- Hirdetés -

Kategória: Archív

- Hirdetés -

Érdekes részletek a lakásvásárlásról

Átlagosan 15 lakást tekint meg egy érdeklődő, mire kiválasztja az alkalmas ingatlant, alkalmanként érdemes fél-másfél órával kalkulálni. Az ingatlanválasztás kulcsmozzanata, amikor a bemutatást követően...

Autópiac: Már nem kellenek a dízelek

Lassú, de érzékelhető folyamat az autópiacon, hogy a céges vevők elfordulnak a korábban egyeduralkodó dízelüzemű járművektől. Az egyelőre bizonytalan jövőben több irány, például a...

Fiatalokat díjazott a BÉT

A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) 2017-re kiírt Kochmeister-pályázatának döntőjén tizenkettedik alkalommal adta át az első három helyezettnek járó díjat a Tőzsde. Az 1.100.000 forint összdíjazású,...

Erre számíthatunk az Országos Marketing Konferencián

Több tartalmat, plusz egy napot és számos újdonságot kínál az érdeklődőknek idén a 28. Országos Marketing Konferencia. A szakma legnagyobb hazai rendezvényére több, mint...

Használt autó: így választanak a magyarok

Egyre tudatosabban választanak használt autót a magyarok a Totalcar és a JóAutók.hu közös felmérése alapján. A kérdőívet kitöltők 59 százaléka szerint a megbízhatóság és...

Akcióban a Playboy

Idén ismét keresi az év autóját a Playboy magazin. A Car of the Year verseny mezőnyében kategóriájuk meghatározó modelljei mérkőznek meg egymással. Az olvasók...

Meglepő hír a magyar cégekről

A magyar kkv-k hatékonyabban használják az online eszközöket, mint nemzetközi társaik, legalábbis ha a nemzetközi kereskedelemben való részvételről van szó – derül ki a...

Így ártanak a vizuális hekkerek

Egy észrevétlen pillantás a vállunk fölött a monitorunkra vagy a telefonunk kijelzőjére, és máris a legértékesebb adataink kerülhetnek veszélybe. Bizalmas információk, jelszavak, szakmai titkok:...

Így juthat egy VW Golfhoz pár forintért

Izgalmas játék várja az érdeklődőket a VI. Volkswagen-találkozón, amit szeptember 23-án rendeznek meg a Hungaroringen. A Das WeltAuto jóvoltából ugyanis egy VI-os Golfot vihet...

Nem titkolózik tovább a SEAT

A SEAT egy héttel a Frankfurti Autószalon előtt egy exkluzív webes médiakonferencia keretében leplezte le legfőbb újdonságait.  Vállalatként a SEAT történetének egyik legjobb időszakát éli....

Gyerekekre koncentrál a Magyar Ízek Őszi Vására

Vissza az iskolába! programnéven uzsonnásdoboz összeállításokkal, szakértők által javasolt menükkel is várja a szülőket a Magyar Ízek Őszi Vására a hétvégén a Várkert Bazárban....

Újabb márka a hazai piacon

A svájci gyógynövényekből készülő alpesi vitaminitalt már 29 országban forgalmazzák világszerte. A márka a Dubai Drink Technology Expón elnyert termékdíja után vált igazán kedvelté...

Így bulizott a Dreher

Az eső sem tudta elmosni a szombaton megrendezett DreherFesztet, hiszen az esemény iránti érdeklődés a rossz idő ellenére is jelentősen növekedett. A látogatók kedvence...

Zavarja, ha valaki tányér nélkül eszik? – Nincs egyedül

Tányér nélkül enni, utcai cipőben végigtrappolni a frissen felmosott padlón, morzsák és széthagyott ruhák a lakásban, házi kedvencek az ágyban – ezek zavarják a...

Nyelvet tanulna? – Ezt a programot ne hagyja ki

Idén is megrendezik a Nyelvparádét, szeptember 8. és 10. között a Millenárison hazai és külföldi nyelvtanfolyamokkal, próbanyelvvizsgával, nyelvtanulási segédeszközökkel, bemutatóórákkal, nyelvkönyvekkel és online tanulási...

Új kihívások előtt a családi vállalkozások

A családi vállalkozásokat érintő legkritikusabb kihívásokat sok esetben belső szervezeti problémák okozzák – derül ki a Deloitte nemzetközi, 268 családi vállalkozás jelenlegi és leendő...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ismét rekordot dönt a Super Bowl

Harminc másodperces reklámhelyért 8 millió dollár – amerikai sajtóhírek szerint ennyibe is kerülhet egy hirdetés az idei Super Bowlon, ami újabb rekordot jelent. A Fox Sport rekálmértékesítésért felelős vezetője, Mark Evans szerint már novemberben...

Kiderült, mi aggasztja leginkább a kkv-kat

Legnagyobb 2025-ös gazdasági akadályként az inflációt és a munkaerőpiaci kihívásokat jelölték meg a hazai KKV szektor cégvezetői. Az üzleti előrejelzéseik a kisvállalkozások körében 55 százalékban, nagyvállalatok esetében 20 százalékban pesszimisták voltak. Bár a gazdasági...

Új szintre emelték az e-sportot Győrben

Idén alakult meg a győri Széchenyi István Egyetem e-sport-divíziójának (SZESE E-Sport) első profi motorsportszimulátor-csapata, amely rögtön a sportág élmezőnyébe lépett. A kiemelkedő magyar versenyzőkből álló gárda nemrég az amerikai Daytona 24 órás szimulátorversenyen ért...

Különleges kampány révén adnak esélyt a régóta menhelyen élő kutyáknak

A HEROSZ Budapesti Állatotthon és a kreatív iparág összefogásának eredményeként egy mesterséges intelligenciával támogatott örökbefogadási kampány került a médiába a régóta menhelyen beragadt kutyusokért, amely ötvözi az AI-technológiát, influencereket és vizuális storytellinget. Az eredmény?...

Érdekes dolog derült ki a sajátmárkás termékekről

Összességében tavaly az élelmiszerek 30%-át sajátmárkás termékekből vittük haza, míg a tisztító- és tisztálkodási szereknek a 20%-át. A boltválasztást a hatodik helyen befolyásolják a sajátmárkás termékek, a vásárlók majdnem 60%-nál számít ez, amikor eldöntik,...

Don't Miss

A KÉSZ Csoportnál folytatja Benedikt Károly

Benedikt Károly marketing- és vállalati kommunikációs igazgatóként csatlakozott az egyik leginnovatívabb, technológia-vezérelt építőipari vállalatcsoportjához, a KÉSZ Csoporthoz. A szakember közel 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, új pozíciójában pedig a cégcsoport belső és külső kommunikációjáért,...

Új megbízást kapott az Astoria Agency

2025-ben az Astoria Agency kapott megbízást az Art and Antique Budapest kiállítás és vásár, valamint a Füred Art Week és a Budapest Contemporary képzőművészeti seregszemle sajtókommunikációs feladatainak ellátására. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége...

Új vezetővel erősít a DDC

2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement Kft. (DDC) Kommunikációs és marketing osztályának vezetői pozícióját. Az új év megújuló stratégiai irányvonalakat is hoz a vállalat életébe, melyben aktívan épít az új...

Új kinevezések a Mediatornál

Nemcsak új taggal bővült a független, full-service reklámügynökség menedzsmentje, de a napi működést érintő átalakulások is zajlanak a Mediator háza táján. A cél az ügyfélkiszolgálás minőségének javítása és a 2024-ben tapasztalt szakmai fejlődés töretlen...

Az ArvaliCom és a Follow Me nyerte az Alensa tenderét

Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában. Az Alensa több mint...