- Hirdetés -

Két keréken erősít az Eurosport

|

- Hirdetés -

Az Eurosport, az Amaury Sport Organisation (ASO) és az Európai Műsorsugárzók Uniója (EBU) által kötött megállapodás révén a Tour de France és a La Vuelta minden pillanata 2025-ig kizárólag az Eurosporton – illetve testvércsatornáján, a GCN-en – lesz követhető élőben. Az Eurosport így 38 országban lesz a Tour de France, több mint 50 országban pedig a La Vuelta kizárólagos közvetítője. A csatorna emellett megállapodott a nagyobb női kerékpárversenyek közvetítéséről is.

A megállapodás révén az Eurosport – testvércsatornájával, a Global Cycling Network platformmal (GCN) együtt – 38 európai országban szerzett kizárólagos jogot a kerékpársport legrangosabb versenyének exkluzív közvetítésére. A Tour de France-ot 1991 óta sugárzó Eurosport a kerékpársport európai otthonaként így az egyetlen csatorna, ahol minden egyes szakasz első 75 perce követhető lesz.

A 2019-es Tour de France alatt júliusban az Eurosport digitális csatornáinak percekben mért nézettsége 95%-kal emelkedett. A kerékpárrajongók értékelték a multiplatformos hozzáférést, ami a televízió eredményét is pozitívan befolyásolta: az Eurosport 1 nézőinek száma 4%-kal nőtt, és ezzel az eddigi legjobb franciaországi nézettséget (+43%) hozta.

Az Eurosport a La Vuelta sugárzásáról is megállapodott további 5 évre, 2025-ig. A 75. évfordulóját ünneplő körverseny 2020-ban Utrechtből indul – a holland város az első olyan, amely mindhárom Grand Tour versenyt vendégül látta már. Az Eurosport a verseny minden percét élőben és felvételről is exkluzívan elérhetővé teszi több mint 50 országban. A megállapodás részeként az Eurosport közösségimédia-csatornáin testre szabva közvetíti az összes szakasz legfontosabb pillanatait, egyedi digitális élményeket biztosítva a kerékpáros rajongók számára Európában és azon kívül.

Hatalmas léptekben fejlődik a magyar profi kerékpározás, így számíthatunk rá, hogy hamarosan hazai versenyző is teljesíti a Tour de France-ot vagy a Vueltát, sőt, akár szakaszsikerekben is reménykedhetünk – mondta Szabó Gábor, az Eurosport magyarországi csapatának vezetője. – Kollégáimmal nagy izgalommal készülünk a legnagyobb kerékpárversenyek közvetítésére, és bízunk benne, hogy az idén Budapestről induló Giro mezőnyében már magyar indulónak is szurkolhatunk.

A Global Cycling Network (GCN) az összes Grand Tour futamot új applikációján és YouTube csatornáján közvetíti majd. Az Eurosporttal közös kerékpáros ökoszisztéma a kerékpárrajongók minden igényével találkozik, ezzel új szintre emelve a Discovery célkitűzését: a sportszerető közösségek maximális kiszolgálását.

Emellett az Eurosport elsőként szerezte meg a legnagyobb női versenyek közvetítési jogát, így 2020-tól először lesz élőben látható többek között a La Course by Le Tour, a Liège-Bastogne-Liège és Flèche Wallonne.

„Gondolkodásunk és tetteink középpontjában a szenvedélyes sportrajongók állnak, ezért örülünk, hogy legalább 2025-ig mi kínálhatjuk a legszélesebb körű élő és rögzített közvetítést a világ legnagyobb kerékpáros eseményeiről, a Tour de France-ról és a La Vueltáról – mondta Andrew Georgiou elnök, Eurosport Global Sports Rights & Sports Marketing Solutions. – Az Eurosport és a GCN által biztosított páratlan mennyiségű tartalom az akciók központjánba helyezi a rajongókat, akik számos módon – bármely képernyőn, bármikor és bárhol – elérhetik a prémium kerékpáros tartalmakat. Világelsőnek lenni folyamatos innovációt jelent. Egy példa erre Bradley Wiggins élőzése tavaly, egyenesen az élbolyból – emiatt vagyunk mi a sportrajongók első számú választása, amit remélem, idén is látványos akciókkal bizonyíthatunk minden képernyőn.

Különösen izgatottan várjuk, hogy az ASO-val kötött szerződésünk révén bemutathassuk a legtehetségesebb női kerékpárversenyzőket a pán-európai közönségnek. Biztosak vagyunk benne, hogy ezzel is hozzájárulunk a sport népszerűsítéséhez a kontinensen” – tette hozzá Georgiou.

2019 januárjában a Discovery megvásárolta a piacvezető kerékpáros közösségi műsorszolgáltató, a Play Sports Group – a Global Cycling Network (GCN) anyavállalata – többségi részesedését, így globális pozíciójára építve létrehozta a világ első számú kerékpáros médiaökoszisztémáját, amelyben az egyes európai országokra szabott tartalom lokalizását világszerte elismert szakemberek végzik. A Discovery közvetlenül a fogyasztóknak szóló (direct-to-consumer) stratégiája magában foglalja mindhárom Grand Tour sugárzását, több mint 35 UCI World Tour versenyt, beleértve mind az öt Monumentet, valamint az UCI világbajnokságot.

A televíziós sugárzás mellett az Eurosport továbbra is széles körű digitális lefedettséget nyújt az Eurosport Player és a GCN révén, amely lehetővé teszi, hogy a nézők több kameraállásból követhessék a Tour de France-ot. Európa vezető online sporthír weboldala, az Eurosport.com a műsorközvetítés mellett sokrétű kerékpáros tartalommal egészíti ki a kínálatot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....