A METRO Kereskedelmi Kft. az év során összesen közel 330 millió forint értékű élelmiszert adott át a Magyar Élelmiszerbanknak. Az adományozási szempontból csúcsidőszaknak tekinthető december mellett a jövő év elején is tovább segítenek non-food termékekkel azoknak, akiknek matracra, takaróra, ruhára van szükségük.
A METRO a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat Magyar Egyesület segítségével összesen 2250 kg banán, 1750 kg narancs, valamint 300 csomag élelmiszert osztott ki. Most már több éve ennek egy részét a Parlamenti Karácsony alkalmával kapta meg az ott jelenlévő mintegy 900 gyermek. A vállalat képviselői azonban nem csak a Parlamentben, de olyan helyszíneken is támogatták az egyesület munkáját, mint a budapesti Westend City Center, ahol a Mindenki Karácsonya című eseményen további 300 gyermek részesült értékes adományokban. Hétvégén a Nevelőszülői Karácsony alkalmával több mint 100 gyermek, az Operaház Diótörő című előadásán pedig 1000 gyermek vihette haza a METRO friss gyümölcsökből álló ajándékcsomagjait.
Vidéken a METRO a Máltai Szeretetszolgálat segítségével 600 kg gyümölcsöt juttatott el kecskeméti rászorulóknak, elsősorban gyerekeknek. A „Jónak lenni jó” kampány minden évben hatalmas segítséget nyújt mindazok számára, akiknek nélkülözniük kell az ünnepek alatt. A cég az adományozás mellett a személyes jelenlétet is kiemelten fontosnak tartja, így a helyi rendezvényen a felajánlott adományt a vállalat vezérigazgatója személyesen adta át.
Az áruházlánc több ezer kilogramm élelmiszeradományával számtalan hátrányos helyzetű vagy fogyatékkal élő fiatalnak teszi könnyebbé a decemberi időszakot. A Kisvirtuózok Alapítvány gyermekgálájának támogatásával pedig igyekszik felhívni a figyelmet a tehetséggondozás fontosságára is.
A METRO azzal is tisztában van, hogy a jótékonyság nem korlátozódhat csak az év végére, ezért kifejezetten az adományozás szempontjából „csendesebb” év eleji időszakban a Magyar Vöröskeresztnek többszázezer forint értékű non-food termékeket ajánl fel – egyebek mellett matracokat, takarókat, ruházati termékeket – amelyeket a legnagyobb hazai humanitárius szervezet juttat el azokhoz, akik ezeket nélkülözni kénytelenek.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.