Az Adevinta Classified Media Hungary Kft. ingatlan.com Zrt. által történt, tavaly októberben bejelentett felvásárlása után United Platforms (UP) néven a tulajdonosok idén júniusban egy munkáltatói ernyőmárkát hoztak létre. Az ernyőmárka magában foglalja az ingatlan.com Zrt. márkái, az ingatlan.com, a money.hu és Az Év Irodája mellett a Használtautó.hu-t, Autonavigátor.hu-t, valamint az ED Grouphoz tartozó Jófogást és Vaterát is.
A United Platforms (UP) ernyőmárka alá tartozó portálok összesen több mint 5 millió, ingatlant, autót és egyéb termékek adásvételét vagy bérlését bonyolító felhasználót érnek el a hazai online térben (forrás: e.Gemius, 2024. május). Ezek az online felületek az előző hónapban több mint 240 millió megtekintést regisztráltak.
„Új munkáltatói ernyőmárkánkkal, többféle termékünkkel, valamint az üzemeltetéshez és fejlesztéshez használt technológiákkal még színesebb karrierlehetőségeket és kihívásokat tudunk biztosítani a jelenlegi és jövendőbeli kollégáinknak egyaránt. Hiszünk abban, hogy magyar piacismerettel, hazai szívvel és kiváló munkatársakkal komoly tér nyílik a fejlődésre, a megújulásra és a világszínvonalú munkára. Összesen több mint 300 fős csapatunkkal mi lettünk az egyik legnagyobb alkotóműhely a magyar IT piacon” – mondta Keleti József, az ingatlan.com Zrt. vezérigazgatója.
A United Platforms (UP) által szimbolizált egységesség újabb fontos lépést jelent a 100%-osan magyar tulajdonosi háttérrel és lokális menedzsmenttel bíró tematikus piacterek hazai és nemzetközi versenyképességének erősítésében.