- Hirdetés -

Itt a legújabb óriástévé

|

Az idei IFA szakvásáron mutatja be a Panasonic a minden korábbinál gazdagabb OLED TV palettáját, benne a valaha készült legnagyobb Panasonic OLED képernyővel büszkélkedő, 77 hüvelykes EZ1000 televízióval. A Panasonic szorosan együttműködik a hollywoodi filmstúdiókkal és a Technics audiomérnökeivel, hogy egyre magasabbra helyezze a lécet a prémium televíziós kép- és hangminőségben.

 

„Egyre több fogyasztó igényli a valódi házimozi élményt, amely nem csupán élvonalbeli képminőséget, de ahhoz méltó képernyőméretet is jelent” – jegyezte meg Yadushi Murayama, a Panasonic európai televíziós üzletágának vezetője. „Éppen ezért rendkívül büszkék vagyunk, hogy az ősszel megjelenő új TV-kínálatunk része a csúcskategóriás, 77 hüvelykes OLED TV modell.”

 

A Panasonic 4K Pro Ultra HD OLED TV-k sorozatát kiegészítő, legújabb LED modellek már következő generációs képfeldolgozást, továbbfejlesztett LED világítást és a legújabb LCD paneleket tartalmazzák. A Panasonic mostantól a teljes 4K választékában kiváló HDR képminőséget nyújt a fogyasztóknak.

 

Az EZ1000 és EZ950 4K Pro HDR OLED TV-k új, prémium szintet képviselnek 2017-ben

A Panasonic az eddigi legprecízebb és legfejlettebb videoprocesszort társította az OLED képernyő-technológia által biztosított páratlan kontraszttal és színhűséggel, hogy soha korábban nem látott formájában hozza el az otthonokba a hollywoodi mozivilágot. A legújabb Studio Colour HCX2 processzor páratlan mélységű feketéket és az eddigi legpontosabb színeket jeleníti meg, így a televízió magával ragadó képminőséget biztosít.

 

A filmes utómunkákat végző Deluxe tulajdonában lévő Company 3, az EFILM és az Encore színszakértői és képmérnökei a Panasonickal együttműködve végezték a 4K Pro technológiájú EZ1000 és EZ950 OLED TV-készülékek képhangolását és tesztelését. A szakértők egyben jóváhagyták a stúdióikban az EZ1000-t, mint az ügyfelek által a hollywoodi szuperprodukciók és az igényes televíziós sorozatok színértékelési munkafolyamataihoz használatos monitort.

 

Ezenfelül a Technicolor, Hollywood vezető technológiai innovátora, amely elkötelezetten dolgozik, hogy a nézők a világ minden pontján a legtökéletesebb színekben élvezhessék a filmkockákat, szintén szorosan együttműködtek a Panasonickal az új OLED technológia kifejlesztésében. „Talán nem is lehet kellőképpen méltatni, mennyire elkötelezett a Panasonic az OLED TV-k képélményének fejlesztésében.

 

Színszakértőink és mérnökeink kreativitását és műszaki tudását is igénybe vették, hogy kemény munkával a legjobb színhűséget és színskálát elérő képminőséget valósítsák meg. Nagy örömünkre szolgált, hogy olyan vállalattal dolgozhattunk együtt, amely ugyanolyan szenvedélyesen fontosnak tartja a kiváló színminőséget az élet fontos pillanatainak és az izgalmas történetek digitális megjelenítése során, mint mi” – hangsúlyozta Mike Sowa, a Technicolor egyik vezető színszakértője.

 

Az EZ1000 és az EZ950 lenyűgöző képességeit bizonyítja, hogy mindkettő független, teljeskörű 4K tanúsítványt szerzett egy független minőségbiztosítási csoporttól, a THX-től, amely az egyik legelismertebb név a televíziós képminőség és képprecizitás területén.

 

Az EZ1000 és az EZ950 OLED TV is megfelelt a szigorú szabványokat alkalmazó UHD Alliance legmagasabb fokú, 2017-es Ultra HD Prémium specifikációinak. A különböző iparágakat felölelő és vezető filmstúdiókat, szórakoztatóelektronikai gyártókat, tartalomszolgáltatókat és technológiai vállalatokat is tagjai között tudó UHD Alliance (UHSDA) a képfelbontástól kezdve a magas dinamikus tartományon (high dynamic range – HDR) át a képpontosságot és a széles színskálát (Wide Colour Gamut – WCG) is vizsgáló alapos tesztelési folyamatot követően részesítette ebben az elismerésben a televíziókészülékeket.

 

A Panasonic az EZ1000 fejlesztésénél azonban nem csak a magával ragadó képek elérésére összpontosított. A célok között szerepelt a lehető legjobb hangzás elérése is az OLED TV készülékben, ezért az EZ1000 Dynamic Blade Speaker hangfalakkal is rendelkezik. A televíziókban található, megtévesztően keskeny audiorendszert, amely 14 hangszóróval rendelkezik (8 mélyközépsugárzó, 4 középsugárzó és 2 magassugárzó, továbbá egy négyes passzív sugárzó a basszus hangok erősítéséhez) a Panasonichoz tartozó neves audiomárka, a Technics mérnökei fejlesztették.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...