A fesztiválokon való megjelenéssel azt erősítjük, hogy a márkánk egy folyamatosan megújuló, menő és trendszetter márka – tudtuk meg Dévényi Patríciától, a H&M pr-menedzserétől, aki beszélt arról is, hogy idén miért lesz különleges a szigetes H&M zóna. Elmondja azt is, hogy személy szerint milyen nyári rendezvényeket kedvel.
– Mi az idei divattrend a hazai fesztiválokon, milyen szerelés a legnépszerűbb a fesztiválozók körében?
– A hazai fesztiválokra is ugyanaz a divattrend jellemző, mint a nagy külföldi fesztiválokra, amilyen például a Coachella, amire a H&M már évek óra kollekciót is tervez.
A farmersort, farmerszoknya alap, ehhez jönnek az ezüst és hologramos anyagok, a kivágott hátú felsők vagy az egyberészes fürdőruhák. A neccharisnya idén divatosabb, mint valaha. A hajdíszek helyett idén a hajfonatok a népszerűek.
– Milyen fesztiválokon vesz részt a H&M, milyen aktivitásaitok vannak?
– A H&M az elmúlt két évhez hasonlóan idén is a Sziget fesztiválon fog megjelenni. A H&M zóna ezúttal egy intergalaktikus utazásra hívja a Sziget-lakókat, és az előző évekhez hasonlóan idén is lesz több aktivitásunk, kézműves foglalkozás, játék és pihenő-zóna is. Ennél többet nem árulnék el, legyen meglepetés a Szigetre látogatóknak, hogy idén mit tartogat a H&M zóna számukra.
– Mit vártok a fesztiválokon való megjelenéstől, mi lehet a legnagyobb előnye?
– Mivel nem egy konkrét kollekciót vagy egy adott projektet promótálunk, ezért a legnagyobb előnye a H&M márka további erősítése a fiatalok körében. A H&M Szigeten való kreatív megjelenésével is azt erősítjük, hogy a márkánk egy folyamatosan megújuló, menő és trendszetter márka.
– Mennyire fontos évszak a nyár a H&M számára, a forgalom mekkora része jön ilyenkor?
– A nyári időszak, még ha más szempontok alapján is, de ugyanolyan fontos, mint például a karácsony. A vásárlóink ilyenkor, ha tehetik, a szabadban, társaságban töltik az időt, és különösen nagy hangsúlyt kapnak a nyári alapdarabok mellett az időszakosan feltűnő kiegészítők, vagy a fesztivál szezon divatérzékeny ruhadarabjai.
Bár forgalom szempontjából nem ez a legmagasabb periódus, viszont a vásárlóink jelentősen szélesebb ruhatárat tartanak fent nyáron. A téli időszakkal szemben, amikor akár egész nap ugyanazt a blézert, vagy kabátot viseljük, nyáron a farmer short, basic póló mellett szükséges lehet a fürdőruha, egy divatosabb esti szett, vagy akár egy könnyű felső is, ugyanaznap. Ez a néhány hónap egyébként inkább a gyorsabb forgású, kisebb értékű termékekről szól.
– Hogyan alakult idén eddig a magyarországi értékesítés?
– Eddig elégedettek vagyunk az idei évvel. A vásárlószámunk növekszik és az eddigi évek forgalmi arányait is stabilan tartjuk. Az eddigi kampányaink sikeresek voltak és a vállalat mérőszámai alapján a hazai üzleteink pozitívan állnak a második félévhez is. A tavaly megnyitott üzleteink pedig rövid időn belül beváltották a hozzájuk fűzött reményeket.
– Melyik a kedvenc fesztiválod?
– Egyértelműen a Sziget a kedvencem. Nem csak azért, mert mi is ezen veszünk részt, hanem, mert itt annyiféle emberrel lehet találkozni, és annyi program van, hogy egy percig nem unatkozik az ember. Ráadásul mindenki kedves a másikkal, ami a hétköznapi felgyorsult világban nem annyira jellemző, így a Szigetre kimenni igazi felüdülés a városi élet után.
– Milyen fesztiválokra mész még ki idén?
– Tavaly is voltam egy estét a Strand Fesztiválon, akkor célirányosan a Hurts koncertre mentem. Mivel eddig mindkétszer lecsúsztam John Newmanről, idén semmiképp nem hagyom ki, szóval megint lemegyek Zamárdiba arra a hétvégére. Ez a fesztivál azért jó, mert igazán családias, és sokkal nyugisabb, mint bármelyik másik.
– Melyik zenekar koncertjét nem hagynád ki idén nyáron?
– Tavaly lemaradtam a Major Lazerről, idén igyekszem megnézni őket a Szigeten, na és persze megint megyek a Hurtsre és most láttam, hogy Billy Talent is lesz, ők is régi kedvenceim.
– Hol szeretsz leginkább bulizni?
– Nem vagyok egy bulizós típus, leginkább koncerteken engedem ki a fáradt gőzt, de ezen kívül a nyugisabb kikapcsolódás híve vagyok.
– Kedvenc italod?
– A Divinoban kóstoltam nemrég a Frosét, ami rosé, jégkása, málnapüré, lime és menta – ez elég nagy favoritom idén nyáron.
– Strandot, vagy inkább tengerpartot választod?
– Nem vagyok egy nagy strand-fan, a tengerpartot viszont annál jobban szeretem. Kár, hogy évente maximum egy-két alkalommal van csak lehetőségem heverészni valamelyiken. Amit viszont imádok, az a mogyoródi Aquaréna. Ki nem hagynám a nyári programjaim közül!
– Kedvenc nyári olvasmány?
– Nyáron a ruháimmal együtt a könyveimet is könnyedebbre cserélem, így A szolgálólány meséje most a polcon pihen (pedig addig, míg el nem olvastam nem nézhetem meg a sorozatot), helyette egy, az amerikai nyaralásom alatt vásárolt pszichothrillert mondanék: The Good Girl/A jókislány Mary Kubica tollából. Amilyen rossz a címe, olyan izgalmas a történet, és az elmesélési mód is. Stílusban kicsit a Gone Girl-re(Holtodiglan) vagy a Lány a vonatonra hasonlít.
Fotó: Tulok András