Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Archív
- Hirdetés -
Érdekes részletek a lakásvásárlásról
Átlagosan 15 lakást tekint meg egy érdeklődő, mire kiválasztja az alkalmas ingatlant, alkalmanként érdemes fél-másfél órával kalkulálni. Az ingatlanválasztás kulcsmozzanata, amikor a bemutatást követően...
Autópiac: Már nem kellenek a dízelek
Lassú, de érzékelhető folyamat az autópiacon, hogy a céges vevők elfordulnak a korábban egyeduralkodó dízelüzemű járművektől. Az egyelőre bizonytalan jövőben több irány, például a...
Fiatalokat díjazott a BÉT
A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) 2017-re kiírt Kochmeister-pályázatának döntőjén tizenkettedik alkalommal adta át az első három helyezettnek járó díjat a Tőzsde. Az 1.100.000 forint összdíjazású,...
Erre számíthatunk az Országos Marketing Konferencián
Több tartalmat, plusz egy napot és számos újdonságot kínál az érdeklődőknek idén a 28. Országos Marketing Konferencia. A szakma legnagyobb hazai rendezvényére több, mint...
Használt autó: így választanak a magyarok
Egyre tudatosabban választanak használt autót a magyarok a Totalcar és a JóAutók.hu közös felmérése alapján. A kérdőívet kitöltők 59 százaléka szerint a megbízhatóság és...
Akcióban a Playboy
Idén ismét keresi az év autóját a Playboy magazin. A Car of the Year verseny mezőnyében kategóriájuk meghatározó modelljei mérkőznek meg egymással. Az olvasók...
Meglepő hír a magyar cégekről
A magyar kkv-k hatékonyabban használják az online eszközöket, mint nemzetközi társaik, legalábbis ha a nemzetközi kereskedelemben való részvételről van szó – derül ki a...
Így ártanak a vizuális hekkerek
Egy észrevétlen pillantás a vállunk fölött a monitorunkra vagy a telefonunk kijelzőjére, és máris a legértékesebb adataink kerülhetnek veszélybe. Bizalmas információk, jelszavak, szakmai titkok:...
Így juthat egy VW Golfhoz pár forintért
Izgalmas játék várja az érdeklődőket a VI. Volkswagen-találkozón, amit szeptember 23-án rendeznek meg a Hungaroringen. A Das WeltAuto jóvoltából ugyanis egy VI-os Golfot vihet...
Nem titkolózik tovább a SEAT
A SEAT egy héttel a Frankfurti Autószalon előtt egy exkluzív webes médiakonferencia keretében leplezte le legfőbb újdonságait.
Vállalatként a SEAT történetének egyik legjobb időszakát éli....
Gyerekekre koncentrál a Magyar Ízek Őszi Vására
Vissza az iskolába! programnéven uzsonnásdoboz összeállításokkal, szakértők által javasolt menükkel is várja a szülőket a Magyar Ízek Őszi Vására a hétvégén a Várkert Bazárban....
Újabb márka a hazai piacon
A svájci gyógynövényekből készülő alpesi vitaminitalt már 29 országban forgalmazzák világszerte. A márka a Dubai Drink Technology Expón elnyert termékdíja után vált igazán kedvelté...
Így bulizott a Dreher
Az eső sem tudta elmosni a szombaton megrendezett DreherFesztet, hiszen az esemény iránti érdeklődés a rossz idő ellenére is jelentősen növekedett. A látogatók kedvence...
Zavarja, ha valaki tányér nélkül eszik? – Nincs egyedül
Tányér nélkül enni, utcai cipőben végigtrappolni a frissen felmosott padlón, morzsák és széthagyott ruhák a lakásban, házi kedvencek az ágyban – ezek zavarják a...
Nyelvet tanulna? – Ezt a programot ne hagyja ki
Idén is megrendezik a Nyelvparádét, szeptember 8. és 10. között a Millenárison hazai és külföldi nyelvtanfolyamokkal, próbanyelvvizsgával, nyelvtanulási segédeszközökkel, bemutatóórákkal, nyelvkönyvekkel és online tanulási...
Új kihívások előtt a családi vállalkozások
A családi vállalkozásokat érintő legkritikusabb kihívásokat sok esetben belső szervezeti problémák okozzák – derül ki a Deloitte nemzetközi, 268 családi vállalkozás jelenlegi és leendő...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Ismét rekordot dönt a Super Bowl
Harminc másodperces reklámhelyért 8 millió dollár – amerikai sajtóhírek szerint ennyibe is kerülhet egy hirdetés az idei Super Bowlon, ami újabb rekordot jelent. A Fox Sport rekálmértékesítésért felelős vezetője, Mark Evans szerint már novemberben...
Kiderült, mi aggasztja leginkább a kkv-kat
Legnagyobb 2025-ös gazdasági akadályként az inflációt és a munkaerőpiaci kihívásokat jelölték meg a hazai KKV szektor cégvezetői. Az üzleti előrejelzéseik a kisvállalkozások körében 55 százalékban, nagyvállalatok esetében 20 százalékban pesszimisták voltak. Bár a gazdasági...
Új szintre emelték az e-sportot Győrben
Idén alakult meg a győri Széchenyi István Egyetem e-sport-divíziójának (SZESE E-Sport) első profi motorsportszimulátor-csapata, amely rögtön a sportág élmezőnyébe lépett. A kiemelkedő magyar versenyzőkből álló gárda nemrég az amerikai Daytona 24 órás szimulátorversenyen ért...
Különleges kampány révén adnak esélyt a régóta menhelyen élő kutyáknak
A HEROSZ Budapesti Állatotthon és a kreatív iparág összefogásának eredményeként egy mesterséges intelligenciával támogatott örökbefogadási kampány került a médiába a régóta menhelyen beragadt kutyusokért, amely ötvözi az AI-technológiát, influencereket és vizuális storytellinget. Az eredmény?...
Érdekes dolog derült ki a sajátmárkás termékekről
Összességében tavaly az élelmiszerek 30%-át sajátmárkás termékekből vittük haza, míg a tisztító- és tisztálkodási szereknek a 20%-át. A boltválasztást a hatodik helyen befolyásolják a sajátmárkás termékek, a vásárlók majdnem 60%-nál számít ez, amikor eldöntik,...
Don't Miss
A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly
Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...
Új megbízást kapott az Astoria Agency
2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...
Új vezetővel erősít a DDC
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...
Új kinevezések a Mediatornál
Nemcsak új taggal bővült a független, full-service reklámügynökség menedzsmentje, de a napi működést érintő átalakulások is zajlanak a Mediator háza táján. A cél az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása és a 2024-ben tapasztalt szakmai fejlődés töretlen...
Az ArvaliCom és a Follow Me nyerte az Alensa tenderét
Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában. Az Alensa több mint...