- Hirdetés -

Kedvezményekkel ünnepel a Disney+

|

- Hirdetés -

A Disney+ Day alkalmából kedvezményes előfizetéssel csatlakozhatnak a Disney+ streaming platformhoz a rajongók.

A Disney+ Day számos izgalmat tartogat az előfizetők számára, ugyanis a szeptember 8-án új filmek, sorozatok kerülnek fel a Disney+-streaming platformra. A Disney-parkokban; és más helyszíneken is, nagyszabású ünnepségeket is rendeznek, valamint szeptember 9. és 11. között tartják a D23 Expo-t Kaliforniában, ahol bemutatják a Disney+ legújabb saját gyártású sorozatait, filmjeit.

A Disney+ Day alkalmából, akik szeptember 8-tól kezdődően szeptember 20-a reggel 8:59 percig előfizetnek a Disney+-ra – legyen szó új vagy visszatérő előfizetőkről –, azoknak mindössze 599 forintért lesz elérhető a Disney+ az első hónapban.

További előfizetői kedvezmények a Disney+ Day kapcsán

A már meglévő és az új előfizetéssel rendelkezők egyaránt megkapják a következő kedvezményeket a Disney+ Day alkalmából szeptember 8-án:

● Hozzáférés a shopDisney speciális termékeihez: A Disney+ előfizetői különleges hozzáférést kaphatnak a shopDisney árucikkek válogatott gyűjteményéhez. A válogatás egyedi design termékeit a kedvenc Disney+ Day premierek, Disney+ Originals és további kedvencek ihlették.

● Disney Cruise Line ajánlat: A Disney+ előfizetőknek szóló különleges ajánlat segítségével életre kelnek a szeretett történetek a Disney hajóútjain. Az ajánlat részeként a harmadik és negyedik vendég ingyen utazhat, ha két teljes árú vendéggel utazik egy kabinban. A Disney+ előfizetők ezzel az ajánlattal legfeljebb két kabinra foglalhatnak. Az ajánlat szeptember 8-tól elérhető a Disney Magic, a Disney Dream és a Disney Fantasy hajón 2023. január - április között induló utakra, kiválasztott hajózási útvonalakon, kiválasztott kabin-kategóriákban.

● National Geographic Digital ajánlat: A Disney+ előfizetők korlátlan hozzáférést kapnak a National Geographic világhírű történeteihez és exkluzív tartalmaihoz az NG reklámmentes mobilalkalmazás segítségével, melyet 6 hónapig ingyenesen használhatnak a világ bármely pontján.

● Disney Movie Insiders bónuszpontok: Azok a Disney+ előfizetők, akik szeptember 30-ig összekapcsolják Disney+ fiókjukat a Disney Movie Insiders fiókjukkal, 150 bónuszpontot kapnak, és havonta 50 pontot kapnak ajándékba, amíg aktív előfizetéssel rendelkező fiókjaikat összekapcsolva tartják. A Disney Movie Insiders-hez való csatlakozás ingyenes, és a tagok a pontokat jutalmakra, élményekre és sok minden másra válthatják be.

● Disney+ rajongók kedvenc vetítései az AMC moziban: Szeptember 8. és 19. között az AMC Theatres egyes mozijai a rajongók kedvenc filmjeinek vetítésével ünneplik a jeles napot. A Walt Disney Animation Studios „Encanto”, a „Zsivány Egyes – Egy Star Wars-történet”, a Marvel Studios „Thor: Ragnarök”, a Disney és a Pixar „Verdák” és a „Rikkancsok" című filmjeinek vetítésével kedveskednek az őket választóknak. A jegyek vetítésenként 5 dollárba kerülnek és bárki számára elérhetők. A résztvevők egy ingyenes Disney+ posztert kapnak, amíg a készlet tart. Emellett a Disney+ előfizetők számára további kedvezmények is elérhetők lesznek.

További Disney+ Day kedvezmények a vállalatnál

● A Disney és a Pixar „Verdák az utakon" termékei: A „Verdák" rajongói is indíthatják a motorokat, ugyanis a szeptember 8-án a Disney+-on debütáló új „Verdák az utakon" sorozathoz tartozó „Cars on the Road” könyvet és a Mattel néhány új termékét, köztük a Radiator Springs Tour Playsetet, a Color Change Whale Car wash Playsetet, a Salt Flats Super Speed Playsetet és a Showtime Loop Tracksetet is megvásárolhatják.

