- Hirdetés -

Kedvezményekkel ünnepel a Disney+

|

- Hirdetés -

A Disney+ Day alkalmából kedvezményes előfizetéssel csatlakozhatnak a Disney+ streaming platformhoz a rajongók.

A Disney+ Day számos izgalmat tartogat az előfizetők számára, ugyanis a szeptember 8-án új filmek, sorozatok kerülnek fel a Disney+-streaming platformra. A Disney-parkokban; és más helyszíneken is, nagyszabású ünnepségeket is rendeznek, valamint szeptember 9. és 11. között tartják a D23 Expo-t Kaliforniában, ahol bemutatják a Disney+ legújabb saját gyártású sorozatait, filmjeit.

A Disney+ Day alkalmából, akik szeptember 8-tól kezdődően szeptember 20-a reggel 8:59 percig előfizetnek a Disney+-ra – legyen szó új vagy visszatérő előfizetőkről –, azoknak mindössze 599 forintért lesz elérhető a Disney+ az első hónapban.

További előfizetői kedvezmények a Disney+ Day kapcsán

A már meglévő és az új előfizetéssel rendelkezők egyaránt megkapják a következő kedvezményeket a Disney+ Day alkalmából szeptember 8-án:

● Hozzáférés a shopDisney speciális termékeihez: A Disney+ előfizetői különleges hozzáférést kaphatnak a shopDisney árucikkek válogatott gyűjteményéhez. A válogatás egyedi design termékeit a kedvenc Disney+ Day premierek, Disney+ Originals és további kedvencek ihlették.

● Disney Cruise Line ajánlat: A Disney+ előfizetőknek szóló különleges ajánlat segítségével életre kelnek a szeretett történetek a Disney hajóútjain. Az ajánlat részeként a harmadik és negyedik vendég ingyen utazhat, ha két teljes árú vendéggel utazik egy kabinban. A Disney+ előfizetők ezzel az ajánlattal legfeljebb két kabinra foglalhatnak. Az ajánlat szeptember 8-tól elérhető a Disney Magic, a Disney Dream és a Disney Fantasy hajón 2023. január - április között induló utakra, kiválasztott hajózási útvonalakon, kiválasztott kabin-kategóriákban.

● National Geographic Digital ajánlat: A Disney+ előfizetők korlátlan hozzáférést kapnak a National Geographic világhírű történeteihez és exkluzív tartalmaihoz az NG reklámmentes mobilalkalmazás segítségével, melyet 6 hónapig ingyenesen használhatnak a világ bármely pontján.

● Disney Movie Insiders bónuszpontok: Azok a Disney+ előfizetők, akik szeptember 30-ig összekapcsolják Disney+ fiókjukat a Disney Movie Insiders fiókjukkal, 150 bónuszpontot kapnak, és havonta 50 pontot kapnak ajándékba, amíg aktív előfizetéssel rendelkező fiókjaikat összekapcsolva tartják. A Disney Movie Insiders-hez való csatlakozás ingyenes, és a tagok a pontokat jutalmakra, élményekre és sok minden másra válthatják be.

● Disney+ rajongók kedvenc vetítései az AMC moziban: Szeptember 8. és 19. között az AMC Theatres egyes mozijai a rajongók kedvenc filmjeinek vetítésével ünneplik a jeles napot. A Walt Disney Animation Studios „Encanto”, a „Zsivány Egyes – Egy Star Wars-történet”, a Marvel Studios „Thor: Ragnarök”, a Disney és a Pixar „Verdák” és a „Rikkancsok" című filmjeinek vetítésével kedveskednek az őket választóknak. A jegyek vetítésenként 5 dollárba kerülnek és bárki számára elérhetők. A résztvevők egy ingyenes Disney+ posztert kapnak, amíg a készlet tart. Emellett a Disney+ előfizetők számára további kedvezmények is elérhetők lesznek.

További Disney+ Day kedvezmények a vállalatnál

● A Disney és a Pixar „Verdák az utakon" termékei: A „Verdák" rajongói is indíthatják a motorokat, ugyanis a szeptember 8-án a Disney+-on debütáló új „Verdák az utakon" sorozathoz tartozó „Cars on the Road” könyvet és a Mattel néhány új termékét, köztük a Radiator Springs Tour Playsetet, a Color Change Whale Car wash Playsetet, a Salt Flats Super Speed Playsetet és a Showtime Loop Tracksetet is megvásárolhatják.

