- Hirdetés -

Két keréken erősít az Eurosport

|

Az Eurosport, az Amaury Sport Organisation (ASO) és az Európai Műsorsugárzók Uniója (EBU) által kötött megállapodás révén a Tour de France és a La Vuelta minden pillanata 2025-ig kizárólag az Eurosporton – illetve testvércsatornáján, a GCN-en – lesz követhető élőben. Az Eurosport így 38 országban lesz a Tour de France, több mint 50 országban pedig a La Vuelta kizárólagos közvetítője. A csatorna emellett megállapodott a nagyobb női kerékpárversenyek közvetítéséről is.

A megállapodás révén az Eurosport – testvércsatornájával, a Global Cycling Network platformmal (GCN) együtt – 38 európai országban szerzett kizárólagos jogot a kerékpársport legrangosabb versenyének exkluzív közvetítésére. A Tour de France-ot 1991 óta sugárzó Eurosport a kerékpársport európai otthonaként így az egyetlen csatorna, ahol minden egyes szakasz első 75 perce követhető lesz.

A 2019-es Tour de France alatt júliusban az Eurosport digitális csatornáinak percekben mért nézettsége 95%-kal emelkedett. A kerékpárrajongók értékelték a multiplatformos hozzáférést, ami a televízió eredményét is pozitívan befolyásolta: az Eurosport 1 nézőinek száma 4%-kal nőtt, és ezzel az eddigi legjobb franciaországi nézettséget (+43%) hozta.

Az Eurosport a La Vuelta sugárzásáról is megállapodott további 5 évre, 2025-ig. A 75. évfordulóját ünneplő körverseny 2020-ban Utrechtből indul – a holland város az első olyan, amely mindhárom Grand Tour versenyt vendégül látta már. Az Eurosport a verseny minden percét élőben és felvételről is exkluzívan elérhetővé teszi több mint 50 országban. A megállapodás részeként az Eurosport közösségimédia-csatornáin testre szabva közvetíti az összes szakasz legfontosabb pillanatait, egyedi digitális élményeket biztosítva a kerékpáros rajongók számára Európában és azon kívül.

Hatalmas léptekben fejlődik a magyar profi kerékpározás, így számíthatunk rá, hogy hamarosan hazai versenyző is teljesíti a Tour de France-ot vagy a Vueltát, sőt, akár szakaszsikerekben is reménykedhetünk – mondta Szabó Gábor, az Eurosport magyarországi csapatának vezetője. – Kollégáimmal nagy izgalommal készülünk a legnagyobb kerékpárversenyek közvetítésére, és bízunk benne, hogy az idén Budapestről induló Giro mezőnyében már magyar indulónak is szurkolhatunk.

A Global Cycling Network (GCN) az összes Grand Tour futamot új applikációján és YouTube csatornáján közvetíti majd. Az Eurosporttal közös kerékpáros ökoszisztéma a kerékpárrajongók minden igényével találkozik, ezzel új szintre emelve a Discovery célkitűzését: a sportszerető közösségek maximális kiszolgálását.

Emellett az Eurosport elsőként szerezte meg a legnagyobb női versenyek közvetítési jogát, így 2020-tól először lesz élőben látható többek között a La Course by Le Tour, a Liège-Bastogne-Liège és Flèche Wallonne.

„Gondolkodásunk és tetteink középpontjában a szenvedélyes sportrajongók állnak, ezért örülünk, hogy legalább 2025-ig mi kínálhatjuk a legszélesebb körű élő és rögzített közvetítést a világ legnagyobb kerékpáros eseményeiről, a Tour de France-ról és a La Vueltáról – mondta Andrew Georgiou elnök, Eurosport Global Sports Rights & Sports Marketing Solutions. – Az Eurosport és a GCN által biztosított páratlan mennyiségű tartalom az akciók központjánba helyezi a rajongókat, akik számos módon – bármely képernyőn, bármikor és bárhol – elérhetik a prémium kerékpáros tartalmakat. Világelsőnek lenni folyamatos innovációt jelent. Egy példa erre Bradley Wiggins élőzése tavaly, egyenesen az élbolyból – emiatt vagyunk mi a sportrajongók első számú választása, amit remélem, idén is látványos akciókkal bizonyíthatunk minden képernyőn.

Különösen izgatottan várjuk, hogy az ASO-val kötött szerződésünk révén bemutathassuk a legtehetségesebb női kerékpárversenyzőket a pán-európai közönségnek. Biztosak vagyunk benne, hogy ezzel is hozzájárulunk a sport népszerűsítéséhez a kontinensen” – tette hozzá Georgiou.

2019 januárjában a Discovery megvásárolta a piacvezető kerékpáros közösségi műsorszolgáltató, a Play Sports Group – a Global Cycling Network (GCN) anyavállalata – többségi részesedését, így globális pozíciójára építve létrehozta a világ első számú kerékpáros médiaökoszisztémáját, amelyben az egyes európai országokra szabott tartalom lokalizását világszerte elismert szakemberek végzik. A Discovery közvetlenül a fogyasztóknak szóló (direct-to-consumer) stratégiája magában foglalja mindhárom Grand Tour sugárzását, több mint 35 UCI World Tour versenyt, beleértve mind az öt Monumentet, valamint az UCI világbajnokságot.

A televíziós sugárzás mellett az Eurosport továbbra is széles körű digitális lefedettséget nyújt az Eurosport Player és a GCN révén, amely lehetővé teszi, hogy a nézők több kameraállásból követhessék a Tour de France-ot. Európa vezető online sporthír weboldala, az Eurosport.com a műsorközvetítés mellett sokrétű kerékpáros tartalommal egészíti ki a kínálatot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...