fogyasztói az és üzleti várakozások is romlottak valamelyest,...
Új vezetővel folytatja a Wolt Magyarország
Augusztus elejétől Hartyányi Orsolya a Wolt Magyarország új ügyvezető igazgatója. Az új cégvezető 2021-ben csatlakozott a vállalathoz, 2023. februárjától a retail üzletágat vezette.
Hartyányi Orsolya a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász végzettséget. Karrierjét a...
Technológia-imádó vállalkozó lett Az Év Marketingese
A veszprémi Sóskuthyné Mészáros Mira lett Az Év Marketingese. A fiatal vállalkozónő példátlan gyorsasággal alkalmazza a legújabb technológiai újdonságokat a marketingjében, mellyel kiemelkedett a piaci versenyből. A 16. Marketing Szuperkonferencia keretében megrendezett verseny, idén...
Az Amazon streaming szolgáltatásába is érkeznek a reklámok
A jövő év elejétől hirdetések is láthatók lesznek az Amazon Prime Video szolgáltatásban, igaz egyelőre csak néhány piacon vezetik be az újítást. A cég a lépést azzal indokolta, hogy ezzel megteremtik az alapot ahhoz,...
Life in plastic, it’s fantastic – a Barbie-láz nyomában
A Greta Gerwig által rendezett élő szereplős Barbie a megjelenése utáni hétvégén 377 millió dolláros bevételre tett szert világszerte, és mindössze három héttel később az egymilliárdos álomhatárt is átlépte. De nemcsak a film marketingesei...
A Covid-előtti időkhöz képest is többen vannak az Oktoberfesten
Emelkedett a látogatók száma a müncheni Oktoberfesten a koronavírus-járvány előtti időkhöz képest, a bűncselekmények száma pedig csökkent a világhírű sörfesztivál vasárnap közölt félidős mérlege szerint.
Az október 3-ig tartó rendezvény első nyolc napján 3,4 millió...
Formabontó ötletek
Az MI és a digitalizáció átszövi a mindennapjainkat, ami lehetőséget ad arra, hogy a meglévő erőforrásainkat a leghatékonyabban tudjuk használni – mondta el Pantl Péter a legsikeresebb hazai PR-szakembereket felvonultató Top50-es rangsor első helyezettje....
- Hirdetés -