- Hirdetés -

Fenntartható fejlődési stratégiát mutatott be a Xiaomi

|

Az ENSZ Éghajlatváltozási Keretegyezményében résztvevő államok konferenciáján (COP29), mint az év legjelentősebb klímacsúcsán a Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül – bemutatta a fenntartható fejlődést célzó stratégiáját, amely alapvető kulcstechnológiáin alapul. A vállalat emellett ismertette legújabb szén-dioxid-menedzsmenttel kapcsolatos fejlesztéseit a „Human x Car x Home” okos ökoszisztémájában, ami egy újabb stratégiai lépés a Xiaomi számára a klímakormányzás területén.

A konferencia Kínai Pavilonjában tartott beszédében Alain Lam Sai-wai, a Csoport alelnöke és pénzügyi igazgatója, aki egyben az Airstar Digital Technology elnöke is, részletes elemzést nyújtott a Xiaomi legújabb, alapvető technológiái által vezérelt fenntartható fejlődési stratégiájáról. Rámutatott, a Xiaomi célja, hogy mindenki számára hozzáférhetővé tegye a mesterséges intelligenciát, fenntartható fejlődést valósítson meg ökoszisztémájában, és felelősséget vállaljon alapvető technológiáiért. A Xiaomi elkötelezett a „Human x Car x Home” okos ökoszisztéma stratégiája mellett, amelynek célja, hogy alapvető technológiái és a mesterséges intelligenciával kapcsolatos innovációja révén fenntartható, okos életmódot kínáljon a fogyasztóknak. „Az okosgyártás, az Al-innováció és az új kiskereskedelmi modelljeink révén az okos ökoszisztémánkban a Xiaomi nemcsak termelési hatékonyságát és méretgazdaságosságát növelte, hanem ellátási lánca integrációját és hatékonyságát is javította, ezzel optimalizálva az erőforrások felhasználását és az energiafogyasztási arányokat” – mondta Alain Lam Sai-wai.

Az Al integrálása alapvető technológiákkal a zöld innováció gyakorlati alkalmazásáért

Lam beszédében bemutatta, hogyan használja a Xiaomi a „Human x Car x Home” okos ökoszisztéma stratégiáját azt célozva, hogy alacsony szén-dioxid-kibocsátású, hatékony és intelligens életmódot biztosítson, valamint hogy technológiái révén támogassa az ESG-innovációt. A Xiaomi HyperMind okos platform intelligensen állítja be az otthoni környezetben használt eszközök – például a légkondicionálók és a hűtők – működési módját. Az okosfelügyelet és beállítás gondoskodik arról, hogy minden háztartási készülék viszonylag alacsony energiafogyasztás mellett működjön, ezáltal egyszerre kínál okos, kényelmes és alacsony szén-dioxid-kibocsátású élményt a fogyasztóknak. A Xiaomi alapvető technológiái révén egyensúlyt teremt a kényelem és a környezeti hatások között.

A Xiaomi okosgyártási rendszere kulcsfontosságú területeken magas fokú automatizáltságot ért el. A Xiaomi EV gyára saját fejlesztésű „Hyper Intelligent Manufacturing Platform” („Hyper IMP”) rendszerét alkalmazza, amely az egész okosgyártási folyamatot hatékonyabbá teszi – a termelésirányítástól kezdve az autonóm optimalizáláshoz szükséges részletes beállításokig. Ez egyrészt jelentősen növeli a termelés hatékonyságát, másrészt pedig csökkenti az erőforrás-felhasználást a gyártás különböző szakaszaiban. A Xiaomi SU7 sorozat idén elnyerte a Kínai Autóipari Technológiai és Kutatóközpont „Low-Carbon Leader” díját. A jármű alacsony szén-dioxid-kibocsátásának titka a fejlett technológiai képességeiben rejlik. Például a Xiaomi SU7 sorozat légellenállási együtthatója jelenleg világviszonylatban is a legalacsonyabb a sorozatgyártású szedánok között, ami jelentősen csökkenti az energiafogyasztást és a karbonkibocsátást működés közben. A Xiaomi SU7 Max modell 800 V-os szupergyors töltési technológiát támogat, amely javítja a töltési hatékonyságot. Az intelligens és automatizált technológiák támogatásával a Xiaomi járművei pontosabb energiamenedzsmentet valósítanak meg, és optimalizálják a vezetési módokat, így csökkentik az energiapazarlást és minimalizálják a környezeti terhelést.

A "Human x Car x Home" intelligens ökoszisztéma karbonkezelési szabványának létrehozása az iparág alacsony szén-dioxid-kibocsátású átalakulásának vezetése érdekében

Az előadáson a Xiaomi bemutatta a "Human x Car x Home" okos ökoszisztéma karbonkezelési rendszerére vonatkozó szervezeti szabványát. Az októberben kidolgozott irányelv az első, amely a "Human x Car x Home" okos ökoszisztémában működő vállalatok számára fogalmaz meg szén-dioxid-kezelési kritériumokat. Fő célja, hogy segítsen a vállalatoknak hatékonyan kezelni a karbonkibocsátást, másodlagos célja pedig az, hogy elősegítse az új, minőségi termelési erőforrások létrehozását az AI alapú szén-dioxid-kezelés segítségével. A szabvány elősegíti a vállalatok szén-dioxid-kezelésének átalakítását, a karbonkibocsátás csökkentését az értékláncon keresztül, és támogatja a fenntartható gazdasági és társadalmi fejlődést.

