- Hirdetés -

Így kampányol a BMW

|

- Hirdetés -

A világméretű „Too Much” kampány folytatásaként a BMW M GmbH felépítette az érzelmekben gazdag „M-es” pillanatok virtuális otthonát.

Aki szerint a „Too Much” kampány idejekorán véget ért, „M Town” utcáin a legjobb helyen jár: a nagyteljesítményű sportautókat építő BMW M GmbH egy vadonatúj online koncepcióval folytatja nagysikerű tavalyi történeteit. Idén szeptembertől az új nemzetközi mottó „Welcome to M Town, where too much is just right” („Üdvözlünk M Town-ban, ahol a túl sok pont ideális”).

A koncepció alapötlete egyszerű: „M Town” egy semmihez sem fogható hely. Egy olyan virtuális város, ahol a BMW ügyfelei a lehető legkülönlegesebb módokon élhetik át a hétköznapi szituációkat. „M Town” éppen ezért a benzinvérű, lóerő-megszállott rajongók ideális otthona, amelynek minden négyzetméterét a nemzetközi BMW M közösség életérzése hatja át. Fizikai értelemben véve a város nem egy konkrét település, hiszen sokkalta több annál: egy virtuális tér, ahol a nagyteljesítményű sportautók iránti szenvedély kibontakozhat – hiszen a BMW M modellek iránt érzett őszinte rajongás nem ismer határokat.

A BMW M modellek rajongói a világ minden táján begurulhatnak „M Town” utcáira, amely egyfajta digitális közösségi térként fogadja őket. 2018. szeptember 7. óta a vezetés szerelmesei a bmw-m.com weboldalon új lakóként regisztrálhatják be magukat a virtuális városba, ahol megkapják egyedi BMW M igazolványukat is. A személyre szabott történetek mellett a kampány eredeti online videókkal, kreatív termékelhelyezésekkel és sok más meglepetéssel kedveskedik a résztvevőknek. „M Town” mindezeken felül a bajor prémiumgyártó globális eseményeit is végigkíséri.

E különleges életérzést egy sor online videó is reprezentálja, Micky Sülzer és a Grimme-díjas Bader el Hindi rendezők kézjegyével. A kisvideók a hétköznapok átlagos helyzeteit – a mozitól egészen a templomig – különleges helyszínekké avanzsálják, némi humorral megfűszerezve, amely a vezetés szerelmeseinek szól. Az „Only in M Town” („Kizárólag M Town-ban”) szlogen égisze alatt felépített virtuális város történései minden rajongó számára egyértelművé teszik, hogy nem a valóságban játszódnak, még akkor is, ha a négykerekű főszereplők között olyan népszerű sztárok tündökölnek, mint a BMW M2 Competition és a BMW M850i.

A videósorozat határtalan inspirációs forrásként szolgál az egyedi történetek elmeséléséhez. A 2017-ben indított „Too Much” kommunikációs kampány részeként BMW-rajongók milliói osztották meg a jellegzetes M betűvel ellátott fényképeiket a [too loud] ([túl hangos]) vagy [too powerful] ([túl erős]) feliratok mögé pozícionálva. „M Town” ezt az alapötletet fejleszti tovább, egyszerre kreatív és exkluzív felületként szolgálva a felejthetetlen „M-es“ pillanatoknak. A bmw-m.com weboldalon a felhasználók felvehetik és megoszthatják egymással saját BMW M-élményeiket, amelyek pontos helyszínét a #M_Town és a #MNation hashtagek használatával a világ digitális lenyomataként létrehozott közösségi térképen be is jelölhetik. Ezen közös élmények összessége hozza létre „M Town” virtuális városát, amelyben a lakók kreativitásának köszönhetően a közösség növekedésének semmi sem szabhat határt.

A digitális kommunikációs kampányok tökéletesen kiegészítik a BMW M almárka nagyteljesítményű gépkocsikra és abszolút sportautókra épülő modellújítási hullámát. Az olyan újdonságok bevezetése mellett, mint például a BMW M2 Competition és a BMW M5 Competition, valamint az olyan innovációk piaci premierjén túl, mint például a BMW M3 CS, a BMW M GmbH egy egész palettányi olyan modellt kínál fel ügyfeleinek, amelyek a közeljövőben jelentős értékesítési növekedés előtt állnak. A BMW M divízió az elmúlt tíz esztendőben több mint megháromszorozta a BMW M és BMW M Performance modellek iránt mutatkozó ügyfélérdeklődést. „Strategy NUMBER ONE > NEXT” vállalati stratégiájának megfelelően a BMW Group ezen modelljeivel egy erőteljes, rendkívül sikeres portfólióval büszkélkedhet a nagyteljesítményű gépkocsik kivételesen nyereséges szegmensében.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fék nélkül száguld az áremelkedés

Az infláció novemberben tovább emelkedett, ráadásul a vártnál is gyorsabb ütemben. Októberhez képest a fogyasztói árak 1,8 százalékkal nőttek, az éves infláció így 22,5 százalékra gyorsult az októberben közzétett 21,1 százalékról. A tényadat ismét...

