Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Archív
- Hirdetés -
Beszippant a közösségi média
Több mobiladatot használnának a fiatalok – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, mely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat...
Kiberbiztonság: sokba kerül a hiba
Évről évre többet költenek a vállalkozások a kiberbiztonságra (tavaly 56%, míg idén már 63%), ennek ellenére mégis nőttek a gyakori kiberincidens költsége – derül...
Megtartotta vezető pozícióját az Apple
Idén is az Apple lett a legértékesebb márka az Interbrand amerikai tanácsadócég globális rangsorában, a társaság a Google-t előzte meg. A 100 vállalatot rangsoroló...
Az autósok is félnek a hekkerektől
A magyar autótulajdonosok 90 százaléka lehetségesnek tart egy autós hekkertámadást – derül ki az NRC Kft. és az NNG Kft. közös kutatásából. A 18-59...
Durva mennyiségű adatot termelünk
Digitális armageddon jöhet, fokozódó veszély a brutális méretű adatforgalom. Naponta 60 százalékkal több digitális adatot hozunk létre, mint tíz évvel ezelőtt egy teljes év...
Erre figyeljen ha használt autót vásárol
Megduplázódott a külföldről behozott használt autók száma 2013 és 2016 között, és 2017 közepétől ismét gyorsuló ütemben bővül a használtautó-import. Sokszor úgy tűnik, igen...
Erre vágynak az online vásárlók
Tízből heten többet vásárolnának online ingyenes házhozszállításért cserébe – derül ki a GfK tanulmányából. Az online vásárlásra ösztönző tényezők első öt helyezettje mind a...
Online vásárlás: baj lehet a munkaerőhiányból
Az online vásárlás hazánkban is évről évre egyre népszerűbb, a szektor 18 százalékos növekedése messze meghaladja a hagyományos kiskereskedelem bővülési ütemét. A gyors fejlődésnek...
A munka sem akadályozhatja az online vásárlást
A magyarok többsége leginkább otthon, a laptopján intézi online vásárlásait, de a válaszadók 43 százaléka munkahelyén vagy utazás közben is böngészi a webáruházak kínálatát...
Így spórolnak a magyarok
Egy friss kutatás szerint nem az ökológiai lábnyomunkat, sokkal inkább a befizetni való csekkek összegét akarjuk csökkenteni azokkal az energiatakarékos megoldásokkal, amelyekre a hétköznapokban...
Kiderült: ennyi kávét iszunk
Napi rendszerességgel iszik kávét a magyar felnőtt lakosság mintegy 85 százaléka, és többségük számára elképzelhetetlen, hogy a reggeli kávé rituális elfogyasztása nélkül induljon a...
Változások a pénzügyi szektorban
A fintech vállalkozások lényegi változásokat hoztak a pénzügyi szolgáltatók közötti verseny alapjaiban, azonban magát a versenykörnyezetet még nem alakították át – derül ki a...
Erre költöttünk 60 milliárdot
Mosószerre 40 milliárdot, öblítőre pedig 20 milliárd forintot költöttek a magyarok egy év alatt. A magyarokat kifejezetten érdeklik a mosással kapcsolatos újdonságok – derül...
Veszélyben a magyar autóipar
Akár már 5 éven belül is negatívan érintheti a magyar ipart az elektromos autók elterjedése és az automatizálás. Elsősorban a nagy autógyártók beszállítói hálózatának...
Zsebünkre megy a digitalizáció
Robbanásszerű fejlődés előtt állnak az online pénzügyi alkalmazások, főként a lakástakarékokhoz kapcsolódó szolgáltatások. A 18-49 éves magyar internetezők több mint kétharmada használt már netbankot,...
Mobilon erősít a SPAR
A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. Azoknak nyújt segítséget, akik eddig még nem tették meg az egészségmegőrzés első lépéseit....
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Don't Miss
Új irodába költözött a Madhouse
A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...
Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam
Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...
Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna
A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...
Megalakult a VML Hungary új vezetése
Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...
Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra
TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...