- Hirdetés -

Hatalmas zöld projektben a Toyota

|

- Hirdetés -

Fukusima prefektúra és a Toyota hidrogénre, mint új energiaforrásra helyezi a hangsúlyt. 2021 júniusa óta tárgyalnak a projekt konkrét kezdeményezéseiről különböző partnerekkel, hogy olyan megvalósítási modellt hozzanak létre, amely a Japánra jellemző, 300.000 körüli lakosságszámú városok hidrogénhasználatára összpontosít, mielőtt a modellt országszerte hasonló méretű városokra alkalmaznák.

A két fél elkötelezte magát a hidrogént használó modell teljes körű megvalósítása mellett, azzal a céllal, hogy a jövő új városait fejlesszék, amelyek a Fukusimában termelt hidrogént és a Fukusimában kifejlesztett hidrogénnel kapcsolatos technológiákat egyaránt hasznosítják. A projekt az alapvető városi infrastruktúra részét képező szupermarketeknek és kisboltoknak való kiszállításokra, valamint katasztrófa idején az evakuálási területekre összpontosít. A karbonsemlegesség 2050-re történő elérése érdekében további erőfeszítésekre van szükség a következő generációra átörökíthető fenntartható társadalom megteremtése érdekében. A hidrogénre összpontosító megvalósítási modell révén Fukusima prefektúra, a Toyota és partnereik megerősítik közös meggyőződésüket és bővítik együttműködési körüket. Folyamatosan azon fognak dolgozni, hogy megvalósítsák a világ egyik első hidrogéntársadalmát, és 2050-re elérjék a karbonsemlegességet.

A könnyű hidrogén üzemanyagcellás elektromos haszongépjárművek bevezetése és az üzemirányításba integrált energiagazdálkodási rendszerek létrehozása

A Commercial Japan Partnership Technologies (CJPT) vállalattal együttműködve a szállítmányozók és logisztikai vállalkozások, az infrastruktúra-szolgáltatók, valamint az autógyártók együttműködnek a könnyű üzemanyagcellás elektromos haszongépjárművek bevezetésében Iwaki és Koriyama városokban, és olyan energiagazdálkodási rendszereket hoznak létre, amelyekbe integrálva van a flottakezelés. Pontosabban, mivel 2023 januárjától a kisboltok és szupermarketek megkezdik az üzemanyagcellás könnyű haszongépjárművek bevezetését, egy olyan energiagazdálkodási rendszert fognak kiépíteni, amely összekapcsolja az egyes vállalatok flottakezelési rendszerét, a járművek utazási információit és a hidrogénállomásokkal kapcsolatos információkat. Ez a rendszer optimális elhelyezést és működési feltételeket biztosít a hidrogénállomások számára, elkerüli a forgalmi torlódásokat a közelükben, és minimalizálja a hidrogénállomások látogatása által okozott jármű- és rakományleállást. Körülbelül 60 könnyű üzemanyagcellás elektromos haszongépjárművet állítanak forgalomba Iwaki és Koriyama városaiban, és a tervek szerint később nehéz üzemanyagcellás elektromos haszongépjárműveket is használatba vesznek majd.

A hidrogén üzemanyagcellás elektromos járművek népszerűsítése különféle felhasználási célokra

2022 júniusa óta népszerűsítik az elektromos berendezésekkel, például hűtőszekrényekkel és fagyasztókkal felszerelt mobil kiskereskedelmi járművek használatát Namie és Futaba városokban, kihasználva az FCEV-k energiatermelési képességeit. Továbbra is mérlegelni fogjuk azon FCEV-k megalkotását, amelyek hasznosak lehetnek a helyi közösségek lakóinak mindennapi életében. A villamos energia felhasználásával új értéket előállító járművek bevezetésével, valamint azok tiszta és csendes használati környezetével ez a projekt számos előnnyel jár, beleértve a városok kényelmesebbé tételét – különösen az elöregedő népesség vagy az elnéptelenedés miatt szenvedők esetében –, és segít előmozdítani Fukusima prefektúra vonzerejét.

Az üzemek és raktárak karbonmentesítése megújuló energia és hidrogén felhasználásával

Az üzemek és üzletek szén-dioxid-mentesítése érdekében a projekt célja a megújuló energia felhasználásának növelése és a hidrogént hasznosító modellek kialakítása. Pontosabban, a projekt a Denso Fukushima erőműveit használja fel a hidrogéntechnológiák megvalósításának bemutatására. Elkezdik kialakítani a helyben termelt hidrogén helyi fogyasztásának modelljét, új elektrolizáló berendezések kifejlesztésével, amelyek tiszta hidrogént állítanak elő, és elégetik az üzemek gázkemencéiben. A széndioxid-kibocsátás csökkentése érdekében a helyhez kötött üzemanyagcellás generátorok irodai telepítése mellett megkezdik annak a modellnek a megvalósítását is, amelynek köszönhetően katasztrófa idején áramforrásként használhatók ezek a rendszerek, valamint megvizsgálják az üzemanyagcellás generátorok bolti telepítésének lehetőségét is.

A Toyota célja, hogy ezekkel az erőfeszítésekkel egy olyan hidrogénhasznosítási modellt építsen fel, amely különböző iparágakban és régiókban is megvalósítható, ezért a mintaprojekt részleteit folyamatosan publikálva majd annak érdekében, hogy minél többen csatlakozzanak a programhoz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....