- Hirdetés -

Intergalaktikus utazás a Szigeten

|

- Hirdetés -

A fesztiválokon való megjelenéssel azt erősítjük, hogy a márkánk egy folyamatosan megújuló, menő és trendszetter márka – tudtuk meg Dévényi Patríciától, a H&M pr-menedzserétől, aki beszélt arról is, hogy idén miért lesz különleges a szigetes H&M zóna. Elmondja azt is, hogy személy szerint milyen nyári rendezvényeket kedvel.

– Mi az idei divattrend a hazai fesztiválokon, milyen szerelés a legnépszerűbb a fesztiválozók körében?
– A hazai fesztiválokra is ugyanaz a divattrend jellemző, mint a nagy külföldi fesztiválokra, amilyen például a Coachella, amire a H&M már évek óra kollekciót is tervez.
A farmersort, farmerszoknya alap, ehhez jönnek az ezüst és hologramos anyagok, a kivágott hátú felsők vagy az egyberészes fürdőruhák. A neccharisnya idén divatosabb, mint valaha. A hajdíszek helyett idén a hajfonatok a népszerűek.

– Milyen fesztiválokon vesz részt a H&M, milyen aktivitásaitok vannak?
– A H&M az elmúlt két évhez hasonlóan idén is a Sziget fesztiválon fog megjelenni. A H&M zóna ezúttal egy intergalaktikus utazásra hívja a Sziget-lakókat, és az előző évekhez hasonlóan idén is lesz több aktivitásunk, kézműves foglalkozás, játék és pihenő-zóna is. Ennél többet nem árulnék el, legyen meglepetés a Szigetre látogatóknak, hogy idén mit tartogat a H&M zóna számukra.

– Mit vártok a fesztiválokon való megjelenéstől, mi lehet a legnagyobb előnye?
– Mivel nem egy konkrét kollekciót vagy egy adott projektet promótálunk, ezért a legnagyobb előnye a H&M márka további erősítése a fiatalok körében. A H&M Szigeten való kreatív megjelenésével is azt erősítjük, hogy a márkánk egy folyamatosan megújuló, menő és trendszetter márka.

– Mennyire fontos évszak a nyár a H&M számára, a forgalom mekkora része jön ilyenkor?
– A nyári időszak, még ha más szempontok alapján is, de ugyanolyan fontos, mint például a karácsony. A vásárlóink ilyenkor, ha tehetik, a szabadban, társaságban töltik az időt, és különösen nagy hangsúlyt kapnak a nyári alapdarabok mellett az időszakosan feltűnő kiegészítők, vagy a fesztivál szezon divatérzékeny ruhadarabjai.
Bár forgalom szempontjából nem ez a legmagasabb periódus, viszont a vásárlóink jelentősen szélesebb ruhatárat tartanak fent nyáron. A téli időszakkal szemben, amikor akár egész nap ugyanazt a blézert, vagy kabátot viseljük, nyáron a farmer short, basic póló mellett szükséges lehet a fürdőruha, egy divatosabb esti szett, vagy akár egy könnyű felső is, ugyanaznap. Ez a néhány hónap egyébként inkább a gyorsabb forgású, kisebb értékű termékekről szól.

– Hogyan alakult idén eddig a magyarországi értékesítés?
– Eddig elégedettek vagyunk az idei évvel. A vásárlószámunk növekszik és az eddigi évek forgalmi arányait is stabilan tartjuk. Az eddigi kampányaink sikeresek voltak és a vállalat mérőszámai alapján a hazai üzleteink pozitívan állnak a második félévhez is. A tavaly megnyitott üzleteink pedig rövid időn belül beváltották a hozzájuk fűzött reményeket.

– Melyik a kedvenc fesztiválod?
– Egyértelműen a Sziget a kedvencem. Nem csak azért, mert mi is ezen veszünk részt, hanem, mert itt annyiféle emberrel lehet találkozni, és annyi program van, hogy egy percig nem unatkozik az ember. Ráadásul mindenki kedves a másikkal, ami a hétköznapi felgyorsult világban nem annyira jellemző, így a Szigetre kimenni igazi felüdülés a városi élet után.

– Milyen fesztiválokra mész még ki idén?
– Tavaly is voltam egy estét a Strand Fesztiválon, akkor célirányosan a Hurts koncertre mentem. Mivel eddig mindkétszer lecsúsztam John Newmanről, idén semmiképp nem hagyom ki, szóval megint lemegyek Zamárdiba arra a hétvégére. Ez a fesztivál azért jó, mert igazán családias, és sokkal nyugisabb, mint bármelyik másik.

– Melyik zenekar koncertjét nem hagynád ki idén nyáron?
– Tavaly lemaradtam a Major Lazerről, idén igyekszem megnézni őket a Szigeten, na és persze megint megyek a Hurtsre és most láttam, hogy Billy Talent is lesz, ők is régi kedvenceim.

– Hol szeretsz leginkább bulizni?
– Nem vagyok egy bulizós típus, leginkább koncerteken engedem ki a fáradt gőzt, de ezen kívül a nyugisabb kikapcsolódás híve vagyok.

– Kedvenc italod?
– A Divinoban kóstoltam nemrég a Frosét, ami rosé, jégkása, málnapüré, lime és menta – ez elég nagy favoritom idén nyáron.

