- Hirdetés -

Fesztiválokon keresnek munkát a fiatalok

|

- Hirdetés -

Állásbörze egy kilencvenezres fesztiválon? Miért ne?! Több ezer pályakezdő, tizenhárom úttörő munkáltató és rengeteg felejthetetlen élmény - ilyen egy igazi Z generációs szakmai esemény, a Zyntern Karrier Zóna az EFOTT-on.

A fiatalokat nemcsak elkötelezni nehéz a toborzóknak 2022-ben, de elérni is. Legtöbbjük nem jár állásbörzére és nem nézegeti aktívan a cégek karrieroldalát. Azonban van arra mód, hogy laza, közvetlen módon teremtsünk kapcsolatot a Z generációval, például egy fesztiválon. A Zyntern.com Pályakezdő Állásportál missziója, hogy innovatív módon hidat építsen a cégek és a tehetséges pályakezdők között. Ennek apropóján indította el 2019-ben a Zyntern Karrier Zóna projektet, mely azóta az EFOTT Fesztivál elengedhetetlen részévé nőtte ki magát. Ha unod a bevett toborzási és employer branding eszközöket és kíváncsi vagy, hogyan lehet valóban megszólítani a fiatal generáció munkavállalóit, akkor a Zyntern Karrier Zóna mellett nem érdemes elmenned!

Mitől más a Karrier Zóna, mint a hagyományos toborzási módszerek?

Ha munkáltatói márkaépítésre vagy toborzásra gondolunk legtöbbször plakátok, szórólapok vagy hagyományos állásbörze standok jutnak eszünkbe. 2022-ben azonban ezeknek az eredményessége - pláne a fiatal generációt tekintve - látványosan hanyatlik. Sok cégvezetőben felmerülhet a kérdés, hogy mégis mitől válhatna vonzóvá a Z generáció szemében?! Erre a Zyntern válasza az, hogy a munkáltatói márkaépítés és toborzás jövője az újhullámos, innovatív megmozdulásokban rejlik.

Magyarország vezető Z generációs állásportáljaként harmadik alkalommal jelent meg a Zyntern.com a legnagyobb egyetemistáknak szóló fesztiválon, hisz a hallgatói életpálya szerves része, hogy adott ponton elkezdünk karrierlehetőségek után nézni. Az EFOTT-on semmihez sem fogható, laza környezetben találkozhatnak a munkaadók a tehetséges pályakezdőkkel és lelkes gyakornokokkal.

Játékos munkakeresés

A Zyntern Karrier Zóna idén még több partnercéggel, még színesebb programokkal várta a fesztiválozókat! Növény ültetéssel, fotófallal, VR szemüvegekkel, szimulátorokkal, zenével, játékokkal, hűsítőkkel, értékes ajándékokkal és izgalmas szakmai lehetőségekkel készültek a kiállítók, hogy minden fesztiválozó egy igazán felejthetetlen élménnyel gazdagodjon.

A munkáltatók most olyan oldalukat mutathatták meg, amelyre egy hagyományos állásbörzén nincs lehetőség. A látogatók megismerhették a legjófejebb kollégákat és első kézből tapasztalhatták meg, miért is jó az adott cégnél dolgozni.

Az EFOTT Karrier Zóna 13+1 kiállítóval (EY, Cognizant, Nokia, Schneider Electric, Celanese, Swiss Post Solutions, Bridgestone, Bonduelle, Huawei, Mortoff, euDiákok, Nemzetbiztonsági Szakszolgálat, Prohuman +1-ként a Zyntern) várta idén 4 napon át a fesztiválozókat. A bejárat és a strand között lévő útvonalon feküdt a Zyntern méretes fehér sátra, ahol nem csak pihenni és szórakozni lehetett, hanem álom munkára is lelni.

A Zyntern.com Állásportál regisztrációs standjánál indult a játék, ahol a résztvevők egy hátizsákkal és egy útlevéllel gazdagodtak. A standoknál nemcsak beszélgetni lehetett a helyszíni kollégákkal, hiszen minden kiállító készült szórakoztató vagy frissítő aktivitással is. A főtámogató EY-nál például növényt lehetett ültetni a bolygó védelmében és egy frissítő koktélért cserébe, a Cognizant DJ pultjából mindig a legkirályabb zenék szóltak, a Celanese-nél EFOTT VIP karszallagot lehetett nyerni, míg a Schneider Electric ingyen fagyival kedveskedett a fesztiválozóknak. Ha sikerült összegyűjteni az összes matricát, akkor nem maradt más hátra, mint a kitöltött útlevelet beváltani menő re-poharakra és italkuponra.

Toborzás felsőfokon

Több mint 3500 látogató járta végig a helyszínt, ezalatt nemcsak logózott ajándékokkal, de számtalan, a kiállító cégekhez köthető élménnyel is gazdagabb lett. A vállalatok nemcsak saját arculatú raklap standjaikkal és egyedi információs anyagaikkal mutatkoztak be, hiszen a jelenlévő vállalati nagykövetek több ezer releváns fiatallal beszélgettek. Akár szakmai lehetőségekről, akár nyitott pozíciókról vagy épp a céges kultúráról esett szó, a laza fesztiválos környezetben simán megtörténhetett, hogy a cégvezető egy fiatal egyetemistával fröccsözgetett. És pont ez a Zyntern Karrier Zóna lényege: hiszen itt nem a jegyek alapján ítélik meg a fiatalokról, hogy milyen munkavállaló lesz belőle, és nem a menő office-környezet teszi vonzóvá a munkaadót.

Az employer branding és awareness növelésén túl, a különböző nyereményjátékok és kvízek segítségével pool építésre is lehetőség nyílt. A kitöltők kompenzálva érezték magukat a nyeremények miatt, míg az így gyűjtött értékes adatokat és e-mail címeket a partnerek később levelek és hívások segítségével leadekké tudják generálni. Az egyik kiállító visszajelzése alapján “a regisztráltak 10%-ának tudtunk releváns álláslehetőséget kínálni, már folyamatban vannak az előszűrések”. Ilyen az igazi win-win szituáció!

A Karrier Zóna tehát nem más, mint egy újragondolt, újhullámos toborzási eszköz. Egy olyan rendezvény, ahol fesztelenül, értékes időt tudnak együtt tölteni a piaci szereplők és az érdeklődők. Egyszerre employer branding, toborzási rendezvény és egy jó buli mind a kollégák, mind a fesztiválozók számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....