A K&H: üzletet ide! kampánya kapta idén a Platina Effie-t, a versenyen az ügynökségek közül az ACG szerepelt a legjobban, a 12 díjat söpörtek be.
Nagyszabású ünnepségen díjazta a szakma ezúttal is az Effie-re nevezők idei teljesítményét november 22-én a Vigadóban megrendezett Díjátadó Gálaesten. A megújult verseny eredményeként – a Platinával együtt – összesen 36 díjat adtak át a szervező szakmai szövetségek elnökei, és az Effie támogatói – olvasható a verseny honlapján.
A 7 Arany, 14 Ezüst és 14 Bronz Effie-t azok a 2016.01.01. és 2017.08.31. között Magyarországon futott kampányok kapták, amelyek a kiírás szerint igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak, a kétfordulós, közel 100 fős zsűrizésen pályaművükre a legtöbb pontot kapták. A végső pontszám kialakulásánál a kihívásra, az ötletre, a kreatívra adott pontok 23,3%-23,3%- 23,3%-os súllyal, az eredmény bemutatására adott pontok 30% -os súllyal számítottak, ezzel is aláhúzva: az Effie nem kreatív verseny, s mint ilyen, egyedülinek számít a nemzetközi porondon.
A hatékonyság Oscar-díjának is nevezett, a világ több mint 40 országában jelen lévő Effie 16. hazai megmérettetésén a Platina Effie-t az Üzleti kommunikáció (b2b) kategória döntőbe jutott és arany Effie-t nyert pályaműve kapta. A rangos elismerést a K&H: üzletet ide! kampányért adták át a K&H Banknak és az OMD Hungary-nek.
Az ACG összesen 12 díjjal zárta a versenyt, köztük 3 arany és 3 ezüst EFFIE-vel. Az OMD 2 aranyat és egy ezüstöt söpört be, míg a Y&R Budapest 1 arannyal, 2 ezüsttel és 2 bronzzal gyarapodott.
A Gálán a legsikeresebb hirdetők a K&H Bank (platina) mellett a Heineken Hungária, a Magyar Telekom, a Lidl, a Sió-Eckes, a Sanofi és a GlaxoSmithKline voltak.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.