- Hirdetés -

Főműsoridőben visszaelőzött a TV2

|

Egy hét után a TV2 főműsoridőben és a kereskedelmi célcsoportnál visszavette a vezetést. Kiugróan jól teljesített a Szerencsekerék, az RTL-nek pedig a hétvégi esti műsorai hoztak sok nézőt.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy a 4. héten az RTL, ha szűk előnnyel is, de átvette a vezetést főműsoridőben a 18-49 és 18-59 éveseknél. A mögöttünk álló 5. héten viszont a TV2 ezt vissza is vette és az említett két célcsoportnál 0,2 százalékpontnyi előnyt hoztak össze a fő versenytársukkal szemben. Mindez annak köszönhető, hogy a TV2 kicsit erősödött, az RTL kicsit gyengült az esti sávban, egyikünknél sem volt nagy kilengés, de ez most elég volt a helycseréhez. Abban nincs változás, hogy a többi bontásban, tehát teljes napon minden fontosabb korosztálynál, továbbá főműsoridőben és a teljes lakosságnál a TV2 vezet.

A teljes csatornacsaládokat nézve továbbra is a TV2 Csoport számít piacvezetőnek. A legnagyobb, közel 10 százalékpontos előnyük teljes napon és a teljes lakosságnál van. Múlt héten az RTL Magyarország főműsoridőben és a 18-49 éveseknél férkőzött legközelebb a TV2 Csoporthoz, de ez is 1,1 százalékpontnyi különbséget jelentett.

A harmadik hely tekintetében nem történt nagy átrendeződés. Azaz teljes napot és a 18-49, valamint a 18-59 éveseket nézve az AMC Networks követi a két nagy szereplőt. A teljes lakosságnál pedig az MTVA számít a harmadik erőnek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 5. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,5 15,5 11,8
RTL 12,3 11,9 11,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 5. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,6 12,2 9,2
RTL 7,2 6,8 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,5 25,3 22,7
RTL Magyarország 17,8 15,9 17,2
AMC Networks 6,4 6,0 6,9
MTVA 4,9 9,1 3,9
Paramount Global 4,9 4,1 6,0
Network4 3,9 4,7 2,5
Antenna Entertainment Group 3,6 2,9 3,8
Warner Bros.Discovery 3,0 3,5 2,8

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17% / 16,2% (16,4% / 16%)
Tények Plusz – 14,2% / 13,5% (13% / 13,2%)
Szerencsekerék – 17,5% / 16,9% (16,4% / 16,9%)
Hazatalálsz – 12,8% / 10% (13,4% / 12,1%)

RTL
Híradó – 17,3% / 14,7% (17,9% / 15,7%)
Fókusz – 14,4% / 13,6% (13,9% / 13,6%)
Drága örökösök – 13,3% / 12,5% (14,1% / 14,1%)
A mi kis falunk – 12,1% / 11,8% (13,1% / 12,7%)

A TV2-nek továbbra is kiemelkedően jó eredményeket szállított a Szerencsekerék. A vetélkedő heti átlagban és a napi eredményeket nézve is verte a Drága örökösöket. Ugyanakkor az RTL-es sorozat sem teljesített rosszul, hiszen még így is megugrotta a főműsoridős csatornaátlagot. A mi kis falunk ismétlései közel ugyanazt hozták, mint a Drága örökösök, sőt, volt olyan nap, amikor többen nézték A mi kis falunkat.

A TV2 új napi sorozata, a Hazatalálsz nagyon eltérően szerepel a különféle célcsoportoknál. A teljes lakosságnál egész jó nézettséget hozott, a 18-59 éveseknél elérte a csatorna esti átlagát, a 18-49 éveseknél viszont egyelőre ez alatt teljesített.

Az esti sávban, a 18-49 és a 18-59 éveseknél a keddet, valamint a szombatot és a vasárnapot nyerte az RTL, a többi este a TV2-é volt. A hétvégi jó RTL-es szereplésben megint a Gólkirályságnak és a Cápák közöttnek volt nagy szerepe. A 18-49 éveseknél a Gólkirályság 14,9 százalékos, a Cápák 15,8 százalékos share-rel futott. Utóbbi ellen a TV2 a Vigyázat, gyerekkel vagyok című műsort küldte harcba, ami a 18-49 éveseknél ugyan csak 10,1 százalékos közönségarányt hozott, viszont a teljes lakosságnál már közel jártak a Cápák között share-jéhez (13,2% vs. 13,6%).

A 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál a Szerencsekerék, annak is a szerdai adása volt a hét legnézettebb műsora. Ez 380 ezres, illetve 956 ezres nézőszámot jelentett. A 18-49 éveseknél megőrizte vezető helyét a Cápák között, miután 253 ezer nézőt vonzott a műsor. Ezen a téren is erős volt a Szerencsekerék, hiszen 247 ezres nézettséggel végzett a második helyen.

A teljes lakosságos toplista kapcsán említést érdemel, hogy a TV2-s és RTL-s műsorok közé beférkőzött a Duna Tv szombat esti produkciója, a Csináljuk a fesztivált: 633 ezres nézőszámot és 14,8 százalékos share-t hozott. Ez egyébként annyira felhúzta a Duna Tv főműsoridős közönségarányát (9,7 százalékra) a teljes lakosságnál, hogy a szombat esti sávban a TV2-t is megelőzve másodikak voltak az RTL után.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 380 427 18,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 360 939 15,8
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 358 587 16,0
HÍRADÓ RTL 337 873 16,1
TÉNYEK TV2 311 129 20,0
FÓKUSZ RTL 305 444 16,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 297 514 15,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 289 174 13,9
A MI KIS FALUNK RTL 279 649 13,8
HAZATALÁLSZ TV2 259 165 13,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 956 754 22,4
TÉNYEK TV2 838 315 24,1
HÍRADÓ RTL 747 346 18,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 729 366 18,4
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 633 438 14,8
HAZATALÁLSZ TV2 611 730 16,2
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 609 710 13,6
VIGYÁZAT GYEREKKEL VAGYOK TV2 590 370 13,2
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 587 788 13,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 577 599 13,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 253 130 15,8
SZERENCSEKERÉK TV2 247 925 17,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 226 886 14,9
HÍRADÓ RTL 218 959 14,9
TÉNYEK TV2 194 293 19,0
A MI KIS FALUNK RTL 192 770 13,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 191 767 13,5
FÓKUSZ RTL 191 327 15,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 188 573 14,8
VIGYÁZAT GYEREKKEL VAGYOK TV2 160 506 10,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...