● „Obi-Wan Kenobi" termékek: A rajongók újra átélhetik az „Obi-Wan Kenobi: Egy jedi visszatérése” című dokumentumfilmen keresztül a Lucasfilm eredeti limitált sorozatát, az „Obi-Wan Kenobi"-t. Dönthetnek a sorsukról, és megmutathatják a világos vagy a sötét oldalhoz tartoznak az Erő mindkét oldalát tisztelő termékeken keresztül, mint a Star Wars The Black Series Darth Vader Force FX Elite Lightsaber gyűjtői fénykard a Hasbro-tól, az Obi-Wan Kenobi in Jedi Robe Funko POP! figura és még sok minden más.

● „Amazon: Ügyvéd” termék: A Funko bemutatja az új POP Marvel: Amazon - Wong vinyl figurát az „Amazon: Ügyvéd” termékcsalád részeként. A misztikus művészetek mesterét ábrázoló figura már előrendelhető.

● „Thor: Szerelem és Mennydörgés” termékek: Megfelelő felszerelés nélkül nem indulhatunk epikus kozmikus utazásra. Ahogy a „Thor: Szerelem és mennydörgés" megérkezik a Disney+-ra, a kalandorok számos új, a Marvel Studios legújabb filmje által inspirált termék közül választhatnak, mint a Loungefly Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder Glow-In-The-Dark Cosplay Mini Backpack, Funko Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder – 2pk Thor & Mighty Thor, Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder Strongest Avenger Cosplay Trucker Hat, LEGO Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder The Goat Boat Building Kit valamint a Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder Toothgnasher and Toothgrinder Plush Goat Set.

● Star Wars: Galaxy of Heroes: A Star Wars: Galaxy of Heroes egy exkluzív, a játékon belüli naptárral ünnepli a Disney+ Day-t. Az új és visszatérő rajongók szeptember 8-tól október 1-ig minden egyes nap bejelentkezhetnek a játékba, hogy Iden Versio shardokat és további jutalmakat, például képességanyagokat, ajándék kreditet, vagy éppen kiképző droidokat kapjanak. A Galaxy of Heroes emellett 50%-os kedvezményt kínál a Hyperdrive Bundle csomagra, amely 65 karaktert és 13 hajót fejleszt fel 5 csillagos szintre, valamint Core Gear, Ability Materials, Currencies és Energy-t kínál. Ez a korlátozott ideig tartó akció szeptember 7-én kezdődik és egy hétig tart. Végül az új és visszatérő játékosok szeptember 21-én az „Andor" premierjét ünnepelhetik azzal, hogy bejelentkezve ingyenes Cassian Andor shardokat kapnak

● Disney Publishing Worldwide: A Disney Publishing Worldwide mától egészen szeptember 18-ig kedvezményes áron kínálja egyes ebook-jait, így a rajongóknak lehetőségük nyílik felfedezni kedvenc Disney+ sorozataik mögött álló történeteket, mint a Women of Walt Disney Imagineering a COSMOS: Possible Worlds a National Geographic-tól, a Marvel’s Wandavision: The Art of the Series, a Star Wars: Brotherhood és a The Art of Star Wars: The Mandalorian.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Reálértéken 10 százalékkal csökkent a média reklámbevétele

A nominális értéket tekintve ugyan kis mértékben nőttek tavaly a reklámköltések Magyarországon, azonban reálértéken számolva már 10 százalékot meghaladó csökkenést lehetett tapasztalni – derül ki a Magyar Reklámszövetség friss jelentéséből. A teljes kommunikációs költést...

Pénzt spórolhatnak a cégek a digitalizációval

Infláció, recesszió, válság: napjaink gazdasági problémái minden szervezet életére hatással vannak. Jelentős kihívás a szervezetek számára a költségek racionalizálása, a hatékonyabb működés, a gyorsabb és produktívabb munka. A digitalizáció mindezek megvalósításához hatékony megoldásokat biztosít...

