- Hirdetés -

Jótékony játékra hív a LEGO

|

A #BuildtoGive kezdeményezés keretében a családok a LEGO Csoportnak segíthetnek abban, hogy a világon 1,5 millió gyermekhez juttassák el a játék lehetőségét.

Világszerte sok-sok család várja a karácsonyi ünnepeket, viszont vannak, akiknek ez kihívásokkal teli időszakot jelent. A LEGO Csoport arra bátorít mindenkit, hogy segítsenek megosztani a játék erejét azokkal a gyerekekkel, akiknek leginkább szükségük van rá - ehhez mindössze LEGO kockákból épített szíveket várnak a #BuildToGive program részeként.

A LEGO Csoport minden, december 31-ig a közösségi médiában vagy a LEGO Life-on, a #BuildtoGive hashtaggel megosztott szív után egy LEGO készletet adományoz egy rászoruló gyermeknek. A cél, hogy világszerte 1,5 millió kórházban ápolt, gyermekotthonban élő vagy hátrányos helyzetben lévő gyermekhez juttassák el a játék örömét az ünnepi időszakban. A készleteket a LEGO Csoport helyi jótékonysági partnereinek hálózatán keresztül osztják szét a világ 24 országában. Magyarországon az Amigos a gyerekekért Alapítvány és a Kárpátok Alapítvány segítségével juttatják el a felajánlott LEGO készleteket a gyerekekhez. A LEGO Csoport a #BuildToGive kezdeményezésén keresztül 2017 óta már több, mint 6,5 millió LEGO készletet adományozott.

Egyszerű a programban részt venni és egy kis örömet és pozitivitást továbbadni: csupán csak egy szívet kell építeni. Lehet nagy, kicsi, furcsa vagy csodálatos – nincs jó vagy rossz módja a szív megépítésének, csak használd a fantáziádat! A LEGO Play Well kutatása kimutatta, hogy a játék erősíti a családok kötődését és boldogabbá teszi őket. Egy nemrégiben készült LEGO tanulmányból pedig azt is megtudtuk, hogy a gyerekek világszerte átlagosan heti 7 órát játszanak, és a gyerekek harmada kevesebb, mint 3 órát – mindössze a hetük 2 százalékát töltik játékkal. Mi is lenne jobb indok arra, hogy összehozzuk a családot egy kis ünnepi szórakozásra, mint a játék szupererejének átadása a #BuildtoGive segítségével?

„A szív világszerte sok kultúrában a szeretet, az öröm és a pozitivitás szimbólumaként ismert. Ebben az évben a #BuildToGive kezdeményezéssel a LEGO Csoport arra bíztatja a családokat, hogy kreativitásukat használva segítsenek nekünk ennek az örömnek a terjesztésében” – mondta Diana Ringe Krogh, a LEGO Csoport társadalmi felelősségvállalásért felelős alelnöke. „Most a #BuildtoGive hetedik évében járunk. Hála az eddigi résztvevőknek, már több millió LEGO készletet adományoztunk világszerte a rászoruló gyerekeknek a #BuildtoGive keretében. Alig várjuk, hogy láthassuk a sok-sok különböző szívet, és hálásak vagyunk, hogy ezt a kreativitást és a játékot ismét valami jóra tudjuk fordítani.”

A #BuildToGive kezdeményezés a LEGO Csoport A játék a szupererőd kampányának része, amellyel arra bíztatják a családokat, hogy helyezzék újra előtérbe a játékidőt.

A LEGO Csoport számos jótékonysági partnerrel és a LEGO Alapítvánnyal dolgozik együtt, hogy játékokat juttasson el rászoruló gyerekekhez szerte a világon. A partnerszervezetek lehetőséget biztosítanak a gyerekeknek olyan készségek fejlesztésére, mint a problémamegoldás, az együttműködés és a kommunikáció, amelyek javítják jóllétüket, és segítik őket abban, hogy sikeresek legyenek a mai felgyorsult világban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...