- Hirdetés -

Keresik a szerethető munkahelyeket

|

- Hirdetés -

Már több mint 200 cég jelentkezett a Szerethető Munkahelyek Díjra, amelynek célja feltérképezni azokat a magyarországi munkahelyeket, ahol valóban jó dolgozni. Az eddig regisztráltak közül a legtöbb szerethető cég az IT- és a szolgáltató-szektorból került ki. Még 11 napig, október 22-ig pályázhatnak a maximum 250 főt foglalkoztató hazai vállalkozások, a legjobbak pedig egy évig viselhetik majd a Szerethető Munkahely címet és értékes nyereményekkel gazdagodhatnak.

 

A DreamJo.bs – új generációs állásportál – szeptemberben hirdette meg a Szerethető Munkahelyek Díjat, hogy megmutassa, Magyarországon is százával vannak olyan cégek, ahova örömmel járnak be a munkatársak. Rövid idő leforgása alatt mintegy 230 vállalat munkatársai jelezték, hogy ők szeretik a munkahelyüket. A kis- és középvállalkozások számára meghirdetett verseny weboldalára beérkezett pályázatokból kiderült, hogy a Nanushka, a Hajtás Pajtás, vagy a Bortársaság is ott lehet idén Magyarország legszerethetőbb munkahelyei között.

 

A DreamJo.bs új generációs állásportál szeptemberben hirdette meg a Szerethető Munkahely Díjat, hogy megmutassa, Magyarországon is százával vannak olyan cégek, ahova örömmel járnak be a munkatársak. Rövid idő leforgása alatt mintegy 230 vállalat munkatársai jelezték, hogy ők szeretik a munkahelyüket. A kis- és középvállalkozások számára meghirdetett díjra olyan hazai sikercégek is neveztek, mint a Nanushka, a Hajtás Pajtás, vagy a Bortársaság.

 

A Szerethető Munkahelyek térképére mostanáig a technológiai és a szolgáltatói szektorokból neveztek a legtöbben, de a platform nem csak startupoknak szól: a cégek között találunk ingatlannal, egészségüggyel, oktatással és építőiparral foglalkozóakat is. Az eddigi nevezők csaknem 60 százaléka tíz és ötven fő között foglalkoztató kisvállalkozás, de a díjra nevezhet minden olyan, legfeljebb 250 főt foglalkoztató hazai cég, ahol a vezetők és a dolgozók is úgy érzik: az ő cégükhöz még hétfőnként is jó bemenni dolgozni.

 

„A munkavállalók szeretetét egy munkáltató sem tudja megvásárolni. Tévhit, hogy csupán a pénzzel vagy egy csocsóasztallal motiválni lehet a kollégákat. Valószínűbb, hogy maradnak, ha magukénak érzik a célt, büszkék lehetnek munkájukra és egy csapat tagjának érzik magukat. A Szerethető Munkahelyek Díjat azért indítottuk el, hogy bemutassuk azokat a hazai cégeket, akik megbecsülik a munkavállalóikat és ezáltal jó példát mutatnak minden munkáltató számára” – mondta Balogh Péter, a DreamJo.bs alapítója.

 

A szerethetőség megítélésében fontos szerepet játszik, hogy mennyire motiváltak a munkavállalók, mennyire élvezik a munkájukat és hogy mennyi figyelmet és megbecsülést kapnak a vezetőiktől.

A céges profilokat 2017. október 22-ig ingyenesen lehet regisztrálni a szerethetomunkahelyek.hu oldalon. Ezután kezdődik a zsűrizés, aminek végén a nagyközönség szavazatait összesítve közzé teszik, melyik cégek jutottak a TOP 100 közé. Magyarország legszerethetőbb munkahelyei meghívást kapnak egy elegáns gálavacsorára, ahol átvehetik a díjaikat, és innentől kezdve egy évig viselhetik a Szerethető Munkahely címet. Egy kisorsolt vállalat 500.000 forint értékű csapatépítő csomagot kap, három céget pedig toborzási csomaggal ajándékoz meg a Dreamjo.bs.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...

Akadálymentesítik a MediaMarkt üzleteit

Magyarországon a mérési módszertantól függően fél- és másfélmillió közöttire tehető azon emberek száma, akiket egészségi állapotuk korlátoz abban, hogy kiteljesítsék az életüket. Pedig ők is, mint bárki más, szeretnének teljes értékű életet élni, de...

Okosotthonra vágynak a magyarok

Minden harmadik válaszadó tervezi, hogy belekezd otthona „felokosításába”, a legtöbben 50 és 100 ezer forint között költenének erre – derül ki a Schneider Electric online felméréséből. Az idén a világ legfenntarthatóbb vállalatának választott cég...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Megvan Karas utódja az NMHH-nál

Koltay Andrást nevezte ki Áder János az NMHH elnökének, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem (NKE) rektora december 4-től 9 éven át irányíthatja a szervezetet. Elődje, Karas Monika októberben mondott le, kevesebb mint egy évvel megbízása...

Budapesti és szolnoki frekvenciák találtak gazdára

Budapesten a Katolikus Rádió Zrt., Szolnokon a Best Radio Kft. nyert újabb frekvenciát a Médiatanács döntése alapján. Az egykor a Klubrádió által használt frekvencia értékesítését is megkezdik. A Médiatanács eredményt hirdetett a Budapest 102,1...

Így hatott a régiós reklámpiacra a járvány

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban, a magyar állam azonban 21 százalékkal többet fordított hirdetésekre az egy évvel korábbihoz képest, ennek jelentős részét...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Újra képernyőre kerül a Pénzt vagy éveket!

Visszatér a képernyőre a Pénzt vagy éveket!, a vetélkedő új évadában a sztárpároknak továbbra is csak annyi a dolguk, hogy kitalálják az előttük álló civil emberek életkorát, és ha ügyesen játszanak, akár 10 millió...

Erre számíthatnak jövőre a vállalkozások

Az ünnepek közeledtével az üzleti életben is megkezdődik az évértékelés, illetve a 2022-re kitűzött célok megfogalmazása és a stratégiai tervezés. A hullámzó válsághelyzet és a folytonos bizonytalanság miatt még a legnagyobb piaci szereplők is...

Újabb mesés reklámfilmmel rukkolt elő a Medve

Idén ősszel új termékeket vezetett be a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt., a Medve darabolt és szeletelt sajtok népszerűsítésére külön reklámfilmet hoztak létre. Az edami, gouda és ementáli sajtok szintén a Medve műhelyében...

Kevés az új autó, pörög a használtimport

Novemberben 11 963 használt személyautót regisztráltak az országban a DataHouse adatai szerint, ami a tavaly novemberi szinthez képest 17,3 százalékos növekedést jelent. Eközben új személygépkocsiból csupán 9 495 darabot helyeztek forgalomba az előző hónapban,...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

Zöld fogadalmak karácsonyra

Egy újabb csoki fondue a céges karácsonyon, már van egy a szekrényben, sohasem használom. Tetszetős „Boldog Karácsonyt” bögre egy baráttól, de már roskadásig tele a polc bögrékkel. Egy ing a nagynénitől, ami természetesen nem...

DATA