A GLAMOUR magazin kiadójának marketingesei úgy döntöttek, új életet adnak azoknak a fizikai reklámanyagoknak, elsősorban kültéri molinóknak, amelyeket tavaly használtak a márka promóciós céljaira a GLAMOUR-napok kapcsán. A kampányidőszakok után raktárba kerülő közterületi molinók vastag, strapabíró anyaga tökéletes – bár nem könnyen feldolgozható – alapanyagnak bizonyult ahhoz, hogy többször használatos bevásárlótáskákat készítsenek belőle egy erre specializálódott hazai dizájn műhely bevonásával.
„Már évente négy alkalommal rendezzük meg a jól ismert bevásárlónapokat, így valamennyivel megnőtt a reklámanyagaink mennyisége is, és bár nem alkalmazunk nagyon sok közterületi kampányeszközt, sokkal inkább digitális csatornákon hirdetünk, mégis úgy éreztük, hogy a nem lebomló, de újrahasznosítható anyagokról jobban kell gondoskodnunk annál, minthogy pusztán megsemmisítjük őket vagy raktárba kerülnek. Látva, hogy erre a problémára már kész, kreatív, és a márkához illően dizájnos hazai megoldások is vannak, gyorsan megszületett a döntés az újrahasznosításról többször használatos bevásárlótáska formájában” – mondja a Ringier Hungary kiadó marketing menedzsere, Lévai-Pethő Enikő.
A GLAMOUR csapata így összesen hatvan négyzetméternyi kültéri molinóból varratott praktikus, teherbíró, nagyméretű bevásárlótáskákat a medencebag dizájn műhellyel. Az így született nyolcvan darabos limitált táskakiadás mindegyik darabja teljesen egyedi, hiszen a márka reklámjának egy-egy kis szeletét hordozza magán, a feltűnő színek és geometriai formák egyszeri mintázata pedig biztosítja, hogy nincs közöttük két ugyanolyan.
„Nemcsak a GLAMOUR márkánknál, de a kiadói tevékenységünk számos más pontján is tudatosan figyelünk arra, hogy ahol csak lehet, környezettudatos megoldásokkal éljünk. Igaz ez a nyomtatáshoz használt papírforrások kiválasztására, a biológiailag lebomló csomagolóanyag használatára, sőt, már a digitális kiadványaink karbon-kibocsátását is monitorozni kezdtük, hiszen sajnos a digitális életmódnak, az online médiafogyasztásnak is van ökolábnyoma. Mindez nem áll meg nálunk a szavak szintjén, plusz forrásokat is szánunk arra, hogy a szemléletmódunk a GLAMOUR-táskákhoz hasonló akciókban és tettekben nyilvánuljon meg” -emelte ki Tóth-Császár Gergely, a Ringier Hungary magazin üzletágának vezetője.
Éppen ezért a limitált táska-széria darabjait a GLAMOUR nem csupán a leglojálisabb olvasóihoz, hanem influenszerekhez és szakmai partnereihez is eljuttatja, hogy közösen tegyék még divatosabbá a tudatos újrahasznosítást a fogyasztók körében.