- Hirdetés -

Falakat dönt a Szallas.hu új reklámfilmje

|

- Hirdetés -

Debütált a Szallas.hu új reklámfilmje, ami a márka hűségprogramját hozza közelebb a magyar utazók szívéhez. A reklám kreatív koncepciójáért A Hatodik Szék felelt, amit Szelei Dóra, a reklám rendezője és Csillag Marcell, az operatőr együtt dolgoztak ki. A főszereplők az anya-lánya színészpáros, Tallós Rita és Barbinek Paula. A Szallas.hu hűségprogramja ingyenes regisztrációval több mint 2000 szálláshely kedvezményeihez és belföldi programkuponokhoz biztosít hozzáférést, amelyekkel a tagok akár 10-50% kedvezményt is bezsebelhetnek.

2024 májusában indította el a Szallas.hu a Hű!-t, az új hűségprogramját, hogy elérje azokat a gyakori utazókat, akik Magyarországon belül vagy a környező országokba, így Horvátországba, Romániába szeretnének utazni. A Szallas.hu hűségprogramja ingyenes regisztrációval több mint 2000 szálláshely kedvezményeihez és belföldi programkuponokhoz biztosít hozzáférést, amelyekkel a tagok akár 10-50% kedvezményre is jogosultak.

A nyári kampány célja a Szallas.hu új hűségprogramjának, a Hű!-nek bemutatása és népszerűsítése. „A hűségprogram bevezetése egy nagy mérföldkő számunkra, és a médiaköltésünk jelentős részét ennek sikerére fordítjuk. Szerettünk volna a versenytársaktól egyértelműen különböző, frappáns módon becsomagolni. Nagyon örülök, hogy feltörekvő, saját területükön kiemelkedő tehetségekkel dolgozhattunk együtt, akik új színt hoztak a kampányba és ezzel a márka életébe" – avatott be a részletekbe Pardi Dorina, a Szallas.hu marketingvezetője.

A reklámfilm koncepciójának kitalálásakor kihívást jelentett az alkotók számára, hogy hogyan hívják fel a magyar utazóközönség figyelmét a programra, miközben sokan már más hűségprogramok tagjai. A Hű! névválasztása meghökkentő, de ahogy a Szallas.hu-tól megszokhattuk, praktikus és célratörő. „Az volt a célunk, hogy Szallas.hu hűségprogramjának a nevét, magát a HŰ-t tegyük naggyá emlékezetes, szórakoztató módon” – kezdte Rajkó Misu (AD). „Ehhez hoztuk a főszereplőnket, egy logopédus karaktert, aki kvázi megtanítja az embereket hűűűzni – hiszen mostantól ez a szó egybe fog forrni a kedvezményes nyaralásokkal, szállásfoglalással” – folytatta Takács András (CW).

Tallós Rita, a hazai színházi élet egyik meghatározó alakja, számos sikeres produkcióban bizonyította tehetségét színésznőként és rendezőként, például a "Menopauza," "Anyád kínja," és a "Naptárlányok" című darabokban. A Liliom Produkció alapítójaként egyedülálló női színházi struktúrát hozott létre, amely a „Nők, nőkről, nem csak nőknek!” mottót követi. Rita lánya, Barbinek Paula, már két éve a Szallas.hu arca, és számos TikTok videóban nevettette meg a közönséget Piros, a Szallas.hu ügyfélszolgálatos kollégája szerepében. Az anya-lánya kapcsolat különleges dinamikát kölcsönöz a kampánynak, ahol a humor is megjelenik. A kampány rendezője, Szelei Dóra – aki több neves hazai zenekarral forgatott videóklipet, többek között a Carson Coma-val is dolgozott együtt – és Csillag Marcell operatőr együttes kreatív látásmódja és innovatív ötletei teszik különlegessé ezt a kampányt. A díszletet Artim Rebeka tervezte és a Layer Stúdió kivitelezte. Nem véletlen, hogy a forgatásra Hűvösvölgyben került sor. A kampány készítése során olyan pillanatnak lehettek tanúi a stábtagok, mint például egy fal kidöntése, amit werkfotók is megörökítettek.

