Filmfesztivált támogat a Mastercard

A Mastercard három évre szóló szponzori megállapodást kötött a Velencei Nemzetközi Filmfesztivállal. Az együttműködés az idei velencei biennáléval kezdődik, augusztus 30. és szeptember 9. között. A támogatás alapját a Mastercard cannes-i filmfesztivállal és a Berlináléval fennálló partnersége adja, így a mozirajongók még több felbecsülhetetlen élményt szerezhetnek.

A Mastercard közelmúltban publikált Cinema and the Cities kutatása világossá tette, hogy a szórakozási lehetőségek között a mozi szerepe kiemelkedő. A kutatás során világszerte hét nagyváros lakóit kérdezték kikapcsolódási szokásaikról, és az derült ki, hogy az utazás és az étterembe járás után a mozi a harmadik legkedveltebb szabadidős tevékenység.

David Molina, a Mastercard európai fogyasztói marketingért és szponzorációért felelős alelnöke elmondta: „A Velencei Nemzetközi Filmfesztivál egy különleges esemény, ahol a mozi iránti rajongás egy mágikus és ikonikus helyszínen kap teret. Ez egy olyan kombináció, amely tökéletesen illeszkedik a Mastercard felbecsülhetetlen (Priceless) koncepciójához. A legújabb támogatási megállapodásunk is azt a célt szolgálja, hogy kártyabirtokosainknak új élményeket adjunk. Ahelyett, hogy csak nézőként kísérnék az eseményeket, ott lehetnek a helyszínen, vagy a digitális csatornákon keresztül kaphatnak különleges tartalmakat.”

A támogatás megünneplésére a Mastercard július folyamán promóciót indított. Ötszáz belépőt osztanak ki az olaszországi filmpremierekre, egy szerencsés Mastercard-kártyabirtokos és vendége pedig lehetőséget kap arra, hogy egy igazán felbecsülhetetlen élményben legyen része a Biennálé Filmfesztiválján: a páros ott lehet a vörös szőnyegen a sztárokkal együtt, megnézheti a nevezett filmek premierjét, szállásukat pedig egy luxusszállodában biztosítják. Ezenkívül részt vehetnek városnézésen, finom ételeket kóstolhatnak és profi sminket is kapnak a csomagban.

Az együttműködést egy kommunikációs kampány is kiegészíti nézőből résztvevővé (Going from watching it to living it) címmel, amellyel a közösségi médiában, a vörös szőnyeg környékén, valamint a velencei repülőtér termináljain találkozhatunk.