- Hirdetés -

Így kampányol a BMW

|

- Hirdetés -

A világméretű „Too Much” kampány folytatásaként a BMW M GmbH felépítette az érzelmekben gazdag „M-es” pillanatok virtuális otthonát.

Aki szerint a „Too Much” kampány idejekorán véget ért, „M Town” utcáin a legjobb helyen jár: a nagyteljesítményű sportautókat építő BMW M GmbH egy vadonatúj online koncepcióval folytatja nagysikerű tavalyi történeteit. Idén szeptembertől az új nemzetközi mottó „Welcome to M Town, where too much is just right” („Üdvözlünk M Town-ban, ahol a túl sok pont ideális”).

A koncepció alapötlete egyszerű: „M Town” egy semmihez sem fogható hely. Egy olyan virtuális város, ahol a BMW ügyfelei a lehető legkülönlegesebb módokon élhetik át a hétköznapi szituációkat. „M Town” éppen ezért a benzinvérű, lóerő-megszállott rajongók ideális otthona, amelynek minden négyzetméterét a nemzetközi BMW M közösség életérzése hatja át. Fizikai értelemben véve a város nem egy konkrét település, hiszen sokkalta több annál: egy virtuális tér, ahol a nagyteljesítményű sportautók iránti szenvedély kibontakozhat – hiszen a BMW M modellek iránt érzett őszinte rajongás nem ismer határokat.

A BMW M modellek rajongói a világ minden táján begurulhatnak „M Town” utcáira, amely egyfajta digitális közösségi térként fogadja őket. 2018. szeptember 7. óta a vezetés szerelmesei a bmw-m.com weboldalon új lakóként regisztrálhatják be magukat a virtuális városba, ahol megkapják egyedi BMW M igazolványukat is. A személyre szabott történetek mellett a kampány eredeti online videókkal, kreatív termékelhelyezésekkel és sok más meglepetéssel kedveskedik a résztvevőknek. „M Town” mindezeken felül a bajor prémiumgyártó globális eseményeit is végigkíséri.

E különleges életérzést egy sor online videó is reprezentálja, Micky Sülzer és a Grimme-díjas Bader el Hindi rendezők kézjegyével. A kisvideók a hétköznapok átlagos helyzeteit – a mozitól egészen a templomig – különleges helyszínekké avanzsálják, némi humorral megfűszerezve, amely a vezetés szerelmeseinek szól. Az „Only in M Town” („Kizárólag M Town-ban”) szlogen égisze alatt felépített virtuális város történései minden rajongó számára egyértelművé teszik, hogy nem a valóságban játszódnak, még akkor is, ha a négykerekű főszereplők között olyan népszerű sztárok tündökölnek, mint a BMW M2 Competition és a BMW M850i.

A videósorozat határtalan inspirációs forrásként szolgál az egyedi történetek elmeséléséhez. A 2017-ben indított „Too Much” kommunikációs kampány részeként BMW-rajongók milliói osztották meg a jellegzetes M betűvel ellátott fényképeiket a [too loud] ([túl hangos]) vagy [too powerful] ([túl erős]) feliratok mögé pozícionálva. „M Town” ezt az alapötletet fejleszti tovább, egyszerre kreatív és exkluzív felületként szolgálva a felejthetetlen „M-es“ pillanatoknak. A bmw-m.com weboldalon a felhasználók felvehetik és megoszthatják egymással saját BMW M-élményeiket, amelyek pontos helyszínét a #M_Town és a #MNation hashtagek használatával a világ digitális lenyomataként létrehozott közösségi térképen be is jelölhetik. Ezen közös élmények összessége hozza létre „M Town” virtuális városát, amelyben a lakók kreativitásának köszönhetően a közösség növekedésének semmi sem szabhat határt.

A digitális kommunikációs kampányok tökéletesen kiegészítik a BMW M almárka nagyteljesítményű gépkocsikra és abszolút sportautókra épülő modellújítási hullámát. Az olyan újdonságok bevezetése mellett, mint például a BMW M2 Competition és a BMW M5 Competition, valamint az olyan innovációk piaci premierjén túl, mint például a BMW M3 CS, a BMW M GmbH egy egész palettányi olyan modellt kínál fel ügyfeleinek, amelyek a közeljövőben jelentős értékesítési növekedés előtt állnak. A BMW M divízió az elmúlt tíz esztendőben több mint megháromszorozta a BMW M és BMW M Performance modellek iránt mutatkozó ügyfélérdeklődést. „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiájának megfelelően a BMW Group ezen modelljeivel egy erőteljes, rendkívül sikeres portfólióval büszkélkedhet a nagyteljesítményű gépkocsik kivételesen nyereséges szegmensében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA