- Hirdetés -

Ingyen mobilnettel segít a vállalkozásoknak a Telekom

|

- Hirdetés -

Ahogy a magánéletben, az üzleti életben is előtérbe kerülnek az év első napjaiban az újévi fogadalmak: a Telekom most díjmentes extra mobilnettel segíti a vállalkozások újévi elhatározásainak megvalósítását, digitális céljainak elérését.

A Telekom KKV ügyfeleinek 2021-es átlagos havi mobiladathasználata az előző évhez képest 44%-os növekedést mutat: a külső környezet változására a vállalkozások egyre inkább felismerték a digitális megoldások használatának előnyeit, amely sokak számára biztosította az üzletmenet folytonosságát. Az elmúlt időszak adatai azt mutatják, hogy a Telekom KKV ügyfeleinek közel 90%-a rendelkezik minimum 1 GB-os adatkerettel, és a múlt évben 12%-kal nőtt a Telekom azon kis- és középvállalkozói ügyfeleinek száma, akik 1 GB-nál több mobilnetet forgalmaztak. Tapasztalataink alapján a felhő-, videokonferencia-, valamint irodai rendszerekhez kapcsolódó alkalmazások használata nőtt leginkább 2021-ben a kis-és középvállalkozások körében.

A megnövekedett adathasználat összefügg a fogyasztói elvárásokkal is: egyre inkább alapelvárás, hogy egy vállalkozás a digitális térben aktívan jelen legyen, így van létjogosultsága a digitális elképzeléseknek – új év lévén pedig a fogadalmaknak - továbbra is.

A Telekom megbízásából, az NRC Kutatócég által készített Vállalkozások a neten kutatásából* egyértelműen látszik, hogy a vevők nagyra értékelik az online foglalás lehetőségeit, ha már előre látják és tervezni tudnak az árakkal, ha kíváncsiak a véleményükre, és akár egy órán belül választ kapnak online feltett kérdéseikre. A vállalkozások digitális felkészültsége olyan elvárássá vált a fogyasztók részéről, amely alapfeltétele lehet a tartós sikernek: ahogy a fent említett kutatás is mutatja, a vásárlók, a fogyasztók számára elvárás az online elérés lehetősége, és a többség akkor is ragaszkodik hozzá, amikor már nem gátolják különféle korlátozások a személyes kontaktusokat.

A Telekom célja, hogy az éves megnövekedett üzleti adatfelehasználást figyelembevéve, és a vállalkozások fogyasztói igényekhez való alkalmazkodását segítve extra mobilinternettel támogassa KKV ügyfeleit a digitális céljaik elérésében, így 2022. január 15-től majd egy hónapon keresztül a cég az üzleti mobil szolgáltatásait igénybe vevő valamennyi KKV felhasználó számára díjmentesen biztosít 6 GB mobiladat-keretet vállalkozásuk további digitális fejlesztéséhez. A plusz mobilinternet bármilyen digitális fejlesztést, terv megvalósulását elősegítheti, legyen szó akár egy új webshopról, vagy tudatosabb online jelenlétről, vagy a hibrid munkavégzésről vagy épp az időgazdálkodásról, bármiről, amely egy vállalkozás működését hatékonyabbá, jobbá teheti a 2022-es évben. És mivel az üzlet nem ismer határokat, ezért a díjmentes adatmennyiség Magyarországon kívül, az EU-tagállamokban is felhasználható.

A díjmentes 6 GB mobilnet felhasználásához bennefoglalt adatmennyiséget tartalmazó aktív üzleti mobilinternet szolgáltatás, és az EU-ban történő felhasználásához pedig aktív roamingszolgáltatás szükséges.

Az érintett ügyfeleknek a kedvezmény igénybevételével kapcsolatban nincs teendőjük: a Telekom SMS-ben értesíti őket az adatmennyiség rendelkezésre állásáról, és automatikusan élesíti a hozzáférést. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az ajánlat ideje alatt, 2022. január 15. és február 13. között az ügyfelek adatforgalma először a 6 GB-os díjmentes keretet használja fel – itthon, illetve az EU területén egyaránt -, és csak ennek elfogyása után tér át az előfizetésben szereplő adatcsomagra. A mobilinternet egyenleg a korábban megszokott módon, a Telekom alkalmazásban ellenőrizhető.

A Telekom kiemelt céljának tekinti a vállalkozások digitális előrelépésének támogatását, ezért szeretnénk most is segíteni őket abban, hogy a digitális eszközök és lehetőségek használatával még hatékonyabban tudjanak működni. Ajánlatunkkal szeretnénk támogatni üzleti ügyfeleink elképzeléseinek megvalósulását, lökést adva a vállalkozások további digitális fejlesztéseinek azzal, hogy most díjmentesen extra mobiladatmennyiséget adunk számukra – mondta Iski István, a Telekom SoHo-SMB Experience Unit vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Startupokat támogat a Toyota

Kilenc döntősből öt nyertes vállalkozás került kiválasztásra a Toyota második Startup Accelerator programjában amelyek a ’Mobilitás mindenkinek’ és a ’Fenntarthatóság’ területén rukkoltak elő innovatív megoldásokkal. Az elmúlt hónapokban neves és sikeres vállalkozók és a...