A kampány 2024. június 20. és augusztus 31. között fut, és a következő felületeken lesz jelen: TV, rádió, YouTube, digitális platformok és a Szallas.hu saját csatornái.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Spórolással készültek a fiatalok a fesztiválszezonra

Nem csak bulizni tudnak és szeretnek a mai fiatalok, de dolgozni és spórolni is hajlandók azért, hogy legyen pénzük a nyári plusz kiadásokra. Az Erste reprezentatív felmérése szerint a legtöbben nem költenének többet 50...

Ezt tudja a legújabb Samsung mobil

Az egyedi fejlesztésű Galaxy Z Flip6 okostelefont a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok közel 17 000 sportolójának biztosítják, hogy az olimpikonok még jobb élményben részesülhessenek a játékok idején.A Samsung bemutatja a frissen debütált...

Ilyenek a fesztiválozók

Fejből tudod a fesztivál teljes menetrendjét? Tudod, hol lehet feltölteni a mobilod, esetleg te vagy az, aki mindig tudja, hol lehet a legjobbakat enni? A nyári fesztiválszezonnal megérkeztek azok a különleges és színes személyiségek...

Különleges filmfesztivál lesz Kecskeméten

Idén is megrendezik a MetroPOLICE bűnügyi filmfesztivált Kecskeméten, amelyre augusztus 31-éig várják a nevezéseket. A filmfesztivált a Hírös Agóra Kulturális és Ifjúsági Központ a Bács-Kiskun Vármegyei Rendőr-főkapitánysággal együttműködve szeptember 26. és 30. között rendezi...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Kitart a lendület a turizmusban

A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint január-júniusban 7,5 millió vendég 17,8 millió vendégéjszakát töltött a hazai szálláshelyeken, ami 7,6 százalékkal szárnyalta túl a...

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 2. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Kiderült, mikor érkezik mozikba az új magyar filmmusical

Befejeződött a Demjén Ferenc leghíresebb dalaira felfűzött romantikus zenés vígjáték forgatása június végén. Ennek egyik utolsó, a Nyugati pályaudvaron rögzített jelenetének felvételén a 77 éves rocklegenda személyesen is részt vett és még kamera elé...

Új terepen próbálkozik a Duna House Group

DH Energy néven indít új üzletágat a Duna House Group. A Budapesti Értéktőzsdén jelentette be az Európa 4 országában működő ingatlan, és pénzügyi termékeket közvetítő vállalat, hogy új leányvállalatával először Magyarországon lép be az...

Tíz tipp, hogy biztonságos legyen a nyári utazás

Még soha nem utaztak annyian, mint idén nyáron, és a turisták több pénzt is költenek, mint valaha - derült ki a Mastercard Economics Institute "Travel Trends 2024" című, 74 országra kiterjedő felméréséből. A Mastercard...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik Magyarország legjobb bankja

A K&H ötödik alkalommal kapta meg a „Magyarország legjobb bankja 2024” elismerést a Euromoney pénzügyi folyóirattól. A nemzetközi díjat a kiemelkedő pénzügyi teljesítmény, a gazdasági és társadalmi környezet változásaihoz való alkalmazkodás, a fenntarthatósági teljesítmény,...

Spórolással készültek a fiatalok a fesztiválszezonra

Nem csak bulizni tudnak és szeretnek a mai fiatalok, de dolgozni és spórolni is hajlandók azért, hogy legyen pénzük a nyári plusz kiadásokra. Az Erste reprezentatív felmérése szerint a legtöbben nem költenének többet 50...

Ezt tudja a legújabb Samsung mobil

Az egyedi fejlesztésű Galaxy Z Flip6 okostelefont a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok közel 17 000 sportolójának biztosítják, hogy az olimpikonok még jobb élményben részesülhessenek a játékok idején.A Samsung bemutatja a frissen debütált...

Ilyenek a fesztiválozók

Fejből tudod a fesztivál teljes menetrendjét? Tudod, hol lehet feltölteni a mobilod, esetleg te vagy az, aki mindig tudja, hol lehet a legjobbakat enni? A nyári fesztiválszezonnal megérkeztek azok a különleges és színes személyiségek...

Különleges filmfesztivál lesz Kecskeméten

Idén is megrendezik a MetroPOLICE bűnügyi filmfesztivált Kecskeméten, amelyre augusztus 31-éig várják a nevezéseket. A filmfesztivált a Hírös Agóra Kulturális és Ifjúsági Központ a Bács-Kiskun Vármegyei Rendőr-főkapitánysággal együttműködve szeptember 26. és 30. között rendezi...

Don't Miss

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...