- Hirdetés -

Idén is jön az Ügynökségek Éjszakája

|

Május 31-én 14 reklámügynökség nyitja ki a kapuját, és több mint 100 programmal várja a reklámszakma iránt érdeklődőket. Koncertek, workshopok, influencer-beszélgetések és színházi produkció is várja azokat, akik benéznének a reklámkészítés kulisszái mögé.

Idén is számtalan filmes és produkciós téma várható az este folyamán. A Mito-nál produkciós tarot est lesz, ahol ügynökségi és gyártóházi producer, rendező és operatőr jósok segítségével rántják le a leplet a reklámfilmgyártás jövőjéről – derül ki a szervezők közleményéből. Az ACG-nél Sallai Ervin beszélget neves filmipari szakemberekkel (többek között Deák Kristóffal, Kő Attilával és Gács Tamással) a képalkotás elmúlt 20 évéről, a technológiák és megoldások változásairól.

A Republic eseménye már most “SOLD OUT”, de csak a nevében, van még hely, de várható a teltház, hiszen a 21. századi merch kultúrát térképezi fel többek között Illés Richárd (DEPARTMENT), Blik Dani (235) és Miki357.

Cannes-kód, portfólió review, játékos networking

Minden ügynökség tele lesz kötetlen beszélgetős programokkal, ahol lehet majd tanulni és ismerkedni. A Kastner x Kommunity ugyanis freelancer Meet-up & portfólió reviewot tart, valamint improestet színészekkel a legviccesebb ügynökségi produkciókból, a DDB oroszlános kampányokat boncolgat, és megpróbálja feltörni a Cannes-i kódot, a VML kreatív-briefírásban segít, a Café-Besocial immerzív kampány élményt ígér, ahol átélheted a kampánytervezés pillanatait, a feat. pedig az egész estét az 5. szülinapi baráti hangulatú bulijának szenteli, míg a Publicisnél Career Day jegyében telik a nap nagyobbik része.

A kulisszák mögé is beleshetünk

A DDB-nél megnézhetjük, mi rejlik a Tuning Slam gépháza alatt Gegével (6363), Miki357-tel és Balogh Timivel a Telekomtól. A Mediatornál a sokszínűség van a zászlóra tűzve, és különféle társadalmi célú és szerelemprojektek mögé nyerhetünk betekintést, megismerkedhetünk az Egyesület az Inklúzióért kampány valós arcaival és történeteivel, megtudhatjuk, hogyan kapcsolja be a vidéket a Pinkponilo kreatív stúdió a divatipar vérkeringésébe, illetve hogyan veszi fel a harcot a Mátrából egy underground zenei fesztivál, a Fekete Zaj a nagyokkal.

Az Artificial Grouphoz is érdemes lesz belesni, hiszen a saját hiperkúl merch kollekciójának darabjait szerezheted be, és ezzel támogathatod a WWF munkáját.

Kihagyhatatlan téma az AI

A mesterséges intelligencia használata már egyre megkerülhetetlenebb a kreatív szakmában. Nem véletlen, hogy sok ügynökség programjában van terítéken az este folyamán. Az IPG Mediabrands-Greenroomnál megtudhatjátok, hogyan és mire használja a kreatív páros a gyakorlatban a mesterséges intelligenciát. A Dentsu vendégeivel arról beszélget majd, hogy az AI tényleg képes-e slágereket írni, vagy ahhoz még mindig elengedhetetlen az emberi művészet szerepe. Számos ügynökségnél lesz AI-alapú játék is, a Mito például egészen odáig megy, hogy az AI fog zsűrizni téged.

Zenészek, influencerek is felbukkannak

Celebek, creatorok és zenészek is vendégségbe érkeznek az Ügynökségek Éjszakájára.

A Republicban a hazai underground színtér egyik legfontosabb alkotójának, Nóvé Somának a szóló fellépése lesz hallható. Az Artificial Group Kontent divíziója @szialidia vezetésével nagy influencer kerekasztal-beszélgetéssel készül, ahol a digitális művészet és influencer lét kihívásait járják körbe. A Mitonál a COLLABOR - az első kreátor tehetségkutató műsor kulisszatitkaiba leshetünk bele, ahol többek között WhisperTon is ott lesz.

A Publicis Futureproof Academy kampányából megtudhatjuk, hogyan készítsünk GenZ tartalmat. A Progressive a (Meg)értő kommunikációt járja körbe a generációk között Trunk Tamással. Az IPG Mediabrands-Greenroomnál Lil Frakk zeneszerző, a Sávlekötő podcast műsorvezetője fog a brandépítésről beszélni. És talán az egyik legtitokzatosabb zenei produkciót az ACG hosztolja majd, hiszen programjába csak annyit írt bele, hogy meglepetés fellépő.

Diáktúra még több túravezetővel

A rendezvény nem csak a szakmabelieknek szól. Továbbra is fontos célkitűzése, hogy megmutassa a kreatívipar bennfenntes arcát azok számára is, akik épp pályaválasztás vagy -módosítás előtt állnak, és érdeklődnek a reklám iránt. Idén az ügynökségekbe látogató diáktúrák száma is nőtt, hiszen most hat túra indul az egyetemisták és főiskolások számára, hogy még többen belepillanthassanak az ügynökségi élet hangulatába. Az eddigi külkeres, corvinusos, visartos túrákon túl most sajátot indít a MOME, a Skvot és az ELTE is.

A vezetett diáktúrákhoz itt lehet csatlakozni egészen péntek 4 óráig, amikor is az Erzsébet téri Terminál előtt indulnak a túrák.

Buli a Turbinában

Az ügynökségi programokat követően, este tíztől pedig a szokásos reklámos bulizással zárul az este új helyszínen, a Turbinában, ahol az esemény afterparty-jaként a Reklámzaj különkiadásán ügynökségi dj-k és a legendás Tesco Disco pörgeti a zenét hajnalig. Mögöttük a látványvilágot különleges, AI-alapú VJ-szett fogja megteremteni. A tavalyi év sorbanállós sikere után pedig idén kibővül a ReklámKaszinó.

A teljes programnaptár több mint 100 programmal az Ügynökségek Éjszakája weboldalán, a rendezvény Facebook oldalán és eseményben található.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...