Tillával érkezik a TV2 új vetélkedője

Április 3-án rajtol a TV2 új vetélkedője az Ütős Ötös. A műsorvezető Till Attila lesz, a vetélkedőben ismert emberek családtagjaikkal, barátaikkal vagy hozzájuk közel álló személyekkel, 5 fős csapatokban küzdenek meg az akár 10...

Vidéki rádiókról döntött a Médiatanács

Véglegesítette egy veszprémi helyi rádiós pályázat felhívását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület ugyanezen az ülésen hatósági szerződéskötést kezdeményezett a Debrecen 94,4 MHz körzeti frekvencia pályázatán nyertes szolgáltatóval.Véglegesítette a Médiatanács...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

Húszmillió euróból épül új gyár Ukrajnában

Az Unilever 20 millió eurós befektetéssel új gyártóüzemet épít Ukrajna Kijev régiójában. A beruházás célja, hogy támogassa a vállalat növekvő ukrajnai üzletágait, illetve demonstrálja hosszú távú elkötelezettségét az ország iránt. Az építkezés idén kezdődik,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Otthonról is megnézheted az idei Oscar-díjas filmeket

Az Oscar-díj a filmipar legrangosabb díja, és mint minden évben, hétfőn hajnalban a Filmakadémia idén is értékelte a tavalyi év legszínvonalasabb filmes teljesítményeit. A különböző, Magyarországon is elérhető streamingszolgáltatóknak köszönhetően már számos friss Oscar-díjas...
Zsákbamacska nézőszám TV2

A Zsákbamacska még a Szerencsekeréken is túltett

A korábbi hetekben a Szerencsekerék erős nézettséget hozott a TV2-nek, azonban a Zsákbamacska még annál is jobb eredményt ért el. A vetélkedőnek is köszönhető, hogy múlt héten a TV2 nagyon elhúzott az RTL-től. Combos előnyt...

Együttműködik a GKID és a Mastercard

2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását. Az együttműködés alapját a felek Digitális Kereskedelmi...

Új podcastot indított a Comedy Central és a Dumaszínház

A hazai stand-upos szcéna feltörekvő és már-már veteránnak számító humoristáival indított podcast-sorozatot a Comedy Central és a Dumaszínház. A maga nemében hiánypótló, DumaCast nevű projekt a műfaj kulisszái mögé enged betekintést.A DumaCast a stand-upos...

Lerövidíti az irodai munkát a Microsoft új eszköze

A Microsoft a mesterséges intelligencia felhasználását új szintre emelte azzal, hogy bejelentette a Microsoft 365 Copilotot, ami az Office-alkalmazásokba építve töredékére csökkenti le a napi, klasszikus értelemben vett irodai munkát. A jelenleg tesztüzemben működő...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...

A print a tévés arcokra épül

Kevesebb lett az eladható, el nem koptatott híresség – mondta el a Marketing&Mediának adott interjúban Takács Gabriella. A Best, a Story és a story.hu főszerkesztője beszélt arról is, hogyan hat egymásra az online és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A fenntarthatóságért kampányol az UniCredit

Az UniCredit Bank kiemelt figyelmet fordít a fenntarthatóságra, ami az üzleti döntések során is fontos szerepet játszik. A pénzintézet harmadik éve futó fenntarthatósági kampányában ismét néhány olyan ügyfelét mutatja be, akiknek finanszírozást biztosít és...

Új eszköz az energiapazarlás csökkentésére

Akár 20 százalékkal is csökkenthető az épületek energiapazarlása a Schneider Electric „EcoStruxure Building Operation 2023” megoldásának alkalmazásával. A társaság új rendszerei azon túl, hogy támogatják az épületek energiahatékony működtetését, a szén-dioxid kibocsátás csökkentésében is...

Prágában már lehet hidrogént tankolni

Az ORLEN Unipetrol finomító és petrolkémiai vállalatcsoport új típusú üzemanyaggal, hidrogénnel bővítette csehországi ORLEN Benzina töltőállomás-hálózatának kínálatát. A magyarországi ORLEN töltőállomásokat üzemeltető vállalat személygépkocsik, teherautók és buszok kiszolgálására is alkalmas hidrogén-töltőállomást helyezett üzembe a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....