- Hirdetés -

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

|

- Hirdetés -

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat által kézbesített csomagok magas száma is alátámaszt. A működését nemrég az egész országra kiterjesztő futárcég a Black Friday kampány során közel 200 ezer csomagot kézbesített – többet, mint 2020 utolsó negyedévében összesen.

Bár a futárcég csak nemrég jelentette be, hogy a teljes magyar piacra kiterjeszti tevékenységét, máris kiemelkedően magas számokat produkált a Black Fridayhez és a Cyber Mondayhez kapcsolódó kiszállítások tekintetében. A kampányidőszak alatt a vállalat közel 200 ezer csomagot szállított ki megrendelői számára. Ez az eredmény a Sameday által 2020 utolsó negyedévében feldolgozott megrendelések számának négyszeresét teszi ki, tükrözve azt a kiugró növekedést, amelyet a csomagküldő piac legfrissebb szereplőjeként rövid idő alatt elért.

A vállalat nemzetközi tapasztalatait felhasználva készült fel az értékesítési szezonra és a hálózatába érkező nagyszámú megrendelésekre. A csúcsnapokon az októberi havi átlaghoz képest négyszeres növekedést tapasztaltak a megrendelt csomagok számában.

A Black Friday kampány ideje alatt ismét bebizonyosodott az Easybox csomagautomaták népszerűsége is, hiszen sokan az automatákat választották átvételi pontnak az általuk kínált biztonság, rugalmasság, közelség és kényelem miatt. A budapesti csomagok több mint felét Easybox csomagautomatába szállították, ez az átvételi mód ugyanis lehetőséget biztosít a vásárlók számára, hogy akkor vegyék át csomagjaikat, amikor az számukra a legkényelmesebb, valamint csomagjaik környezetterhelését is csökkenti. A Sameday vállalat működteti az ország legnagyobb csomagautomata hálózatát – országszerte 400 automatával –, terveik között szerepel azonban a hálózat bővítésének felgyorsítása a szolgáltatásra irányuló megnövekedett kereslet miatt.

Annak érdekében, hogy a kampány során a rendkívüli kereslet ellenére minden megrendelést teljesíteni tudjanak, az összes csomagot a vállalat vecsési központjában dolgozták fel, majd több mint 240 futár szállította ki őket a címzetteknek. A csomagok kézbesítésében – a logisztikai és adminisztratív személyzetet is beleszámolva – csaknem 400-an vettek részt. A budapesti, győri és miskolci lakosok különösen aktívak voltak a Black Friday akció során. A Sameday 250 furgonból álló flottája szállította a csomagokat ezekre a településekre, ahol a vásárlók a házhozszállítás vagy a házon kívüli csomagátvétel lehetőségét is választhatták a cég 415 Easybox csomagautomatájának egyikében.

A kézbesítés iránti megnövekedett igények kielégítésére a Sameday egész évben aktívan készült: új technológiai beruházásokkal, kézbesítési infrastruktúrájának megerősítésével és a folyamatban részt vevő munkaerő számának növelésével. Az év elejéhez képest a vállalat megduplázta erőforrásait, hogy a Black Fridayt és a közelgő karácsonyi értékesítési időszakot is kezelni tudja.

A Samedayről

A Sameday futárcég az elmúlt években a leglátványosabb növekedést könyvelhette el: 2018 és 2020 között a vállalat forgalma kilencszeresére nőtt, napjainkban a piaci szegmens egyik meghatározó szereplője Magyarországon és Romániában. Több mint 400 Easybox csomagautomatából álló hazai hálózata mellett házhozszállítást és házon kívüli csomagátvételi lehetőséget biztosít a Magyarországon és Romániában üzemeltetett közel 2700 Easybox automata egyikébe. A Sameday a régió legnagyobb csomagkézbesítő hálózatát működteti, és célja, hogy innovatív megoldásokkal emelje a csomagkézbesítés minőségét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA