- Hirdetés -

Ingyen mobilnettel segít a vállalkozásoknak a Telekom

|

- Hirdetés -

Ahogy a magánéletben, az üzleti életben is előtérbe kerülnek az év első napjaiban az újévi fogadalmak: a Telekom most díjmentes extra mobilnettel segíti a vállalkozások újévi elhatározásainak megvalósítását, digitális céljainak elérését.

A Telekom KKV ügyfeleinek 2021-es átlagos havi mobiladathasználata az előző évhez képest 44%-os növekedést mutat: a külső környezet változására a vállalkozások egyre inkább felismerték a digitális megoldások használatának előnyeit, amely sokak számára biztosította az üzletmenet folytonosságát. Az elmúlt időszak adatai azt mutatják, hogy a Telekom KKV ügyfeleinek közel 90%-a rendelkezik minimum 1 GB-os adatkerettel, és a múlt évben 12%-kal nőtt a Telekom azon kis- és középvállalkozói ügyfeleinek száma, akik 1 GB-nál több mobilnetet forgalmaztak. Tapasztalataink alapján a felhő-, videokonferencia-, valamint irodai rendszerekhez kapcsolódó alkalmazások használata nőtt leginkább 2021-ben a kis-és középvállalkozások körében.

A megnövekedett adathasználat összefügg a fogyasztói elvárásokkal is: egyre inkább alapelvárás, hogy egy vállalkozás a digitális térben aktívan jelen legyen, így van létjogosultsága a digitális elképzeléseknek – új év lévén pedig a fogadalmaknak - továbbra is.

A Telekom megbízásából, az NRC Kutatócég által készített Vállalkozások a neten kutatásából* egyértelműen látszik, hogy a vevők nagyra értékelik az online foglalás lehetőségeit, ha már előre látják és tervezni tudnak az árakkal, ha kíváncsiak a véleményükre, és akár egy órán belül választ kapnak online feltett kérdéseikre. A vállalkozások digitális felkészültsége olyan elvárássá vált a fogyasztók részéről, amely alapfeltétele lehet a tartós sikernek: ahogy a fent említett kutatás is mutatja, a vásárlók, a fogyasztók számára elvárás az online elérés lehetősége, és a többség akkor is ragaszkodik hozzá, amikor már nem gátolják különféle korlátozások a személyes kontaktusokat.

A Telekom célja, hogy az éves megnövekedett üzleti adatfelehasználást figyelembevéve, és a vállalkozások fogyasztói igényekhez való alkalmazkodását segítve extra mobilinternettel támogassa KKV ügyfeleit a digitális céljaik elérésében, így 2022. január 15-től majd egy hónapon keresztül a cég az üzleti mobil szolgáltatásait igénybe vevő valamennyi KKV felhasználó számára díjmentesen biztosít 6 GB mobiladat-keretet vállalkozásuk további digitális fejlesztéséhez. A plusz mobilinternet bármilyen digitális fejlesztést, terv megvalósulását elősegítheti, legyen szó akár egy új webshopról, vagy tudatosabb online jelenlétről, vagy a hibrid munkavégzésről vagy épp az időgazdálkodásról, bármiről, amely egy vállalkozás működését hatékonyabbá, jobbá teheti a 2022-es évben. És mivel az üzlet nem ismer határokat, ezért a díjmentes adatmennyiség Magyarországon kívül, az EU-tagállamokban is felhasználható.

A díjmentes 6 GB mobilnet felhasználásához bennefoglalt adatmennyiséget tartalmazó aktív üzleti mobilinternet szolgáltatás, és az EU-ban történő felhasználásához pedig aktív roamingszolgáltatás szükséges.

Az érintett ügyfeleknek a kedvezmény igénybevételével kapcsolatban nincs teendőjük: a Telekom SMS-ben értesíti őket az adatmennyiség rendelkezésre állásáról, és automatikusan élesíti a hozzáférést. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az ajánlat ideje alatt, 2022. január 15. és február 13. között az ügyfelek adatforgalma először a 6 GB-os díjmentes keretet használja fel – itthon, illetve az EU területén egyaránt -, és csak ennek elfogyása után tér át az előfizetésben szereplő adatcsomagra. A mobilinternet egyenleg a korábban megszokott módon, a Telekom alkalmazásban ellenőrizhető.

