- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Beszippant a közösségi média

Több mobiladatot használnának a fiatalok – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, mely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat...

Kiberbiztonság: sokba kerül a hiba

Évről évre többet költenek a vállalkozások a kiberbiztonságra (tavaly 56%, míg idén már 63%), ennek ellenére mégis nőttek a gyakori kiberincidens költsége – derül...

Megtartotta vezető pozícióját az Apple

Idén is az Apple lett a legértékesebb márka az Interbrand amerikai tanácsadócég globális rangsorában, a társaság a Google-t előzte meg. A 100 vállalatot rangsoroló...

Az autósok is félnek a hekkerektől

A magyar autótulajdonosok 90 százaléka lehetségesnek tart egy autós hekkertámadást – derül ki az NRC Kft. és az NNG Kft. közös kutatásából. A 18-59...

Durva mennyiségű adatot termelünk

Digitális armageddon jöhet, fokozódó veszély a brutális méretű adatforgalom. Naponta 60 százalékkal több digitális adatot hozunk létre, mint tíz évvel ezelőtt egy teljes év...

Erre figyeljen ha használt autót vásárol

Megduplázódott a külföldről behozott használt autók száma 2013 és 2016 között, és 2017 közepétől ismét gyorsuló ütemben bővül a használtautó-import. Sokszor úgy tűnik, igen...

Erre vágynak az online vásárlók

Tízből heten többet vásárolnának online ingyenes házhozszállításért cserébe – derül ki a GfK tanulmányából. Az online vásárlásra ösztönző tényezők első öt helyezettje mind a...

Online vásárlás: baj lehet a munkaerőhiányból

Az online vásárlás hazánkban is évről évre egyre népszerűbb, a szektor 18 százalékos növekedése messze meghaladja a hagyományos kiskereskedelem bővülési ütemét. A gyors fejlődésnek...

A munka sem akadályozhatja az online vásárlást

A magyarok többsége leginkább otthon, a laptopján intézi online vásárlásait, de a válaszadók 43 százaléka munkahelyén vagy utazás közben is böngészi a webáruházak kínálatát...

Így spórolnak a magyarok

Egy friss kutatás szerint nem az ökológiai lábnyomunkat, sokkal inkább a befizetni való csekkek összegét akarjuk csökkenteni azokkal az energiatakarékos megoldásokkal, amelyekre a hétköznapokban...

Kiderült: ennyi kávét iszunk

Napi rendszerességgel iszik kávét a magyar felnőtt lakosság mintegy 85 százaléka, és többségük számára elképzelhetetlen, hogy a reggeli kávé rituális elfogyasztása nélkül induljon a...

Változások a pénzügyi szektorban

A fintech vállalkozások lényegi változásokat hoztak a pénzügyi szolgáltatók közötti verseny alapjaiban, azonban magát a versenykörnyezetet még nem alakították át – derül ki a...

Erre költöttünk 60 milliárdot

Mosószerre 40 milliárdot, öblítőre pedig 20 milliárd forintot költöttek a magyarok egy év alatt. A magyarokat kifejezetten érdeklik a mosással kapcsolatos újdonságok – derül...

Veszélyben a magyar autóipar

Akár már 5 éven belül is negatívan érintheti a magyar ipart az elektromos autók elterjedése és az automatizálás. Elsősorban a nagy autógyártók beszállítói hálózatának...

Zsebünkre megy a digitalizáció

Robbanásszerű fejlődés előtt állnak az online pénzügyi alkalmazások, főként a lakástakarékokhoz kapcsolódó szolgáltatások. A 18-49 éves magyar internetezők több mint kétharmada használt már netbankot,...

Mobilon erősít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. Azoknak nyújt segítséget, akik eddig még nem tették meg az egészségmegőrzés első lépéseit....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Izgalmas titkokat tár fel a National Geographic új sorozata

A National Geographic vadonatúj dokumentumfilm-sorozata, az „Amsterdam Central: Egy legendás pályaudvar mindennapjai” sosem látott részletességgel mutatja be a holland főváros központi pályaudvarának működését. Izgalmas élethelyzeteken keresztül nyílik lehetőség arra, hogy betekintsünk a napi több...

Élőben követhetjük a Giro d’Italiát

A Warner Bros. Discovery élőben közvetíti a Giro d’Italia mind a 21 szakaszát, exkluzív tartalmakkal és innovatív új funkciókkal.A közvetítéseket helyi szakértők és riporterek elemzik, a rajongók pedig új, többkamerás formátumban élhetik át a...

Villanyautó-offenzívába kezdett a Ford

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a Ford modellpalettája, amelyben kiemelt figyelmet kap az elektromos személygépkocsik immár öt modellre bővülő kínálata. Kővágó-Laky Andreával, a Ford Magyarország és Csehország ügyvezető igazgatójával beszélgettünk a villanyautókról,...

Rekordot döntött a brit hirdetési piac

A múlt évben rekordnak számító 42,6 milliárd fontra nőtt az Egyesült Királyság hirdetési piaca, ez abszolút értékben 10, reálértéken (vagyis az inflációval kiigazítva) pedig 7,6 százalékos bővülést jelentett 2023-hoz képest. Az AA/Warc Expenditure report...

Stratégiai befektetéssel erősít a Follow Marketing

A Follow Marketing online marketing ügynökség stratégiai részesedést szerzett a feltörekvő LEMONart tartalomgyártó ügynökségben, hogy házon belülre vigye videós tartalomgyártási kapacitást.Az együttműködés két fiatal, dinamikusan növekvő vállalkozás összefogása. A Follow Marketing 2017-ben alakult, ma...

Digital Center

Egyre több az online fenyegetés, léptek a bankok

Erősítenék ügyfeleik kiberbiztonságát a magyarországi pénzintézetek, az OTP és a K&H Bank is ezt célzó intézkedésekről számolt be. Az OTP Bank 2025. május 5-től megszüntette az OTP InternetBankba történő belépést mobilkészülékről – írja az MTI...

Fontos változás jön a Samsung telefonoknál

A Samsung bejelentette, hogy hamarosan bizonyos Galaxy A szériás készülékekre is kiterjeszti az AI asszisztens aktiválását az oldalsó gombbal, ezáltal pedig még több felhasználó tapasztalhatja meg a Galaxy S széria egyik közkedvelt funkciójának előnyeit....

Már lehet nevezni a Ki Mit Tube-ra, megvan a zsűri is

Tíz év után visszatér Magyarország első online tehetségkutatója, a Ki Mit Tube, amelyre április 25-től már lehet jelentkezni. A verseny a hagyományos tehetségkutatókkal ellentétben szabad teret biztosít a fiatalok kreatív önkifejezésének, és nem lesznek...

Xbox játékélményt kínál az LG az okostévéin

Az LG Electronics (LG) e héttől elérhetővé tette a régóta várt Xbox alkalmazást okostévéin, ezáltal a felhasználók közvetlenül nagyképernyős televíziójukon streamelhetnek Xbox játékokat. A több mint 25 országban, köztük Magyarországon is elérhető funkció révén...

Így védhetők ki az AI kockázatai

A mesterséges intelligencia megállíthatatlanul terjed a munkahelyeken – gyakran a hivatalos IT-felügyeleten kívül. Bár az árnyék-AI rendszerint üzleti előnyökkel jár, egyúttal komoly adatvédelmi és megfelelőségi kockázatokat is rejt magában. A SUSE szakértői szerint a...