- Hirdetés -

Fenntarthatósági díjat nyert a K&H

|

A K&H elnyerte a Euromoney „Magyarország legjobb fenntarthatósági bankja 2023” díját. A bankvilág egyik legelismertebb szaklapja a K&H felelős környezeti, társadalmi és vállalatvezetési gyakorlatát díjazta.

A brit Euromoney pénzügyi szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a pénzintézeteket, amelyek valamely szakterületen bizonyították kiválóságukat. A fenntartható pénzügyek kategóriában a „Magyarország legjobb bankja” díjat 2023-ban a K&H szerezte meg.

„Megtisztelő, hogy a világ legelismertebb pénzügyi magazinja nagyra értékelte erőfeszítéseinket” – nyilatkozta Guy Libot, a K&H vezérigazgatója. Hozzátette: „A K&H a belga KBC Csoport részeként elkötelezett a fenntarthatóság mellett. Az elmúlt években saját működésünkben nettó zéró szén-dioxid-kibocsátású pénzügyi intézménnyé váltunk, és folyamatosan növeljük mind a vállalkozások, mind a magánszemélyek olyan tevékenységeinek finanszírozását, amelyek pozitív hatást gyakorolnak a környezetre. Ezt a megközelítést alkalmazzuk felelős befektetési alapjaink esetében is. Emellett ESG-szakértelmünket is felajánljuk ügyfeleinknek, tanácsadással segítve őket a zöld átmenetre való felkészülésben.”

A K&H rendszeresen támogat társadalmilag kiemelkedően hasznos civil kezdeményezéseket, amelyek elősegítik a környezettudatosságot. Tavaly a K&H hűsítő ligetek program keretében 555 fát és 1110 bokrot ültettek el iskolások segítségével 100 gyermekintézményben. Idén a WWF Magyarországgal kötött megállapodás értelmében a biodiverzitás fenntartása érdekében egy élőhely-rehabilitációs program elindítását támogatja a bank.

A K&H támogatja a zöld átmenetet, segíti ügyfeleit a klímasemlegesség elérésében. Magyarországon első bankként klímacélokat tűzött ki és 2022-ben a fenntarthatósággal kapcsolatos termékek széles skáláját vezették be mind a lakossági, mind az üzleti banki üzletágban.

A lakossági ügyfelek új zöld termékei és szolgáltatásai:

K&H zöld hitele a modern otthonokhoz 2022 augusztusa óta elérhető kedvezményes kamatkondícióval. A hitel finanszírozást nyújt energiahatékony új otthonok vásárlásához és a nem energiahatékony használt ingatlanok felújításához.

Felelős befektetési alapok: mostanra több mint 10 felelős alap érhető el, ami messze a legátfogóbb kínálat a befektetési piacon.

Honlapjukon ingyenesen elérhetővé tették az energetikai kalkulátort, amely pár egyszerű adat megadása után megbecsüli az ingatlan jelenlegi energiahatékonysági besorolását és iránymutatást ad a jövőben energetikai felújítások optimális megtervezéséhez.

Az üzleti banki divízió szintén aktív szerepet játszik a fenntartható finanszírozásban:

Az ügyfelek elkötelezettségének javítása az ESG-témák iránt tematikus megbeszélésekkel, összesen már több, mint 200 vállalati Ügyféllel.

A K&H Bank növeli a zöld hitelezés volumenét, kiemelt fókuszba helyezve a finanszírozás ezen területét.

Egyedülálló zöld lízing konstrukciót vezettek be, amely 100 százalékban elektromos járművek beszerzését segíti kedvezményes kamatkondícióval.

Agrárvállalatok számára honlapjukon ingyenesen elérhetővé tették az agrár CO2-kalkulátort, amely a mezőgazdasági cégek karbonlábnyomának becsléséhez alkalmas eszköz, egyedülálló Magyarországon.

A K&H környezeti felelősségvállalását nem csak a nemzetközi sajtó ismeri el, hanem hazai szakma is. A CSR Hungary szakmai zsűrije a „Legjobb környezeti felelősségvállalás” díjat adományozta a K&H-nak, valamint a „Legjobb CSR Programért” díjat kapta a K&H hűsítő ligetek projekt is, melynek keretében oktatási intézmények udvarán 555 fa és 1110 bokor került telepítésre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...

A TikTokon és a YouTube-on tobzódnak a tinédzserek

Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...