- Hirdetés -

Fesztiválhangulatban a Primark

|

A kollekció Rita kreatív vízióját kelti életre, és június 18-tól 17 piac összes Primark üzletében elérhető.

A Primark a nemzetközi szupersztárral és stílusikonnal, Rita Orával közösen dobta piacra negyedik kollekcióját az idei nyárra, amely szuper lehetőségeket kínál a közelgő fesztiválszezonra a rajongók számára.

Rita a kilencvenes években született, és legújabb kollekciójában a korszak nosztalgiáját idézi, sajátos stílusával ötvözve. Az ikonikus boho-chic megjelenés által inspirált kollekció a nyári fesztiválstílusokra összpontosít, nagy fodrokkal, áttetsző ruhákkal és hangsúlyos kiegészítőkkel.

Rita új szezonbeli kollekcióját úgy tervezte, hogy könnyed és felszabadító legyen, éteri, lenge felsőkkel és lágy virághímzésekkel, aszimmetrikus sziluettekkel, könnyű anyagokból.

Míg a kollekció alapját a semleges színek, köztük a fekete, a fehér és a barna képezik, a ruhák és az ékszerek arany és ezüst színekkel vannak feldobva. A csipke és a farmer hozzáadásával egy olyan termékcsalád jön létre, amely tele van sokféleképpen viselhető darabokkal, függetlenül attól, hogy milyen eseményeket tartogat számunkra a nyár.

A bohó kétrészes szettek időtlenek, stílusosak és praktikusak. A légiesen könnyed hangulatot teremtő fodros miniszoknya, a finom csipkefelsőrésszel ellátott fehér hímzett összeállítás, vagy a fekete virágmintás mellény és csipkés maxiszoknya bármelyik stílushoz alakítható és viselhető.

A könnyen felkapható ruhák szintén a fesztiválok alapdarabjai közé tartoznak. Az olyan klasszikusok, mint a fodros bandeau midi ruha, sifon anyaggal és szemet gyönyörködtető fodros kialakítással lett újragondolva. A szexibb, áttetsző maxiruha-változatok pedig játékos alternatívát kínálnak, melyet vízpartra, erkélyen fotózkodásra és bármilyen alkalomra viselhetsz.

És hogy mi a 2024-es fesztiválszezon mantrája? A több az több. Semmi sem sugallja jobban a kilencvenes évek divatját, mint egy vaskos, fűzőlyukas öv. Vegyél példát Ritától, és viseld a csípődön a többszintes maxiszoknyák tetején, vagy szűkítsd be deréknál a lenge maxiruhákat. A kiegészítők rétegezése nem csak a dekoltázsnak van fenntartva - a felsőtestet is díszíthetjük övekkel, hasláncokkal és gyöngyös kiegészítőkkel, hogy igazán átéljük a gondtalan, bohém hangulatot. A glam megjelenés is szintén trendi idén, a gyémántos fejdíszek és a túlméretezett karika fülbevalók a szezon elengedhetetlen kellékei.

A fesztiválos kiegészítők praktikus megoldást kínálnak. A nagyobb táskákba stílusosan pakolhatod a fesztiválon szükséges dolgokat, míg a kisebb vállpántos táskák és a gyöngyös telefontokok gondoskodnak arról, hogy az értéktárgyak mindig kéznél legyenek.

Rita második otthonának, Új-Zélandnak gyönyörű vidékein készítették a képeket a legújabb kollekcióról, melyet a művésznő a Primark csapatával együtt tervezett, a stílust pedig Rita stylistja, Pippa Atkinson alakította ki.

A kollekció párhuzamosan jelenik meg Rita Ora új nyári fesztiváldalával, a „Ask And You Shall Receive”-vel, amely május 31-én debütált.

A Rita Ora x Primark nyári kollekciója június 18-a, keddtől kapható a Primark 17 piacának összes üzletében.

Rita Ora így nyilatkozott a partnerségről. „Nagyon izgatott vagyok, hogy bejelenthetem a Primarkkal közös utam következő állomását, a nyári fesztiválhangulat ihlette kollekció bevezetésével. Az ékszer olyan egyszerű és hatékony módja annak, hogy feldobjunk egy szettet, ezért az ékszereket a kollekció igazi alapdarabjává tettük, az ezüst fejdísz pedig az én egyik kedvenc darabom. A farmer a kollekcióinkban alapdarabként jelent meg, és mindig is a személyes kedvencem volt. Ez a kollekció rövidnadrágokat és szoknyákat is tartalmaz különböző hosszúságú verziókban. Alig várom, hogy lássam, hogyan fogják az emberek ezt a kollekciót viselni, és remélem, hogy ugyanúgy szeretik majd, mint én."

Mary Lucas, a Primark kereskedelmi igazgatója hozzátette „Minden egyes új kollekcióval azon dolgozunk a közös munka során Ritával és csapatával, hogy merészebb, bevállalósabb megjelenéseket hozzunk létre. Ez azt jelenti, hogy valóban izgalmas új trendeket fedezhetünk fel, és biztosíthatjuk, hogy a divatunk kitűnjön a tömegből, és szezonról szezonra stílusos maradjon. A kollekciót az ikonikus ruhák ihlették, amelyeket Rita az évek során a világ minden táján fesztiválokon fellépve viselt, a kollekció gyönyörű nyári anyagokat, színes hímzéseket és időtlen mintákat tartalmaz, így mindent biztosít, amire a közelgő fesztiválszezonban szükséged lehet."

A vásárlók a Primark weboldalán is böngészhetik a teljes választékot, és a készletellenőrző segítségével ellenőrizhetik kedvenc termékeik elérhetőségét, mielőtt elindulnának a kívánt üzletbe.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...