Idén is készül felmérés az Instagram használati szokásainkról.
A magyarok körében is egyre népszerűbb közösségi felületről először 2015-ben készített online kérdőíves megkérdezést és elemzést a Crane adatvezérelt marketing ügynökség. Tavaly már a változó szokásokra és trendekre is rá tudtak világítani az ingyenesen letölthető infografikákban, amiket több, mint 3000 magyar Instagram használó válaszai alapján állítottak össze. Az adatvizualizációra is fókuszáló cég idén is kíváncsi, mi változhatott a magyar instázók szokásaiban a tavalyiakhoz képest, így újra megkérik a magyar Instagram használókat, néhány percben nyilatkozzanak a képfeltöltési és követési szokásaikról. A Magyar Instagram Körkép, azaz MINK 3.0 elnevezésű felmérés eredményeit jövő februárban publikálják, amelyek a képmegosztó alkalmazás egyre népszerűbb Stories funkciójával kapcsolatos tapasztalatokat is tartalmazzák majd. A pár perces kérdőív január 2-ig ezen a linken tölthető ki.
Néhány érdekesség a tavalyi adatokból:
• szelfit mindenki készít, de csak a másé idegesít minket…
• nőtt a zárt profilok száma…
• tavaly a kutyák népszerűségben legyőzték a macskákat…
• nőtt a magyar nyelvű hashtagek száma…
• kevesebbet posztolunk egy hét alatt…
• érdekesebbnek, személyesebbnek tartjuk az Instagramot a Facebook-hoz képest…
A 2015-ös és 2016-os eredményeket tartalmazó ebook továbbra is ingyenesen letölhető a cég honlapjáról.
- Hirdetés -
Készül a Magyar Instagram Körkép
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now
Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...
Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén
Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
MI-vel tuningolt tévések
A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...
Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat
2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
- Hirdetés -