- Hirdetés -

Jön a SMART 2017 Konferencia

|

- Hirdetés -

Átfogó képet ad a dübörgő digitális forradalomról Magyarország és a régió egyik legnagyobb okos technológiával és startupokkal foglalkozó konferenciája, a SMART 2017. április 5-én. A konferencia az aktuális fejlesztői témákon túl, többek között az egészségügyet, a pénzügyi világot, a telekommunikációt és közlekedést alapvetően meghatározó hazai és nemzetközi tech megoldásokat mutatja be.

 

Ipar 4.0, dolgok internete (IoT), adatvezérelt folyamatok, fintech, medtech, virtuális valóság (VR) és mesterséges intelligencia (AI) – divatos hívószavak, amelyek jelenleg a technológia által leginkább befolyásolt és leggyorsabb ütemben fejlődő területeket jelölik. Legyen szó globális technológiai óriásvállalatról, vagy ambíciózus, innovatív startupról, hazánkban és nemzetközi szinten is jelenleg a fenti területeken folytatják a legjelentősebb fejlesztéseket.

 

A SMART 2017 konferencián ennek megfelelően a legfrissebb magyar innovációk bemutatkozása mellett nagy multicégek vezető szakemberei is részt vesznek. Előadást tart többek között Claire Penny, a mesterséges intelligencia és gépi tanulás területén nemzetközileg vezető szerepet betöltő IBM Watson szakértője, Christopher Mattheisen a Magyar Telekom vezérigazgatója, számos hazai és nemzetközi befektető, de részt vesznek az ipar 4.0 úttörőinek számító Audi, a Saab, valamint a fintech szektor nagyvállalati és induló képviselői is.

 

 

Élethosszig tartó kódolás

 

Az informatikus képzés aktuális kérdéseit felvonultató NextGen of IT tematika a munkaerőpiacot érintő HR vonatkozású, kereslet-kínálat kérdésekre keresi a válaszokat és alkalmazható megoldásokat, ahol olyan cégek szólalnak meg, mint a Google, a McKinsey vagy az eltérő képzési modelleket szállító cégek képviselői, mint a CodeCool, a Green Fox Academy, vagy a Mosaik.

 

 

Hogyan közlekedik majd a jövő városlakója?

 

A technológiai fejlődés gyökeresen változtatja meg a közlekedést is, mely ennek megfelelően az egyik legdinamikusabban fejlődő terület jelenleg. A konferencián Vitézy Dávid (MMKM) mutatja be, hogy milyen lesz a közlekedés a jövő városában, míg Michaletzky Bálint, a GreenGo vezetője, a Budapesten közelmúltban indult autómegosztó szolgáltató eddigi tapasztalatairól számol be. Emellett előad a konferencián az egyik legígéretesebb magyar startup, az önvezető technológia területén világszinten a legnagyobb cégek által is keresett megoldást fejlesztő AImotive képviselője is, valamint a Commsignia képviselői is.

 

 

Rendhagyó startup „pörzsölés”

 

A globális vállalatok és már piacképes megoldásokat kínáló innovatív vállalkozások mellett a SMART hagyományosan teret ad a feltörekvő startupoknak is. Nem lesz ez másként idén sem, viszont a korai fázisú cégek a mostani eseményen egy teljesen új, rendhagyó formátumú „mesterkurzuson” vehetnek majd részt. Egy szakmai előválogatást követően a programra jelentkező, korai fázisban lévő startupok, személyes konzultáció keretében kapnak tanácsadást vezető szakértőktől és vállalkozóktól a startup építés szempontjából releváns témákban, úgy mint termékmenedzsment, UX, tőkebevonás, értékesítés, az üzleti modell kialakítása, vagy az agilis módszertan.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Rekordnyereséget ért el a Xiaomi

A Xiaomi Vállalatcsoport, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. március 31-én zárult negyedéves időszakra vonatkozóan.A Xiaomi korrigált nettó nyeresége...
televízió nézettség

A The Floor és a Tények áll az élen

Célcsoporttól függően az RTL-es The Floor és a TV2 hírműsora volt az elmúlt hét legnézettebb műsora. A Zsákbamacska és a Drága örökösök nem hozott túl jó nézőszámokat, heti átlagban sokat erősödött a Tények, de...

Erősen nyitott az HBO új dokumentumfilmje

Május 21-e, kedd óta elérhető a Maxon Hörcher Gábor kreatív dokumentumfilmje, az Emma és Eddie: A képen kívül, amely rögtön a top 3-ban nyitott, pontosabban a Dűne: Második rész után a legnézettebb film lett...

Erősen árérzékenyek lettek a hazai sörfogyasztók

A tavalyi adatok alapján a sörfogyasztás a volumen helyett a minőség felé mozdult el – állítják az Auchan szakértői. A klasszikus ízek a legkedveltebbek, emellett a csökkentett energia- és alkoholtartalom került előtérbe. A legjobban...

Világhírű festőművésszel dolgozott a BMW

A párizsi Pompidou központban ünnepelte világpremierjét a BMW Art Cars kollekció huszadik guruló műalkotása, amelyet a világhírű amerikai festőművész, Julie Mehretu álmodott valóra. A 20-as rajtszámot viselő BMW M Hybrid V8 versenyautó június 15-én...

Bababolt szekciót indít az eMAG

Tavaly az eMAG vásárlói közel 50 ezer csomag pelenkát és további 120 egyéb baba-mama terméket rendeltek online kereskedőtől. Az ilyen termékeket rendelő felhasználók sajátossága, hogy tízből hat rendelésből hatot este 9 és éjfél között...

Volt, aki egyszerre 3 milliót fizetett SZÉP kártyával

Ma már szinte úgy használjuk – az egyedülállóan digitálisan is elérhető – K&H SZÉP kártyát is, ahogyan a bankkártyánkat. Nemcsak az érintésmentes fizetési mód szempontjából, de gyakoriság és elköltött összeg tekintetében is. Az adatok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentős magyar szerepvállalás a nemzetközi reklám önszabályozásban

Új elnökség az Önszabályozó Szervezetek Európai Szövetsége (EASA) élén. Orla Twomey, az ír reklámönszabályozó szervezet vezetőjének (ASAI) személyében új elnököt választottak. Gerendi Zsolt ÖRT főtitkár - Tamara Daltroff EACA ügyvezető mellett - alelnöki pozíciót...

Felforgatja a munkaerőpiacot a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia (MI) által érintett ágazatokban ugrásszerűen nőtt a termelékenység, az MI-t használó állások egyre nagyobb számban jelennek meg és akár 25 százalékos bérprémiumot kínálnak - derül ki a PwC Global AI Jobs...

Így teljesített a K&H az első negyedévben

A K&H Bank 21,4 milliárd forintos nettó nyereséget, míg a K&H Biztosító az extraprofitadó miatt negatív eredményt ért el 2024 első negyedévében. A pénzintézet minden területen jól teljesített az első három hónapban: a betétek,...

Mégsem lesz akkora áremelés

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint májusban a vállalkozói szféra és a lakosság kilátásai sem változtak érdemben áprilishoz képest. A GKI konjunktúraindexe hibahatáron belül csökkent. A cégek foglalkoztatási...

Rekordnyereséget ért el a Xiaomi

A Xiaomi Vállalatcsoport, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. március 31-én zárult negyedéves időszakra vonatkozóan.A Xiaomi korrigált nettó nyeresége...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...