- Hirdetés -

Hat új Nokia érkezik

|

- Hirdetés -

A HMD Global hat új okostelefont mutatott be, három különálló termékvonalat bevezetve. A kínálat felső szegmensét jelentő Nokia X széria első két tagját, a középkategóriát jelentő G széria első két tagját, illetve a belépőszint első modelljeit jelentette be a vállalat. A közös bennük, hogy a vásárlók minden készüléktől egy európai mobilgyártótól elvárható maximális biztonságot és élményeket kapják. A termékeket hosszú használatra tervezték kívül-belül, erre garancia a piacvezető biztonság1, a kiemelkedő tartósság és a legfrissebb szoftververziók ígérete, így a vásárlók hosszabb ideig tarthatják meg telefonjukat.

Florian Seiche, a HMD Global vezérigazgatója: „A mai nap jelentősebb, mint egy átlagos termékbejelentés. Az elmúlt 12 hónap sok kihívást tartogatott, ám egyúttal lehetőséget is teremtett arra, hogy egy pillanatra megálljunk, és felkészüljünk a következő nagy lépésre a startup életében. Finn cégként a technológia és az üzlet tekintetében is az embert helyezzük előtérbe, ez egyértelműen látszik az új készülékeinken is. Célunk, hogy az emberek tudják, nálunk a biztonság a legfontosabb, bármit csinálunk – a Nokia okostelefonok biztonsági- és szoftverfrissítései megnyugtató rendszerességgel érkeznek. Azt szeretnénk, hogy az emberek ritkábban cseréljenek telefont, ezért termékeink különösen tartósak.”

X széria: Nokia X20 és Nokia X10

Az új portfólió csúcsán található Nokia X20 és Nokia X10 a középkategória határait súrolják, a felhasználói élmény és a minőség magasabb árkategóriát sejtet, mint amennyibe valójában kerülnek. Mindkét készülék a legújabb Qualcomm® Snapdragon™ 480 5G platformra épül, ennek köszönhetően kiemelkedő teljesítményt és globálisan használható 5G-t2 kapnak a vásárlók. A Nokia telefonok kiállják az élet próbáját, a középpontban a tartósság és a hosszú élettartam áll. Az X széria tagjaira a HMD Global három év garanciát, és ugyanennyi ideig rendszeres biztonsági javítócsomagokat, illetve szoftverfrissítést is vállal, ezzel is ösztönözve a vásárlókat a fenntartható fogyasztásra, a hosszabb termék életciklusra és az elektronikai hulladék mennyiségének csökkentésére.

A Nokia X20 lenyűgöző 32MP-es előlapi kamerával és 64MP-es négytagú hátlapi kamerát kapott, míg a Nokia X10 48 MP-es, szintén négytagú kamerával büszkélkedhet.

„Tisztában vagyunk vele, hogy még többet lehet tenni ezeknek a kérdéseknek a kezelésére, ezért folyamatosan dolgozunk azon, hogy kínálatunkat fejlesszük, és megyünk tovább a megkezdett úton. Az Európai Környezetvédelmi Hivatal szerint, ha minden európai egy évvel tovább használná mobilját, 2030-ra annyi szén-dioxid kibocsátást tudnánk elkerülni, mintha kétmillió autóval kevesebb járna az utakon3.” – nyilatkozta Ruben Lehmann, a HMD Global Európáért felelős alelnöke.

Ezek a mobilok is tiszta Android™ One felületet kaptak, a dobozból kivéve az Android 11 fogadja a vásárlót. A lenyűgözően sokoldalú képalkotási lehetőségek középpontjában a híres ZEISS optika és az innovatív AI megoldások állnak. A 6,67 hüvelykes, kameralyukkal ellátott Full HD+ kijelzőn az összes tartalom éles, szemet gyönyörködtető minőségben jelenik meg.

A Nokia X20 és a Nokia X10 egyaránt kiterjesztett, három év garanciával vásárolhatók meg (ez meghaladja az iparági átlagot), emellett a csomagban található egy 100 százalékban komposztálható telefontok is – „ez kemény a földnek, de nem okoz gondot a Földnek”.

A töltőfej és a fülhallgató mostantól nem része az értékesítési csomagnak, ezzel is csökkentve a 12 000 tonna elektromos hulladéktermelést, amit a mobiltelefon töltők jelentenek az EU-ban4. Ha valakinek mégis szüksége van töltőfejre, a Nokia.com oldalról vásárolhat magának. Az ebből befolyó bevételt a CLEAR RIVERS számára ajánljuk fel, ők pedig arra használják, hogy eltávolítsák a műanyagszemet a nemzetközi vizekből.