A fenntartható fejlődés megvalósítása az alapvető technológiák által

A Xiaomi tavaly bejelentette azt a stratégiát, amely az alapvető technológiákra és az emberiség számára hasznos technológiákba történő hosszútávú befektetésre összpontosít. Az ESG (környezeti, társadalmi és irányítási) gyakorlatok kulcsszerepet játszanak ezen stratégia megvalósításában. A Xiaomi hosszútávú sikere nemcsak a rövidtávú pénzügyi eredményektől függ, hanem a környezettel, a társadalommal és a kormányzattal fennálló harmonikus kapcsolatától is. A Xiaomi továbbra is a technológiai fejlődést tekinti alapértékének, előtérbe helyezve működésében a szén-dioxid-mentességet olyan intézkedésekkel, mint az energiahatékonyság növelése, tiszta energia alkalmazása és az okosgyártás innovációja. A Xiaomi aktívan vezetni fogja az alacsony karbonkibocsátást célzó transzformációt és az egész értéklánc frissítését annak révén, hogy zöldebb, okosabb és fenntarthatóbb termékeket és szolgáltatásokat biztosít a fogyasztók számára. A Xiaomi csapata együtt dolgozik egy jobb, alacsony karbonkibocsátású jövő megteremtésén.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Megvannak az EBA nyertesei

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) már hetedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy kiemelje a legjobb munkáltatói márkaépítő stratégiákat és kampányokat. Az idei díjazottak olyan projektekkel jelentkeztek, amelyek nemcsak...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

A Forma-1-ben debütál a KitKat

A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz hivatalos csokoládészeletévé válik: a jövőre a 90. születésnapját betöltő csokoládémárka és a fennállásának 75. évfordulóját ünneplő Formula–1-es versenysorozat hivatalos együttműködése a 2025-ös szezonban indul.Jövő...

Black Friday: kihagyják a legjobb trükköket a vásárlók

Az európaiak rendkívüli erőfeszítéseket tesznek, hogy megtalálják a legjobb árakat, ám egy új kutatás rávilágít arra, hogy a Black Friday őrületébe keveredett vásárlók kihagyják azokat az alapvető trükköket, amelyekkel nagyokat lehet spórolni az ünnepi...

Új áruházakat nyitott az Euronics

Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó...

Összeülnek a hazai topvezetők

A Menedzserszövetség idén az ATV-vel közösen, a Néprajzi Múzeum impozáns tereiben tart december 4-én egy egész napos rendezvényt: napközben a nagy sikerű Menedzserek a Társadalomért – Fókuszban a Jövő! konferenciát, kora este pedig a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: így lehet olcsóbb az ajándékozás

Kezdjünk el időben felkészülni a karácsonyra, és használjuk ki a novemberi kedvezményeket: így pénzt és időt takaríthatunk meg, emellett a vásárlás is kevesebb stresszel jár. Ráadásul most az aktuális projektjeinkhez, például barkácsoláshoz, felújításhoz vagy...

Így nyitja meg a karácsonyi szezont a Coca-Cola

Az italgyártó arra ösztönöz mindenkit, hogy az ünnepi szezonban fordítsanak több figyelmet kapcsolataikra, továbbá elhozza a karácsonyi kamionját is, amit minden évben régóta várnak a hazai fogyasztók.A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy...

Tovább nőtt a Telekom

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra. Az összes bevétel...

TikTok-csatornát indított a Das WeltAuto

Tovább bővül a Porsche Hungaria használt autós üzletágának, a Das WeltAutonak a kommunikációs eszköztára: a társaság immár TikTokon is elérhető. Az elsősorban fiatalok körében népszerű platformon szórakoztató, látványos és használt autó vásárlással kapcsolatos edukációs...

A tartalomgyártás varázsa

Új név, új menedzsment, új stratégia – izgalmas változásokat jelentett be az UFA Produkció. A cég ügyvezető igazgatóival, Ute Biernattal és Ács Emesével beszélgettünk. (kiemelt fotón balra Ute Biernat, jobbra Ács Emese) - Két hete...

Don't Miss

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...

Új márkaigazgatókkal erősít a Porsche Hungaria

Szervezeti és személyi változások a Porsche Hungaria menedzsmentjében. Az előremutató változások legfőbb célja a vállalat működési hatékonyságának továbbfejlesztése.ONE.fleet elnevezés alatt egyesítésre kerül az importőri flotta és a közületi autóértékesítés. Az új osztály vezetőjének Németh...

Összeültek a legnagyobb PR-esek

Október közepén Szekszárdon találkozott a PR-szakma krémje. Neves ügynökségek ügyvezetőitől és munkatársaitól, egyetemek kommunikáció szakos oktatóitól, továbbá hazai és külföldi hallgatóitól, valamint az MPRSZ örökös tagjaitól volt hangos a borvidék a FERLING, a PTE...