A Telekom kiemelt céljának tekinti a vállalkozások digitális előrelépésének támogatását, ezért szeretnénk most is segíteni őket abban, hogy a digitális eszközök és lehetőségek használatával még hatékonyabban tudjanak működni. Ajánlatunkkal szeretnénk támogatni üzleti ügyfeleink elképzeléseinek megvalósulását, lökést adva a vállalkozások további digitális fejlesztéseinek azzal, hogy most díjmentesen extra mobiladatmennyiséget adunk számukra – mondta Iski István, a Telekom SoHo-SMB Experience Unit vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk diétás termékekre

Nemrég elkészült hazánk első átfogó kutatása arról, hogy az étkezésekkel összefüggő érzékenységek milyen mértékben és módon érintik a lakosságot. A Szafi – online, névtelen - kérdőívét több mint tízezren töltötték ki. A felmérésből kiderült, hogy...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Több globális támadás várható jövőre

2023-ban a hacktivizmus, a deepfake-ek, a vállalati együttműködési eszközök elleni támadások, az új szabályozási rendelkezések és az informatikai rendszerek egyszerűsítése vezeti majd a szervezetek biztonsággal kapcsolatos feladatainak listáját – derül ki a Check Point...

Borús jövőre számítanak a magyarok

Az üzleti bizalmi index az októberi nagy zuhanás után novemberben némileg tovább csökkent. A fogyasztói hangulat viszont kissé javult, bár így is borúlátóbb maradt szeptemberi, rettenetes pesszimizmusánál. A GKI Gazdaságkutató által – az EU...

A HR-ben is jönnek a robotok

Az elmúlt időszak – főként a koronavírus-járvány hatásai miatt – évekkel gyorsította fel a digitalizációt. A HR terület is érintett, ahol a digitális asszisztensek, az automatizált erőforrás-kezelő programok, az algoritmuson alapuló projektmenedzsment eszközök használata...

Díjazták az etikus vállalatokat

Idén 23. éve osztották ki az üzleti élet egyik legrangosabb elismerését az arra érdemes vállalatoknak. Minden év novemberében újabb 10 vállalat veheti át az Üzleti Etikai Díjat.Az idei díjazottakkal együtt már 130 élő, működő...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Vadkeleti állapotok a service design piacon

A piacon jelenleg vadkeleti állapotok uralkodnak és „mindent is” megpróbálnak a szolgáltatócégek a Service Design címkével ellátni a kutatástól kezdve, a product design, ux-en át egészen a vállalati folyamatfejlesztésekig – mutatott rá Klenovszki János,...

Új kategóriák a Marketing Diamond Awards-on

Idén ismét meghirdeti a Marketing Diamond Awards versenyt a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyre ezúttal már tizennégy - köztük két vadonatúj - kategóriában várják a pályázatokat. Az érdeklődők január 09-ig adhatják le anyagaikat a...

Saját termékcsaláddal rukkolt elő Lilu

Lilut az egész ország műsorvezetőként ismerhette meg, de az utóbbi években a hazai szépségápolási trendeket diktáló véleményvezérek körében is feltűnt. Most saját termékcsaládjával jelentkezik, amely a magyar hölgyeket is bevezeti a tudatos testápolás világába. Kovalcsik...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Téli varázsvilággal csábít a Westend

Az ajándékvásárlás mellett egy igazi téli kikapcsolódásért is érdemes elmenni a Westendbe. A Tetőkertben kialakított Winter Wonderland különleges elhelyezkedéséből adódó hangulatával és színes programjaival egészen az év végéig várja az érdeklődőket. Állandó elemként lesz...

Kiderült, mennyit költünk diétás termékekre

Nemrég elkészült hazánk első átfogó kutatása arról, hogy az étkezésekkel összefüggő érzékenységek milyen mértékben és módon érintik a lakosságot. A Szafi – online, névtelen - kérdőívét több mint tízezren töltötték ki. A felmérésből kiderült, hogy...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Több globális támadás várható jövőre

2023-ban a hacktivizmus, a deepfake-ek, a vállalati együttműködési eszközök elleni támadások, az új szabályozási rendelkezések és az informatikai rendszerek egyszerűsítése vezeti majd a szervezetek biztonsággal kapcsolatos feladatainak listáját – derül ki a Check Point...

Borús jövőre számítanak a magyarok

Az üzleti bizalmi index az októberi nagy zuhanás után novemberben némileg tovább csökkent. A fogyasztói hangulat viszont kissé javult, bár így is borúlátóbb maradt szeptemberi, rettenetes pesszimizmusánál. A GKI Gazdaságkutató által – az EU...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

A biogazdálkodást támogatja a dm

A dm vásárlói már megszokhatták, hogy a Black Friday napon árzuhanás helyett a jótékonyságra hívja fel a figyelmet a drogéria. Nem lesz ez másként idén sem, újra átszínezik ezt a napot, és a november...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....