- Hirdetés -

Lexussal érkeznek a Marvel szuperhősei

|

- Hirdetés -

A Lexus és a Marvel a nagysikerű, három Oscar-díjat bezsebelő Fekete Párduc után újabb szuperhősös film, a nagy várakozások övezte, hazánkban november 4-én debütáló Örökkévalók kapcsán is együttműködik. Már a partnerséget beharangozó IS és NX Plug-in Hybrid reklámfilmek is látványosra sikerültek, a Lexus azonban a napokban leleplezte a filmben szereplő szuperhősök által ihletett modelleket.

A Lexus prémium megoldásait az emberek ihletik. Ezúttal pedig a Marvel Studios „Örökkévalók” című filmjének kozmikus erővel bíró szuperhőseitől nyertek inspirációt a tervezők. A Lexus és a Marvel Studios 10 olyan koncepcióautó megalkotásában működött együtt, melyek a várva várt mozi karaktereit idézik fel. Minden egyes túlvilági mintázattal ellátott „Örökkévalók” modellt egy-egy szuperhős egyedi páncélja, ikonográfiája és szuperereje ihletett. Ezenkívül minden autó aljából és hűrácsaiból aranyszínű fény tör elő, ezzel kifejezve a karakterek közös energiaáramlását, ami a filmben is látható. A járműveket több különböző rendezvényen és médiaeseményen is kiállítják majd, beleértve a bemutató vörös szőnyegét is. Az autók leleplezése az alábbi linken tekinthető meg: Lexus Unveils Marvel Studios' Eternals Inspired Cars LIVE on the Red Carpet - YouTube

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy az Örökkévalókkal megszületett együttműködésünket ezekkel az egyedi mintázatú Lexus modellekkel tudtuk átültetni a valóságba.” – avat be Vinay Shahani, a Lexus marketingért felelős alelnöke. „Ahogyan az összes Örökkévaló karakternek megvan a saját stílusa és képessége, úgy az általuk inspirált Lexusokról is elmondható ugyanez.”

Az egyedi mintázatú „Örökkévalók” modellek a következők:

Ajak x Lexus GX: a Salma Hayek által megformált Ajak egy erős, irányító nő. Ő a világ egyik legkomolyabb képességekkel megáldott SUV-jával, a GX modellel van párban.

Druig x Lexus GX: a Barry Keoghen alakította Druig szupererejével és kitartásával egy kicsit lázadó a filmben, ezzel tökéletessé téve a GX modellt a karakterének tükrözésére.

Gilgamesh x Lexus LX: mint a legerősebb Örökkévaló, a Don Lee által megformált Gilgamesh igazi lelki társa a legnagyobb, legizmosabb Lexus SUV, az LX.

Ikaris x Lexus LS: a Lexus luxusszedán zászlóshajója, az LS kiválóan illik a Richard Madden alakította Ikarishoz, aki az Örökkévalók taktikai vezetője.

Kingo x Lexus IS: Kingo, akit Kumail Nanjiani személyesít meg a filmben, a merész, erős Lexus IS modellt kapta párjául.

Makkari x Lexus RC F Track Edition: a Lauren Ridloff által megformált Makkari a leggyorsabb Örökkévaló, így tökéletes párost alkot a Lexus kínálatának leggyorsabb modelljével, ami az RC F Track Edition.

Phastos x Lexus LX: az LX fejlett technológiája kiválóan illik a Bryan Tyree Henry által alakított Phastos karakteréhez, aki a csapat technológiai guruja.

Sersi x Lexus RC F: a Lexus egyik legerősebb modelljeként az RC F jó párost alkot a film legerősebb karakterével, Sersivel, akit Gemma Chan formál meg.

Sprite x Lexus NX: az NX, mint a mindenre képes crossover tökéletesen illik a Lia McHugh által alakított Sprite illúzióformáló képességéhez.

Thena x Lexus LC 500: az Angelina Joli által alakított Thena magától értetődően kapta párjaként a stílusos és letisztult LC 500 modellt.

„Miután az eredeti Fekete párduc filmben sikeresen működött az együttműködés, alig vártuk, hogy ismét együtt dolgozhassunk a Lexus márkával. A korábbi reklámfilmmel együtt – amelyet a Russo fivérek rendeztek és Kumail Nanjiani szerepelt benne Kingo karakterében – ezek az Örökkévalók ihlette járművek kiválóan példázzák azt az izgalmas, közös történetet, amely a hagyományos média határain is túlnyúlik.” – meséli Mindy Hamilton, a Marvel Studios globális partnerségi marketingért felelős alelnöke.

Korábban ebben a hónapban a Lexus és a Marvel Studios már bemutatta a „Parkolóhely” című kisfilmet, amelyben Kumail Nanjiani szerepelt Kingo szerepében. A rendezői székben a Russo fivérek foglaltak helyet, akik már négy filmet is rendeztek a Marvel Moziverzumban, közöttük a minden idők egyik legnagyobb bevételét hozó „Bosszúállók: Végjáték” című mozit is. A mindössze két perces, igen fantáziadús rövidfilmben Kingónak egy nagyon is emberi problémával kell megbirkóznia, mielőtt csatlakozna a belvárosban zajló hatalmas csatához. Szuperhősünknek ugyanis parkolóhelyet kell találnia új Lexus NX plug-in hibrid elektromos modelljének – a vadonatúj prémium crossovernek, amely egyesíti az erőteljes formákat, az intuitív innovációs megoldásokat és a határtalan praktikumot. (A kisfilm amerikai változatában egy Lexus IS domborított.)

A Marvel Studios „Örökkévalók” című filmjéről

A Marvel Studios „Örökkévalók” című filmje egy csapat földönkívüli szuperhős történetét mutatja be, akik már az emberiség hajnala óta védik a Föld bolygót. Amikor a már rég elfeledett, Deviánsok névre hallgató szörnyetegek rejtélyes módon visszatérnek, az Örökkévalóknak újra össze kell állniuk, hogy még egyszer megóvják az emberiséget. A lenyügőző szereplőgárda tagjai között ott van Gemma Chan, mint az emberszerető Sersi, Richard Madden, mint a mindenható Ikaris, Kumail Nanjiani, mint a kozmikus erővel bíró Kingo, Lia McHugh, mint az örökké fiatal, mégis öreglelkű Sprite, Brian Tyree Henry, mint az intelligens feltaláló Phastos, Lauren Ridloff, mint a szupergyors Makkari, Barry Keoghan, mint az örökké magányos, tartózkodó Druig, Don Lee, mint az erős Gilgamesh, Kit Harington, mint Dane Whitman, Salma Hayek, mint a bölcs spirituális vezető Ajak és Angelina Jolie, mint a heves harcos Thena. A filmet Chloé Zhao rendezte, míg a producerek Kevin Faige és Nate Moore, az ügyvezető producerek pedig Louis D’Esposito, Victoria Alonso és Kevin de la Noy voltak. A forgatókönyv átiratát Ryan Firpo & Kaz Firpo, míg a forgatókönyv eredeti részeit Chloé Zhao, valamint Chloé Zhao & Patrick Burleigh, illetve Ryan Firpo & Kaz Firpo készítették. A Marvel Studios „Örökkévalók” című filmje 2021 november 4-én debütál a magyar mozikban.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA