A Várkert Bazárban készült kisfilmmel március 22-én útjára indult a „Szívügyünk a Magyar Termék” marketingakció. A csaknem 300 szereplővel készült videó a Magyar Termék Nonprofit Kft. Youtube kampányában jelenik meg. A kétszer két hónapos akciónak a célja, hogy a védjegyes áruk hagyományos vásárlói mellett a fiataloknak is megmutassa, miért érdemes magyar terméket vásárolni, mit jelentenek a védjegyek – mondta Benedek Eszter, a nonprofit kft. ügyvezetője. Ehhez a célhoz igazodnak a felhasznált kommunikációs csatornák és a tartalom is.
A kampányfilm nem konkrét termékekre vagy kifejezetten a védjegyre koncentrál, hanem a közösségi élmény, összefogás fontosságát hangsúlyozza, ezért a videóban nem is statiszták, hanem a Magyar Termék szimpatizánsai, illetve a védjegyhasználók munkatársai láthatók, akik együtt formázzák meg Magyarországot, illetve egy nagy szívet a Várkert Bazárban. A forgatáson részt vett a Republic zenekar, Caramel, Kiss Ádám humorista is, és az ügy mellé állt több ismert személyiség, mint például Árgyelán Kriszta rádiós műsorvezető vagy Katus Attila aerobik oktató is.
A Youtube két célcsoportnak, a fiataloknak és a családosoknak közvetíti a videót, és a felhasználók a reklámra kattintva ennek megfelelően, a célcsoportok sajátosságaihoz igazított, eltérő tartalmú landing page-re jutnak el. A kampányra készült oldalról az érdeklődők gyorsan, néhány másodperces videókból vagy rövid szövegekből informálódhatnak a magyar termékek vásárlásának előnyeiről, illetve a Magyar Termék védjegyekről.
A kampány során a Youtube a célcsoport egyszer már elért tagjainak a későbbiekben nem az alapfilmet játssza be, hanem további tartalmakat, például a forgatás werkvideóit és a Válaszd a magyart edukációs kisfilmet. A Youtube kampányt kiegészíti „A magyar a nyerő” Facebook oldal, ahol a kampányhoz kacsolódó tartalmakkal, nyereményjátékokkal ösztönzik az aktivitásra és a megosztásra a követőiket.