Az elmúlt hetekben megváltozott az általános életvitel, a vásárlási szokás, a munkáltatók felé irányuló elvárás és a munkavégzési folyamat is. Ahogy minden korábbi globális átalakulás vagy járvány, úgy ez a helyzet is tartogat pozitív fordulatokat, hiszen a régóta várt technológiai fejlesztések, például a robotikában, már a küszöbön állnak. Vajon mit várhatnak a munkavállalók és hogyan érdemes a vállalatoknak kommunikálni ezek után?
Ahogy korábban, úgy most is, a kommunikációs cég saját szakemberei írták és szerkesztették a lapot a napi munkájuk mellett.
Az Avantgarde-nak az a célja, hogy a magazinnal olyan szakmabeli kollégákat, cégvezetőket, HR vezetőket szólítsanak meg, akik készek tenni azért, hogy már ma egy felelősségteljes képet alakítsanak ki magukról és a cégről, amit képviselnek. Az Employer Branding Magazin minden érdeklődő számára elérhető – a helyzethez igazodva – most online formában.
Az Avantgarde a lapban nem csupán saját munkáiból, saját ügyfeleinek példáiból válogat, hanem bárkit megkeresnek, akinél érdekes témára bukkannak employer branding és toborzás témakörben.