- Hirdetés -

Fesztiválozik a MINI

|

- Hirdetés -

Idén már hatodik alkalommal rendezik meg Villányban a Gere Jazz Fesztivált, melyet a Gere család, mint a régió meghatározó borászata hívott életre évekkel ezelőtt. A Fesztivál évente változó tematikával a jazz zene segítségével a villányi borvidéket szeretné népszerűsíteni június 9-10-én, könnyed, piknik-szerű hangulatával egy új zenei színfoltot képviselve a dél-baranyai régióban.

 

Idén már hatodik alkalommal rendezik meg Villányban a Gere Jazz Fesztivált, melyet a Gere család, mint a régió meghatározó borászata hívott életre évekkel ezelőtt. A Fesztivál évente változó tematikával a jazz zene segítségével a villányi borvidéket szeretné népszerűsíteni június 9-10-én, könnyed, piknik-szerű hangulatával egy új zenei színfoltot képviselve a dél-baranyai régióban.

 

A VI. Gere Jazz Fesztivál fellépő műveszei a hazai és nemzetközi jazz élvonalát képviselik, június 9-én pénteken fellép Harcsa Veronika és Gyémánt Bálint-akik egyfajta kifinomult zenei párbeszédet mutatnak be, a Váczi Eszter & Quartet, illetve az estét Sena a ghánai-magyar popdíva, az Irie Maffia frontembere zárja majd, aki saját formációjával lép színpadra a Szársomlyó lábánál. Szombaton a „Django-pop“-ként aposztrofált Pankastic! indítja el az estét, melyet a Kossuth és Liszt-díjjal is kitűntetett Snétberger Ferenc gitárvirtuóz és partnere, Markus Stockhausen trombitaművész folytatnak. A fesztivál záróakkordjait szolgáltató világsztár formáció magyarországi fellépéseit mindig hatalmas várakozás előzi meg. A közönség kedvence, a francia Nouvelle Vague a MÜPA-ban és az A38-on több ízben adott teltházas koncertet. Aranyérmes feldolgozásaik és saját szerzeményeik egyszerre csengnek ismerősen a rádiók lejátszási listáiról, és ajándékozzák meg eredeti játékossággal a hallgatóságot. A koncert létrejöttének izgalmas apropója, hogy Olivier Libaux, a zenekar vezéregyénisége egy ideig elhivatott borászként tevékenykedett, így „műértőként” nagy örömmel fogadta el a Gere Birtok felkérését.

 

„Noha a borászat nyolc generációs mivoltához képest, az idén hatodik alkalommal életre hívott programsorozat fiatalnak mondható, mégis mostanra hagyományt teremtve várjuk a jó ízlés elhivatott rajongóit, hogy a Gere Birtok exkluzív kerti-partija idén is maradandó élményekkel ajándékozza meg vendégeit. A MINI Countryman shuttle szolgáltatás további vonzerőt ad a programnak, melyet nemcsak mi magunk szervezők, hanem várhatóan a vendégeink is nagy örömmel fogadnak“ – mondta el Gere Andrea, a Fesztivál főszervezője.

 

A VI. Gere Jazz Fesztivál egyik kiemelt partnere a MINI márka, mely a legújabb MINI Countryman modellből álló flottájával egy olyan shuttle szolgáltatást működtet majd a Fesztivál ideje alatt, melynek segítségével a vendégek a különböző szálláshelyek és a Gere Borbirtok között utazhatnak. Az új MINI Countryman idén februárban jelent meg a márkakereskedésekben. Az autó a MINI történetének legnagyobb és legsokolalúbb modellje, mely Cooper, Cooper S, Cooper D és Cooper SD verziókban ALL4 összkerékmeghajtással 136-192 lóerős teljesítménnyel debütált. A kínálathoz néhány hete csatlakozott a MINI John Cooper Works Countryman modell, mely a 231 lóerős erőforrással a márka csúcsmodellje, illetve idén júniusban mutatkozik be a MINI márka és a prémium kompakt SUV/SAV kategória első plug-in-hibrid modellje a 224 lóerő rendszerteljesítményű MINI Cooper S Countryman ALL4, mellyel a tisztán emissziómentes közlekedés is megvalósítható akár 42 km-en keresztül.

 

„A MINI Countryman és a laza, elegáns, valódi prémium hangulatú zenei esemény összekapcsolása nagyon jó és izgalmas lehetőségnek ígérkezik. A MINI számára is kiemelten fontos a kultúra támogatása, úgy érezzük, hogy a jazz, illetve a fellépő művészek által ígért zenei élmény a lenyűgöző villányi környezetben, új platformot találhat a márkánknak. Az új Countryman-t az Add your story- Mi a Te történeted? kampány vezette fel itthon is, melyhez a jazz-zene, Villány és a borvidék további inspirációt, történetmesélési lehetőséget kínál“ – mondta el Oros Attila a BMW Group Magyarország MINI márkaigazgatója az esemény kapcsán.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....