Háromezer gyermeknek segített a Nők Lapja

Tavaly hívta életre Te is hős vagy! elnevezésű CSR-kezdeményezését a Central Médiacsoport. A jótékonysági projekt keretében a kiadó vezető magazinja, a Nők Lapja az olvasókkal közös gyűjtést szervezett hátrányos helyzetű gyermekek javára. A kampány...

Gyermekpszichiátriát támogat a Libri

Már él és fogadja a felajánlásokat az a link, amelyen keresztül a vásárlók 200 forinttal, vagy más, egyedi összeggel járulhatnak hozzá a Vadaskert Gyermek- és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancia munkájához. A segítség nem is...

Látványosan nőtt a házhoz szállítások száma

2021 az online kereskedelem és a házhoz szállításos rendelések robbanásszerű növekedésének éve volt. A pandémia harmadik hullámának hatására tavasszal 70 százalékkal több házhoz szállításos rendelés teljesült az azt megelőző két hónaphoz képest, a mesterséges...

Így vibereztünk 2021-ben

A magyarok összesen 230 millió hívást indítottak, 26 millió órát töltöttek beszélgetéssel és másodpercenként átlagosan 200 üzenetet küldtek a 2021-es évben – derül ki a Rakuten Viber felméréséből. Leggyakrabban a népszerű ünnepek alatt -...
Brand Safety laptop

Magyar fejlesztésű program segíti a látássérülteket

Látássérülteken segít egy szövegeket hangfájlokká konvertáló, magyar fejlesztésű program. A Dramatizált Elektronikus könyvszerkesztő és Hangoskönyv konvertáló (DEX) szoftver az Informatika a Látássérültekért Alapítvány legújabb innovációja. Az előző verzióhoz képest a mostani fejlesztés képes a...

Lemaradóban a hazai startup ökoszisztéma

Bár viszonylag jó éve volt tavaly a hazai startup ökoszisztémának, régiós összevetésben mégis egyre nagyobb lemaradásban vannak a magyar sikertörténetek – írja elemzésében a Startup Hungary. A szervezet idén ismét elkészíti jelentését a szektorról,...

Yettel. néven folytatja a Telenor

Március elsejétől Yettel Magyarország Zrt. - röviden Yettel – néven folytatja a Telenor Magyarország – jelentette be a távközlési cég. A változtatás az ügyfeleket nem érinti, de jön majd egy új applikáció, illetve az...

Márkaérték: élen az Apple, jön fel a TikTok

Az Apple a világ legértékesebb márkája továbbra is a Brand Finance Global 500 rangsora szerint, az Amazont és a Google-t megelőzve. A leggyorsabban növekvő márka a TikTok lett, egy év alatt 215 százalékkal bővült...

A marketing nem öncélú, nem a marketingeseknek szól

Wilheim Gábor, marketing igazgató, Dreher Sörgyárak Zrt. - A COVID-járvány nagy csapást mért a vendéglátóiparra, sokáig zárva voltak az éttermek, szórakozóhelyek, pubok. Hogyan éltétek meg ezt az időszakot a Drehernél, nagyon visszaesett a forgalom? - A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentős átalakulás előtt a munka világa

Jelentős átalakulás indult el a munkavégzés terén az elmúlt években, ami idén tovább erősödik, alapvetően befolyásolva a vállalatok működését. Mivel a munkavégzés már nem helyhez kötött, a rendszereknek és a biztonsági megoldásoknak alkalmazkodniuk kell...

Startupokat támogat a Toyota

Kilenc döntősből öt nyertes vállalkozás került kiválasztásra a Toyota második Startup Accelerator programjában amelyek a ’Mobilitás mindenkinek’ és a ’Fenntarthatóság’ területén rukkoltak elő innovatív megoldásokkal. Az elmúlt hónapokban neves és sikeres vállalkozók és a...

Háromezer gyermeknek segített a Nők Lapja

Tavaly hívta életre Te is hős vagy! elnevezésű CSR-kezdeményezését a Central Médiacsoport. A jótékonysági projekt keretében a kiadó vezető magazinja, a Nők Lapja az olvasókkal közös gyűjtést szervezett hátrányos helyzetű gyermekek javára. A kampány...

Gyermekpszichiátriát támogat a Libri

Már él és fogadja a felajánlásokat az a link, amelyen keresztül a vásárlók 200 forinttal, vagy más, egyedi összeggel járulhatnak hozzá a Vadaskert Gyermek- és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancia munkájához. A segítség nem is...

Látványosan nőtt a házhoz szállítások száma

2021 az online kereskedelem és a házhoz szállításos rendelések robbanásszerű növekedésének éve volt. A pandémia harmadik hullámának hatására tavasszal 70 százalékkal több házhoz szállításos rendelés teljesült az azt megelőző két hónaphoz képest, a mesterséges...
- Hirdetés -

CMO

A marketing nem öncélú, nem a marketingeseknek szól

Wilheim Gábor, marketing igazgató, Dreher Sörgyárak Zrt. - A COVID-járvány nagy csapást mért a vendéglátóiparra, sokáig zárva voltak az éttermek, szórakozóhelyek, pubok. Hogyan éltétek meg ezt az időszakot a Drehernél, nagyon visszaesett a forgalom? - A...

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...