- Hirdetés -

Ezt tudja a legújabb okosmobil

|

Március elejétől megvásárolható a HONOR Magic5 Lite Magyarországon. A Magic széria legújabb Lite terméke a mindennapi praktikum jegyében lett tervezve, használatra kiváló megjelenítési élményt nyújt 120Hz-es OLED ívelt kijelzőjével, nagykapacitású, strapabíró akkumulátorával és a Qualcomm Snapdragon 695 5G mobil platformmal, amik a tervezői szakértelemnek köszönhetően egy zsebméretű eszközbe fértek bele. A kedvező áron elérhető okostelefon még több ember számára teszi elérhetővé a készülék nyújtotta kiváló technológiát.

A HONOR Magic5 Lite 6,67”-es OLED ívelt kijelzője 2400x1080 pixeles felbontást támogat és akár 1,07 milliárd színt képes megjeleníteni ahhoz, hogy elképesztően élethűen adja vissza a képek tartalmát. Az ultravékony kávákkal 93%-os képaránya van, míg az ívelt, edzett üveg osztályelső kijelzőt kínál a szórakozáshoz, munkához vagy tanuláshoz.

A gyors reflexeket igénylő videojátékokhoz kifejezetten ideális a HONOR Magic5 Lite kijelzője, ugyanis akár 120Hz-es képfrissítést és 300Hz-es érintési mintavételezési frekvenciát is támogat, amivel azonnal reagál a felhasználó inputjaira. Egy mesterséges intelligencia hajtotta, innovatív „félreérintés-gátló” technológiával egy kézzel is úgy lehet használni, hogy nem okoznak felesleges bosszankodást a véletlenül bevitt parancsok.

Az alacsony kékfénykibocsátásnak köszönhetően a TÜV Rheinland által elismert okostelefon kíméli a szemeket, és az iparban is kiemelkedő, 1920Hz-es PWM tompító technológiával csökkenti a vibrálását, tovább enyhítve a hosszú használatból fakadó szemfáradást.

A HONOR Magic5 Lite megörökölte az ikonikus, csúcskategóriás Magic széria kameraelrendezését: a hátlapján egy vonzó mátrix csillaggyűrű elrendezés látható. A gyűrű mentén van a három kamera, ami egy 64 MP-es, ultratiszta fő-, egy 5MP-es, széleslátószogű és egy 2MP-es makrókamerából áll össze. Ezekkel bámulatos képeken és videókon lehet megörökíteni a hétköznapokat, és egy gombnyomással meg is lehet osztani bárkivel.

Annak ellenére, hogy csak 7,9mm vékony és 175g nehéz, a HONOR Magic5 Lite ultranagy, 5100mAh-s akkumulátorral van felszerelve, amivel akár 29 órányi YouTube Music streamelésre, 24 órányi YouTube videózásra, 19 órányi TikTok-böngészésre, 21 órányi közösségimédia-görgetésre vagy 11 órányi videojátékozásra alkalmas egy töltéssel. Tökéletes tehát azoknak, akik napközben végig szeretnének aktívak maradni, anélkül, hogy aggódniuk kellene készülékük lemerülése miatt. 30 perces töltés után 12,5 órányi videostreaminget bír az eszköz, így szinte sosem kell aggódni az alacsony töltöttségi szint miatt.

A Qualcomm Snapdragon 695 5G mobil platformmal a HONOR Magic5 Lite robosztus teljesítményt biztosít a produktivitási és szórakozási alkalmazásokhoz egyaránt. A felhasználói élményt tovább fokozza a HONOR RAM Turbo, ami lehetővé teszi az okostelefonnak, hogy a tárhely egy részét RAM-ként használja több alkalmazás aktívan tartásához, fokozva a multitaskingolást.

Az Android 12 alapú Magic UI 6.1-es operációs rendszer mellett a HONOR Magic5 Lite egy „öregedésgátló” motorral is fel van ruházva, ami minimalizálja az idővel járó teljesítménycsökkenését, így garantálva konzisztens, intelligens felhasználói élményt. A HONOR Share és a Multi-screen Collaboration funkciókkal gyorsan lehet adatokat átvinni és multitaskingolni a HONOR készülékeken keresztül, legyen szó bármilyen eszközről.

A stílustudatos közönségnek tervezett HONOR Magic5 Lite három bámulatos színben érhető el: ezek az éjfekete, a smaragdzöld és a titánezüst. A HONOR Magic5 Lite március elejétől vásárolható meg a Telekom, a Vodafone, a Yettel és az eMag kínálatában 159 999 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...