– Strandot, vagy inkább tengerpartot választod?
– Nem vagyok egy nagy strand-fan, a tengerpartot viszont annál jobban szeretem. Kár, hogy évente maximum egy-két alkalommal van csak lehetőségem heverészni valamelyiken. Amit viszont imádok, az a mogyoródi Aquaréna. Ki nem hagynám a nyári programjaim közül!

– Kedvenc nyári olvasmány?
– Nyáron a ruháimmal együtt a könyveimet is könnyedebbre cserélem, így A szolgálólány meséje most a polcon pihen (pedig addig, míg el nem olvastam nem nézhetem meg a sorozatot), helyette egy, az amerikai nyaralásom alatt vásárolt pszichothrillert mondanék: The Good Girl/A jókislány Mary Kubica tollából. Amilyen rossz a címe, olyan izgalmas a történet, és az elmesélési mód is. Stílusban kicsit a Gone Girl-re(Holtodiglan) vagy a Lány a vonatonra hasonlít.

Fotó: Tulok András

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...

Átalakulás vár a legtöbb iparágra

A megosztott főkönyvi megoldások jelenlegi helyzetét leginkább az internet '90-es években betöltött szerepéhez lehetne hasonlítani: a Deloitte szakértői szerint a blokklánc technológia alapvetően változtatja meg a telekommunikáció, média és szórakoztatás, termelés, egészségügy és kereskedelem...

Rekorddal zárta az évet az AutoWallis

Stratégiai terveivel összhangban minden téren rekordot döntött az AutoWallis értékesítése 2021-ben. A régió 14 országában jelenlévő csoport megháromszorozva előző évi számait, több mint 25 ezer gépjárművet adott el tavaly. Ebből több mint duplájára, 8,5...

A Cápák között és a Tények áll az élen

Egyik a 18-49 éveseknél, másik a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. A főműsoridőben egész szoros volt a verseny az RTL Klub és a TV2 között. Az év első hetéhez képest mindkét vezető kereskedelmi csatorna...

Tovább növekedne a ŠKODA 2022-ben

A Covid-19-járvány és a félvezetőhiány ellenére is összesen 878 200 járművét szállította ki 2021 folyamán világszerte a ŠKODA AUTO. Közel 45 ezer darabos kiszállítási volumenével sikeresen mutatkozott be a piacon a tisztán elektromos ENYAQ...

Új terméket dob piacra a XIXO

A XIXO márka 2013-as alapítása óta büszke arra, hogy a folyamatosan változó és újdonságra szomjazó fogyasztóit különleges ízekkel és izgalmas termékekkel varázsolja el. Épp ezért nem meglepő, hogy a brand, a legtöbb italgyártóval ellentétben,...

A gazdaság erősödésével számolnak a cégvezetők

Világszerte a vezetők 77 százaléka szerint erősödni fog a globális gazdaság az előttünk álló évben, csupán 15 százalékuk számít visszaesésre. Erős összefüggés látható az ügyfélbizalom és a vezérigazgatói optimizmus, valamint a között, hogy történt-e...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online marketing: erre kell figyelni idén

Három meghatározó trend alakíthatja az idei évben az online marketinget: a videók előtérbe kerülése mellett az arc felvállalása és a 360 fokos marketingeszközök kerülhetnek középpontba 2022-ben. Napjainkban a hirdetéseknél már nemcsak a klasszikus értelemben...

Magyar szakemberekkel erősít a Diageo

Új vezetőt és brand managereket nevezett ki a Diageo kelet-európai marketing csapata. A szakemberek a vállalat budapesti központjából látják el a Diageo által forgalmazott alkoholos ital márkák marketingkommunikációjával és termékinnovációval kapcsolatos feladatokat a kelet-európai...

Huszonötödik évadával jön a díjnyertes sorozat

Hosszabb böjt és pár különkiadás után végre teljes évaddal térnek vissza a nyomdafestéket nem tűrő kisiskolások. Februártól a Comedy Central nézői is bekapcsolódhatnak a többszörös Emmy-díjas sorozat, a South Park 25. évadjába, mindjárt az...

Duplázott a Volkswagen az e-járművek kiszállításában

A tavalyi évben a vállalat minden eddiginél több, összesen 369 000 (2020-hoz viszonyítva + 73 %) elektromos járművet adott át ügyfeleinek, ezek közül 106 000 (2020-hoz viszonyítva + 33 %) hálózatról tölthető (plug-in) hibrid...

Új hírközlési szabályokról tájékoztat az NMHH

A hazai hírközlési szabályok legfontosabb módosításait összegezi a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) fogyasztói tájékoztató aloldala, az nmhh.hu/hirkozlesiszabalyok. Néhány fontosabb változásról a hatóság már korábban beszámolt, ebben a közleményben pedig további újdonságokat mutat...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

Új technológiák pörgethetik fel a klímavédelmet

Hogyan segítheti a mesterséges intelligencia, az esővízgyűjtés és a közlekedési rendszerek gyökeres átalakítása a károsanyag-kibocsátás csökkentését – a többi között ez is kiderül a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott Schneider Electric és a CNBC Catalyst...

DATA