- Hirdetés -

Különleges kiállítás a Millenárison

|

Egyedülálló élményt kínál az egész családnak a Millenáris új kiállítása, amelynek témája a sport, a mozgás és a bajnokká válás. A bajnok – „The Champion” című rendezvény áprilisig várja a nagyközönséget Budapesten, és onnan indul majd világkörüli turnéra. A támogatók között megtalálható a Samsung, a Mastercard és a BioTechUSA is.

 

Igazi kuriózummal találkozhatnak a „The Champion” kiállítás látogatói, hiszen a tárlat Budapesten mutatkozik be először, s majd innen indul világkörüli útjára. A hazai fejlesztésű elemekből álló, és nemzetközi szinten is egyedinek számító interaktív családi sportélmény-expo nem csak egy egyszerű kiállítás, hanem egyrészt egy kiváló alkalom arra, hogy teszteljük képességeinket, másrészt, a kevésbé aktívak olyan művészi sportfelvételeket, gyönyörű, szuperlassított videókat láthatnak több, egymással szinkronizált felületen, melyek új perspektívákból mutatják be az egyes sportágak szabad szemmel nem érzékelhető momentumait. Benedek Tibor, a The Champion fővédnöke arra hívta fel a figyelmet, hogy az élmény-expo egy hatalmas tudástárat is felvonultat, számos érdekességgel a különböző sportágak változatos világából.

 

A The Championon a Samsung számos mobil terméke is megtekinthető és kipróbálható lesz. „A technológiai innováció és a sport között több a párhuzam, mint azt gondolnánk: egy sportolónak – akárcsak egy vállalatnak – folyamatosan fejlődnie kell, hogy mindig a legjobbat nyújthassa. Ezt valljuk, és a Samsungnál arra törekszünk, hogy megkönnyítsük a mindennapokat és élménytelivé tegyük az életet, legyen szó munkáról, szórakozásról vagy játékról. Örömünkre szolgál, hogy ezt most is bizonyíthatjuk, és mobileszközeink valamint Gear VR készülékünk segítségével távoli, minden képzeletet felülmúló világokba kalauzolhatjuk el a látogatókat” – mondta el Nyilas Orsolya, a Samsung Electronics Magyar Zrt. vállalati kommunikációs vezetője.

 

Az élmény-expót támogatja a Mastercard is. „Örömmel csatlakoztunk a The Championhoz, hiszen a tárlat is azt mutatja be, hogy a sportban ugyanolyan elengedhetetlen a folyamatos megújulás, mint az üzleti életben” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. A Mastercard és Maestro kártyával rendelkező kártyabirtokosok több kedvezményt is igénybe vehetnek az eseményen, illetve az előzetes jegyvásárláskor. A Mastercard Priceless Specials programjában regisztrálók A Bajnok belépőjegyekre szóló 20%-os kupont tölthetnek le, amelyet a jegy.hu felületén, online jegyvásárláskor válthatnak be. A helyszínen pedig a Mastercard vagy Maestro egyérintéses kártyával vásárlók 10% kedvezményt kapnak a belépőjegyek árából.

 

Támogatóként szerepel a piacvezető táplálék-kiegészítőket gyártó és forgalmazó BioTechUSA is. „Küldetésünk a sport népszerűsítése és támogatása. Törekszünk arra, hogy termékeinkkel mindenféle sportágat űzők számára kínáljunk alternatívát, legyen szó profi vagy hobbisportról. Cégünk olyan sportolókkal, partnerekkel dolgozik együtt, akik képesek másokat inspirálni, számukra valami újat, akár egyedülállót nyújtani, pontosan ilyen rendezvény a The Champion” – mondta Lévai Bálint, a BioTechUSA ügyvezető igazgatója.

 

A The Champion főszervezői már több nagy kiállítást mutattak be Magyarországon: nevükhöz fűződik többek között a nemrég bemutatott Gateway to Space és a Living Dinosaurs nemzetközi kiállítás, valamint az első, tisztán hazai “alapanyagból” készült pop-show-musical, A Játékkészítő.

 

A kiállítás médiapartnere a National Geographic és a Rádió 1, és támogatóként szerepel a Budapest 2024 is valamint a MOB is sok segítséget nyújtott a kiállítás megvalósításához.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...