Így erősíthető a munkavállalók lojalitása

A SZÉP kártya mellett a céges programok, a telefon vagy laptop, a vállalati autók és a tréningek a legnépszerűbb, sztenderd béren kívüli juttatások a hazai vállalatoknál – derül ki az EY Adókonferencia több mint...

2023-as prognózisokkal jön az év utolsó BrandManiája

Idei utolsó adásához érkezett a BrandMania, a stáb ezúttal jelentős ágazatok képviselőit kérdezte arról, hogy mit várnak 2023-tól és megnézték azt is, hogy a 2022-re vonatkozó jóslatok mennyire váltak be. Már a múlt év végén...

Népszerű magyar sztárokkal jön a STRAND Fesztivál

Számos olyan fellépő kap főszerepet a 2023-as STRAND programjában, akik néhány évvel ezelőtt kevés fesztivál színpadára jutottak el. Azahriah, Beton.Hofi, Carson Coma, Dzsúdló, Valmar közönsége ma már nemcsak a legnagyobb koncerthelyeket, de minden bizonnyal...

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Új ajánlattal rukkolt elő a Vodafone

A Vodafone konvergens szolgáltatóként az elmúlt években folyamatosan azon dolgozott, hogy létrehozza azt az ajánlatot, amely egy csomagban képes azokat az ügyféligényeket kiszolgálni, amelyek igazán fontosak – mindezt különleges kedvezményekkel és egyéb előnyökkel. A...

Hamarosan készpénzmentes lesz a gasztro szektor

Az utóbbi 2-3 év megterhelő időszak volt a vendéglátóiparban dolgozók számára: koronavírus-járvány miatti korlátozások és bezárások, háború folytán fellépő energiaválság, munkaerőhiány, élelmiszerárak emelkedése. Ebben a nehéz helyzetben kellene (több) profitot termelni, nagyobb hatékonysággal működni,...

Játszóházakban kampányol a STABILO

Országszerte 20 játszóházban fut a STABILO kampánya, a szülők és a gyermekek a plakátok mellett termékmintákkal is találkozhatnak. A STABILO játszóházi kampánya december 1-től 31-ig tart. Országosan 20 játszóházban fut, több mint 120 ezer látogatót...

Mesés Disney koncert lesz Budapesten

Budapest is bekerült a Disney 100 éves évfordulóját ünneplő koncertsorozat helyszínei közé. 2023. október 15-én 19:30 órától az Arénában elevenednek meg a mindenki által ismert lenyűgöző mese- és filmjelenetek a Hollywood Sound Orchestra és...
sms mobiltelefon

A tech cégek mobilpiacra lépését hozhatja el az eSIM

Március óta mindhárom magyar szolgáltató lakossági kínálatában elérhető a virtuális SIM kártya. Az eSIM előnyei között a szolgáltatók jellemzően kiemelik a kisebb környezetterhelést a kevesebb keletkező műanyaghulladék miatt, a kényelmesebb mobilhasználatot és a kisebb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hullámzó érdeklődés a balatoni ingatlanpiacon

Az erős évkezdést követően március végétől a választások és a háborús helyzet bizonytalansága vetette vissza a vásárlási kedvet, majd a nyári szezonális fellendülést követően augusztus végével a rezsisokk mérsékelte az érdeklődést. A hiteles ügyletek...

Fék nélkül száguld az áremelkedés

Az infláció novemberben tovább emelkedett, ráadásul a vártnál is gyorsabb ütemben. Októberhez képest a fogyasztói árak 1,8 százalékkal nőttek, az éves infláció így 22,5 százalékra gyorsult az októberben közzétett 21,1 százalékról. A tényadat ismét...

Így erősíthető a munkavállalók lojalitása

A SZÉP kártya mellett a céges programok, a telefon vagy laptop, a vállalati autók és a tréningek a legnépszerűbb, sztenderd béren kívüli juttatások a hazai vállalatoknál – derül ki az EY Adókonferencia több mint...

2023-as prognózisokkal jön az év utolsó BrandManiája

Idei utolsó adásához érkezett a BrandMania, a stáb ezúttal jelentős ágazatok képviselőit kérdezte arról, hogy mit várnak 2023-tól és megnézték azt is, hogy a 2022-re vonatkozó jóslatok mennyire váltak be. Már a múlt év végén...

Népszerű magyar sztárokkal jön a STRAND Fesztivál

Számos olyan fellépő kap főszerepet a 2023-as STRAND programjában, akik néhány évvel ezelőtt kevés fesztivál színpadára jutottak el. Azahriah, Beton.Hofi, Carson Coma, Dzsúdló, Valmar közönsége ma már nemcsak a legnagyobb koncerthelyeket, de minden bizonnyal...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Magyar techcég famentő megoldásait díjazták Szingapúrban

Szingapúr környezetvédelmi és fenntarthatósági miniszterétől vett át rangos környezetvédelmi elismerést a magyar hátterű greehill vezetése a városi növényzet digitális eszközökkel történő tervezésében használt úttörő megoldásaiért. A magyar gyökerű, az intelligens városi megoldások globális piacán...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....