- Hirdetés -

Közös fejlesztés, helyi aktiválás – interjú Juhász Péter Tiborral

|

- Hirdetés -

Tömeges, mégis perszonalizált digitális marketing lehet a hatékony megoldás a sokszínű közönség elérésére – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője, az idei Marketing Masters egyik előadója. A szakember kedvenc területe a tartalommarketing és beszélt arról is, hogy mi jelenti számára a legnagyobb kihívást, illetve miből meríthetnek erőt a marketingesek.

 

– Évek óta nagyon jól szerepel a Cannes-i reklámfesztiválon a Deutsche Telekom és a díjazott kampányokban a magyar szakemberek is komoly szerepet játszanak. Mikor jöhet el az az idő, hogy Magyar Telekom hoz el egy díjat magyar ügynökséggel együttműködve?

 

– Szerintem inkább arra kell törekednünk, hogy legyen minél több sikeres nemzetközi kampány, amiben mi magyarok is aktívan részt veszünk, de élvezzük a központi erőforrások adta lehetőségeket. Közös fejlesztés, helyi aktiválás lehet a jó modell.

 

– A digitális megoldásoknak, új technológiáknak köszönhetően hatalmas változások vannak a marketingpiacon is. A Telekom milyen eszközökkel tudja a leghatékonyabban elérni a nagyon sokszínű célközönségét?

 

– Erre a kérdésre nagyon röviden a tömeges, mégis perszonalizált digitális marketing a válasz. Kicsit hosszabban pedig csak közhelynek hangzó, de nagyon aktuális buzzwordöket tudnék puffogtatni. Hosszan meg nincs lehetőség itt válaszolni.

 

– Melyik a kedvenc marketing területed?

 

– Egyértelműen a contentmarketing.

 

– Mi jelenti a legnagyobb kihívást számodra a marketingben?

 

– Elfogadni azt, hogy nem tudok naprakész lenni. Képtelenség begyűjteni, szortírozni és elsajátítani a feldolgozhatatlan mennyiségű új tudást, ami keletkezik a szakmában naponta. Próbálkozni lehet.

 

– Milyen marketing aktivitásotokra vagy a legbüszkébb az elmúlt egy évből?

 

– Ha szabad, mondok inkább hármat. Az új mobilportfólió bevezetése, ami végül is egy egyszerű termékbevezető kampány, de az Isobar segítségével sikerült újszerűen megközelíteni a témát, és így minden célkitűzést túlteljesített. „Miattad.” Szeptemberben vezettük be a fiataloknak szóló Magenta 1 ajánlatot a Mitoval. Tartalom oldalról fogtuk meg a témát. Szakítottunk minden hagyományos kreatív fejlesztési és média tervezési gyakorlattal. Pont egy éve ért véget a sportkampányunk. A DDB javaslatára minden egy közösségi aktivitásra épült. Az egész országot megmozgattuk a valaha volt talán legsikeresebb magyar social aktivitással. Az emberek 10 százaléka dobbantotta meg a focistáknál és olimpikonoknál lévő szívet, miközben a márka megítélése sokat javult.

 

– Mit tanácsolnál a többi marketing döntéshozónak, hogyan kezeljék a kihívásokat?

 

– Töltsenek sok időt a családjukkal és a barátaikkal. Abból mindig lehet meríteni.

 

– Véleményed szerint miért érdemes eljönni a Marketing Masters-re, illetve az Országos Marketing Konferenciára?

 

– Még nem voltam, úgyhogy nem tudom, érdemes-e elmenni. De nagyon kíváncsi vagyok. Arra törekszem, hogy az én előadásom érdekes és hasznos legyen.

 

Az Országos Marketing Konferencia (november 15-17.) második napján ismét megrendezi a Marketing&Media magazin és a Magyar Marketing Szövetség a Marketing Masters konferenciát. Az érdeklődők 25 perces előadásokat hallgathatnak meg a legújabb marketingkommunikációs trendekről, valamint érdekes és friss esettanulmányokat ismerhetnek meg, az előadók között pedig ott lesz Juhász Péter Tibor is. A 28. Országos Marketing Konferenciát a Park Inn by Radisson Budapestben rendezik meg, regisztrálni itt lehet az eseményre.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Nemzetközi marketing vezetővel erősít a DEVELOR International

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak...

Felvásárolná a Sprintert a Sameday

Az akvizíció révén a Sameday magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az...

Még gazdagabbak lettek a gazdagok

Évtizedünk végére csak Magyarországon akár 10 dollármilliárdos is lehet majd a Blochamps Capital friss kutatásának prognózisa szerint. A gazdagoknál felgyorsult vagyonkoncentráció miatt idén több privátbanki szolgáltató is jelentős mértékben megemeli elitklubjába a belépési limitet.Az...

Mesterséges intelligenciával felturbózva jönnek a Samsung csúcstévéi

A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony,...

Kreatív ügynökséggel erősít a Special Effects

Az ország egyik legnagyobb rendezvényszolgáltatója az Universum 8 akvizíciójával folytatja stratégiai növekedését.A Special Effects saját tervezői csapattal és kiváló iparági szakemberekkel több mint 40 éve vállalja boutique események, konferenciák, egyedi kiállítások és nagyszabású rendezvények...

Az Eisberg a MindMinerst választotta

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült mit féltenek legjobban a magyarok

2024 márciusban felbolydult a lakásbiztosítási piac, először válthattunk lakásbiztosítást évfordulótól függetlenül. Az esemény alkalmából a Genertel Biztosító átfogó kutatást végzett, hogy megtudja, mik a magyar lakosság lakásbiztosítással kapcsolatos preferenciái. Mitől féltjük leginkább az otthonainkat?...

Ezeket a divatcikkeket keresik most a legtöbben a webáruházakban

A több mint 4600 európai divatwebáruház termékeit katalogizáló, havi 47 millió látogatóval rendelkező GLAMI divatkereső és divatfelfedező oldal nyilvánosságra hozta friss elemzését, amely bemutatja, hogy március eleje óta melyek voltak a felhasználók által legkeresettebb...

Keveset tudunk az internetes tér veszélyeiről

Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát - derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb...

Díjazták A nemzet aranyait

A magyar vízilabda legendás csapatáról szóló A nemzet aranyai című, nézőszám rekorder dokumentumfilm lett a győztese a nemzetközi Cote d’Azur Sportfilm Fesztiválnak. A Beausoleil-ben megrendezett hétvégi gálán Zákonyi S. Tamás rendező-producer, Szécsi Zoltán háromszoros...

Streaming fronton erősít a Forma-1

Hamarosan elindul az Egyesült Államokban a Forma-1 első FAST (free ad-supported streaming television) csatornája. A Formula 1 Channel F1, F2, F3 és F1 Academy futamok ismétlését és kiemelt eseményeit, szakértői elemzéseket, klasszikus nagydíjak teljes...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...