● „Obi-Wan Kenobi" termékek: A rajongók újra átélhetik az „Obi-Wan Kenobi: Egy jedi visszatérése” című dokumentumfilmen keresztül a Lucasfilm eredeti limitált sorozatát, az „Obi-Wan Kenobi"-t. Dönthetnek a sorsukról, és megmutathatják a világos vagy a sötét oldalhoz tartoznak az Erő mindkét oldalát tisztelő termékeken keresztül, mint a Star Wars The Black Series Darth Vader Force FX Elite Lightsaber gyűjtői fénykard a Hasbro-tól, az Obi-Wan Kenobi in Jedi Robe Funko POP! figura és még sok minden más.

● „Amazon: Ügyvéd” termék: A Funko bemutatja az új POP Marvel: Amazon - Wong vinyl figurát az „Amazon: Ügyvéd” termékcsalád részeként. A misztikus művészetek mesterét ábrázoló figura már előrendelhető.

● „Thor: Szerelem és Mennydörgés” termékek: Megfelelő felszerelés nélkül nem indulhatunk epikus kozmikus utazásra. Ahogy a „Thor: Szerelem és mennydörgés" megérkezik a Disney+-ra, a kalandorok számos új, a Marvel Studios legújabb filmje által inspirált termék közül választhatnak, mint a Loungefly Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder Glow-In-The-Dark Cosplay Mini Backpack, Funko Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder – 2pk Thor & Mighty Thor, Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder Strongest Avenger Cosplay Trucker Hat, LEGO Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder The Goat Boat Building Kit valamint a Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder Toothgnasher and Toothgrinder Plush Goat Set.

● Star Wars: Galaxy of Heroes: A Star Wars: Galaxy of Heroes egy exkluzív, a játékon belüli naptárral ünnepli a Disney+ Day-t. Az új és visszatérő rajongók szeptember 8-tól október 1-ig minden egyes nap bejelentkezhetnek a játékba, hogy Iden Versio shardokat és további jutalmakat, például képességanyagokat, ajándék kreditet, vagy éppen kiképző droidokat kapjanak. A Galaxy of Heroes emellett 50%-os kedvezményt kínál a Hyperdrive Bundle csomagra, amely 65 karaktert és 13 hajót fejleszt fel 5 csillagos szintre, valamint Core Gear, Ability Materials, Currencies és Energy-t kínál. Ez a korlátozott ideig tartó akció szeptember 7-én kezdődik és egy hétig tart. Végül az új és visszatérő játékosok szeptember 21-én az „Andor" premierjét ünnepelhetik azzal, hogy bejelentkezve ingyenes Cassian Andor shardokat kapnak

● Disney Publishing Worldwide: A Disney Publishing Worldwide mától egészen szeptember 18-ig kedvezményes áron kínálja egyes ebook-jait, így a rajongóknak lehetőségük nyílik felfedezni kedvenc Disney+ sorozataik mögött álló történeteket, mint a Women of Walt Disney Imagineering a COSMOS: Possible Worlds a National Geographic-tól, a Marvel’s Wandavision: The Art of the Series, a Star Wars: Brotherhood és a The Art of Star Wars: The Mandalorian.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új ízzel indítja a szezont a Dreher

A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...

Akciós mobilokra vadásznak a magyarok

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...

Élőben közvetítik a tévés díjátadót

Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést. (kiemelt fotó:...

A magazinpiacon megkerülhetetlen a Central (x)

Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben. (X) Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport értékesítési marketing vezetője így foglalta...

Csatlakozik az EqualVoice-hoz a Ringier Hungary

Tegnap este, az idei Glamour Women of The Year Gálán jelentette be a Ringier Hungary médiavállalat, hogy portfóliójával csatlakozik a nemzetközi EqualVoice kezdeményezéshez, melynek célja, hogy növelje a nők láthatóságát, szakértői jelenlétét a médiatermékekben....

Egy új kezdet korszaka – interjú az RTL menedzsmentjével

A minden korábbinál nagyobb technológiai és szervezeti transzformációról, az üzleti és streamingpiaci eredményekről és tervekről is beszéltek az RTL nyolcfős menedzsmentjének tagjai a Marketing&Media magazinnak adott interjúban. Sorozatunk első részéből kiderül, hogy milyen változásokat...

Limitált kollekcióval rukkolt elő az IKEA

Az IKEA kilenc latin-amerikai alkotóval együttműködésben mutatja be az ünneplés hagyományait Latin-Amerikában. A kollaboráció eredményeként létrejött ÖMSESIDIG limitált kollekció harminc terméke segít megalapozni az ünnepi összejövetelek hangulatát. A kollekcióhoz tartozó üvegáruk, asztalterítékek, dekorációk és...

Csúcskategóriás mobilokkal és okoskarkötőkkel erősít a Huawei

Számos új csúcskategóriás terméket mutatott be a Huawei. Az innovatív eszközök között szerepel a HUAWEI P60 Pro és a HUAWEI Mate X3 zászlóshajó okostelefon, a HUAWEI MateBook X Pro notebook, a HUAWEI WATCH Ultimate...

Hatékonyabbak lehetnek a Facebook-hirdetések

Harminc-negyven százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a...

Helyi rádiókról döntött a Médiatanács

Egy berettyóújfalui rádió hatósági ellenőrzése során feltárt jogsértésekről döntött a Médiatanács legutóbbi ülésén. A testület ezen kívül elfogadta a Győr 100,1 MHz helyi vételkörzetű frekvencia pályázati felhívásának újabb kiírását is.A Berettyóújfalu 97,9 MHz-es frekvencián...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges futamot nézhetnek a száguldás szerelmesei

Minden idők talán legkülönlegesebb NASCAR versenyét rendezik meg vasárnap Austinben. A texasi pályán két Formula-1-es világbajnok, Kimi Räikkönen és Jenson Button is próbára teszi a tudását - a finn másodjára, Button először fut neki...

Új ízzel indítja a szezont a Dreher

A Dreher Sörgyárak egyik fontos jelképe, a körben elhelyezett háromszög hangsúlyosabban jelenik meg a márka teljes, alkoholos és alkoholmentes portfóliójának új, egységesebb csomagolásán. Az ősi sörfőző szimbólum, a kőbányai gyár megnyitásának éve, illetve az...

Akciós mobilokra vadásznak a magyarok

A közelmúltban zajlott barcelonai Mobil Világkongresszuson számos készülékgyártó mutatott be új mobilokat: a csúcskészülékek bejelentése mellett jól kirajzolódó tendencia a középkategória erősödése. A Yettel adatai szerint a magyar mobilhasználók többsége is a középkategóriás, jó...

Élőben közvetítik a tévés díjátadót

Március 29-én a TV2 Csoport és az RTL Magyarország közösen, élőben közvetíti online felületein a Televíziós Újságírók Díja gálaestet. Az eseményen kiderül, hogy mely televíziós produkciók és személyek nyerik el a rangos elismerést. (kiemelt fotó:...

A magazinpiacon megkerülhetetlen a Central (x)

Recesszió, infláció, háború, energiaválság, digitalizáció. Ilyen környezetben is erősítették pozíciójukat a Central magazinok. A kiadóvállalat és a hazai magazinpiac legfontosabb 2022-es eredményei 10 percben. (X) Erdélyi Péter, a Central Médiacsoport értékesítési marketing vezetője így foglalta...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

Több mint ezer magyar céget érint az új szabályozás

A tőzsdén jegyzett vállalatok kevesebb mint harmada számít fenntarthatónak az uniós zöld keretrendszer mutatói alapján – hívja fel a figyelmet az EY 11 tagországot elemző tanulmánya. Az Európai Unió célja, hogy 2050-re karbonsemlegessé váljon,...

Több száz tonna hulladékot gyűjtöttek össze Ukrajnában

A háborús helyzet sem állíthatta meg a PET Kupa és a Diageo közös, a Tisza ukrajnai forrásvidékén zajló CALL-Action programját. A nehéz körülmények és mindennapos áramkimaradások ellenére a résztvevők kevesebb mint egy év alatt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....