Tinédzserekre bízta idei kampányát az új csomagolással jelentkező Fanta. A Coca-Cola Magyarország három népszerű influencert, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel, hogy a Fanta Elnöki Főnökség, vagyis a FEF alapítóiként a fiatalokkal karöltve megreformálják a márkát.
A kampány első lépéseként teljesen megújították a Fanta termékek megjelenését: a FEF segített bevezetni a spirál formájú, csavart palackot, valamint a felfrissített logót és márkaarculatot. Már dolgoznak egy új íz kiválasztásán is, májusban várható a variáns piaci bevezetése. Az őszi iskolakezdésre pedig egy igazán innovatív termékbevezetéssel lepik majd meg a fiatalokat, ám ennek részleteit még szeretnék titokban tartani. A Fanta Elnöki Főnökség addig is bővülést tervez, pályázaton választják ki a csapat két új tagját, egy lány és egy fiú fogyasztót – derül ki a Coca-Cola Magyarország közleményéből.
„Elsőre talán furcsának tűnik, hogy egy marketinges kiengedi a kezéből az irányítást, és nem szakmabelire bízza a márkáját, de meggyőződésünk, hogy a célcsoporttal való minél szorosabb együttműködésé a jövő”, mondta Kölcsei Gergely, a Coca-Cola Magyarország márkamenedzsere. „Természetesen támaszkodhatunk a globális tapasztalatokra, legjobb gyakorlatokra, de tudjuk, a fiatalokkal csak akkor tudunk hitelesen kommunikálni, ha nem megmondani akarjuk nekik, mit gondoljanak, hanem az ő nyelvükön, az ő hőseik segítségével beszélgetünk velük.”
Az „Ettől befacsarodsz” fősorral futó kampánnyal tévében, köztéren (országszerte citylightokon, építési hálókon és buszmegállókban), valamint természetesen online találkozhatnak a fogyasztók. Az új palack bevezetését Fanta chill-out zóna roadshow is támogatja: a tinik három budapesti és három vidéki plázában lazulhatnak, és közben telefonjukról irányíthatnak egy óriás Pac-Man játékot.