A G széria első tagjai: Nokia G20 és Nokia G10

A G széria a tökéletes egyensúlyt jelenti a mindennapi szükségletek kielégítése és az előremutató, problémamegoldó technológia között. Minden G szériás telefon akár háromnapos üzemidőre képes – ez az eddigi leghosszabb idő, ameddig a Nokia okostelefonokat két töltés között használhatjuk. A Nokia G20 három évig részesül a biztonsági javítócsomagokból és két évig megkapja a szoftverfrissítéseket is. A G széria első tagjai fejlesztett biztonsági funkciókkal rendelkeznek, így használható az arcfelismerés és az oldalélbe épített ujjlenyomat-olvasó is. A 6,5 hüvelykes kijelzők ügyesen növelik a fényerőt, ha szükség van rá.

A Nokia G20 egy komplett kreatív műhely, ami elfér a tulajdonos zsebében: a lenyűgöző 48 MP-es kamerával, a jelentős tárhellyel és az OZO térhatású audióval a felvételek eredeti pompájukban tündökölnek majd.

A Nokia G10 három hátlapi kameráját mesterséges intelligencia és különböző felvételi módok segítik, így a felvételek még gyenge fényviszonyok között is tökéletesek lesznek.

A C szériában mutatkozik be a Nokia C20 és a Nokia C10

A C széria mindenki számára elérhetővé teszi a kiváló minőségű okostelefonokat. A frissen bemutatott készülékek olyan közkedvelt tulajdonságokkal rendelkeznek, mint a 6,5 hüvelykes HD+ kijelző, vagy a 20 százalékos extra sebességet biztosító Android 11™. A biztonságról a két éven keresztül, negyedévente érkező biztonsági javítócsomagok gondoskodnak.

A Nokia C20 egy kiváló ár-érték arányú készülék elő- és hátlapi LED vakuval, hogy a fontos pillanatok még gyenge fényviszonyok között is megörökíthetők legyenek.

A Nokia C10 az új portfólió legolcsóbb tagja. A kiemelkedő összeszerelési minőség, az északi dizájn és az alapos tesztelés révén hosszú távon is hű társ. A készülékház mikro-textúrált felülete még biztonságosabbá teszi a használatot.

A Nokia audio kiegészítői is új taggal bővülnek: Nokia Lite Earbuds

A könnyedén megtanulható érintés-vezérlés révén a zenét, a hangalapú asszisztenst és a hívásokat is gond nélkül kezelhetjük, a Nokia Lite Earbuds értékesítése a bejelentéssel együtt megkezdődik világszerte. A Nokia telefonokon már megtapasztalt prémium dizájn és a lenyűgöző akkumulátor-élettartam a fülhallgatón is visszaköszön, a zsebben könnyedén elférő töltőtokkal ötször újratölthető a készülék. Ez összesen 36 órányi működést tesz lehetővé, ami közel duplája az iparági átlagnak.

Árak és elérhetőség

A Nokia X20 Júniustól lesz elérhető Magyarországon Sarki fény színben, 6/128Gb verzióban 139 990 Ft ajánlott fogyasztói áron.

A Nokia X10 Júniustól lesz elérhető Magyarországon Erdőzöld színben, 4/128Gb verzióban 119 990 Ft ajánlott fogyasztói áron.

A Nokia G20 Májustól lesz elérhető Magyarországon Éjféli égbolt színben, 4/64Gb verzióban 69 990 Ft ajánlott fogyasztói áron.

A Nokia G10 Májustól lesz elérhető Magyarországon Éjféli égbolt színben, 3/32Gb verzióban 54 990 Ft ajánlott fogyasztói áron.

A Nokia C20 a jelen tervek szerint nem lesz elérhető Magyarországon.

A Nokia C10 a jelen tervek szerint nem lesz elérhető Magyarországon.

A Nokia Lite Earbuds (BH205) Májustól lesz elérhető Magyarországon fekete színben, 14 990 Ft ajánlott fogyasztói áron.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...

Leginkább itthon kalandoznának a magyarok

A NatGeo kutatásából kiderült, hogy a magyarok elsősorban a belföldi utazást kedvelik, és nem gondolják, hogy az „igazi felfedezés” élményéhez külföldre kellene utazni. Az utazás elsődleges célja a természetben való kirándulás, pihenés; a vágyott...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...