A K&H: üzletet ide! kampánya kapta idén a Platina Effie-t, a versenyen az ügynökségek közül az ACG szerepelt a legjobban, a 12 díjat söpörtek be.
Nagyszabású ünnepségen díjazta a szakma ezúttal is az Effie-re nevezők idei teljesítményét november 22-én a Vigadóban megrendezett Díjátadó Gálaesten. A megújult verseny eredményeként – a Platinával együtt – összesen 36 díjat adtak át a szervező szakmai szövetségek elnökei, és az Effie támogatói – olvasható a verseny honlapján.
A 7 Arany, 14 Ezüst és 14 Bronz Effie-t azok a 2016.01.01. és 2017.08.31. között Magyarországon futott kampányok kapták, amelyek a kiírás szerint igazolhatóan sikeresek, hatékonyak voltak, a kétfordulós, közel 100 fős zsűrizésen pályaművükre a legtöbb pontot kapták. A végső pontszám kialakulásánál a kihívásra, az ötletre, a kreatívra adott pontok 23,3%-23,3%- 23,3%-os súllyal, az eredmény bemutatására adott pontok 30% -os súllyal számítottak, ezzel is aláhúzva: az Effie nem kreatív verseny, s mint ilyen, egyedülinek számít a nemzetközi porondon.
A hatékonyság Oscar-díjának is nevezett, a világ több mint 40 országában jelen lévő Effie 16. hazai megmérettetésén a Platina Effie-t az Üzleti kommunikáció (b2b) kategória döntőbe jutott és arany Effie-t nyert pályaműve kapta. A rangos elismerést a K&H: üzletet ide! kampányért adták át a K&H Banknak és az OMD Hungary-nek.
Az ACG összesen 12 díjjal zárta a versenyt, köztük 3 arany és 3 ezüst EFFIE-vel. Az OMD 2 aranyat és egy ezüstöt söpört be, míg a Y&R Budapest 1 arannyal, 2 ezüsttel és 2 bronzzal gyarapodott.
A Gálán a legsikeresebb hirdetők a K&H Bank (platina) mellett a Heineken Hungária, a Magyar Telekom, a Lidl, a Sió-Eckes, a Sanofi és a GlaxoSmithKline voltak.
- Hirdetés -
Halmozta az EFFIE-ket az ACG
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -