Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.
- Hirdetés -
Kategória: Biznisz
- Hirdetés -
Nagyon vagányak az új, AC/DC-s szemüvegek
A Tipton Eyeworks új limitált kiadású kollekciója ismét egy AC/DC kollaboráció eredménye. A nyolc féle keretből álló szemüvegkollekció a legendás együttes alapítótagjai és jelenlegi...
Állomásokra telepít csomagautomatákat a GLS
A GLS Hungary és a MÁV-VOLÁN-csoport együttműködésének köszönhetően egyre egyszerűbbé válik a csomagok átvétele és feladása a közösségi közlekedéssel utazók számára. A megállapodás keretében...
Budapesten nyitott új üzletet az Alza
Az Alza.hu, a hazai e-kereskedelmi piac egyik vezető megnyitotta legújabb üzletét. Ez már az Alza második üzlete Budapesten, ahol a webáruház legkeresettebb árucikkeinek több...
Még kényelmesebben bankolhatnak a K&H ügyfelei
Folytatódik a digitális fejlesztés a K&H-nál, ugyanis a pénzintézet privát banki ügyfelei számára a személyes és telefonos ügyintézés mellett, már zárt online videós csatornán...
Fejlesztőknek indít új programot a HONOR
A HONOR bejelentette új, a fejlesztőket jutalmazó Developer Incentive Programját. A kezdeményezés célja, hogy támogassa a világ leginnovatívabb fejlesztőit és tervezőit.A program több mint...
Új webshop üzletágat indított az OTP
Az OTP Bank új webshop üzletágat indított fizz.hu néven, a digitális kereskedelem területén történő dinamikus növekedés támogatására. A fizz.hu számára kulcsfontosságú lesz az adatvezérelt...
Kritikus helyzetben az építőipar
Az építőipar rendelésállománya 30 százalékkal kisebb a múlt év közepéhez viszonyítva. A 2023. évben kötött új szerződések volumene 37 százalékkal marad el a 2022....
Nemzetközi piacra lép az éttermi mobilappot készítő cég
Újabb fejezethez érkezett a fejlődés útján az iBar, a vendéglátóiparban forradalmi megoldást nyújtó startup. Az éttermek, pizzériák, bárok, szórakozóhelyek és hotelek számára egyedi mobilapplikációt...
Jó eredményekről számolt be az Erste
Az Erste az egy évvel korábbinál jobb eredménnyel zárta az idei első félévet, az egyszeri hatások miatt is növekvő működési bevételeknek és csökkenő működési...
Rekordösszegű kárkifizetésre készülhetnek a biztosítók
Összesen 1100 lakásbiztosítási kárt jelentettek be a K&H-nál hétfő délutánig a múlt héten pusztító vihar miatt - közölte a pénzintézet, amely további 1000 kárbejelentésre...
Duplázta nyereségét a Magyar Telekom
Az idei második negyedévben 208 milliárd forintos bevételt ért el a Magyar Telekom, az 14 százalékkal múlta felül az egy évvel korábbit. A cég...
Különleges ízzel készül a Szigetre a Lipton Ice Tea
Új ízzel bővítette portfólióját a Lipton Ice Tea, amely a 2023-as Sziget Fesztivál hivatalos jegestea beszállítója. A márka egy különleges helyszínnel, a Lipton Ice...
Így állunk az inflációval
A fogyasztói árak havi szinten 0,3 százalékkal emelkedtek, az éves infláció ezzel 17,6 százalékra mérséklődött a megelőző havi 20,1 százalékról - derül ki a...
A Vaterán is beindult a Barbie-láz
1959-es debütálása óta a Barbie baba töretlenül jelen van a gyerekszobákban, a legújabb mozifilm premierje pedig komoly lökést adott a márkának, július 20. után...
Rekorderedmény a Waberer’s-nél
Megemeli éves profitvárakozását a Waberer’s International, miután az év első hat hónapjában a korábban tervezettnél is nagyobb ütemben tudta növelni hatékonyságát és nyereségét. A...
Így tenné jobbá a világot az LG
Közzétette 2022-2023-as fenntarthatósági jelentését az LG Electronics (LG), amelyben hivatalosan is beszámolt eddig elért eredményeiről és a vállalat működésének hat fő területére vonatkozó stratégiai...
- Hirdetés -
Legolvasottabb
Idén nem lesz gazdagabb a karácsony
Idén az elmúlt évhez képest várhatóan ugyanannyit terveznek költeni a magyarok karácsonykor – derült ki egy friss, országos, reprezentatív kutatásból. Az eredmények alapján csökkent a nagyobb költést tervezők aránya, emellett a megajándékozottak és a...
Rátapostak a gázra – interjú Lajtner Tamással
Magyarországon a Ford szeptember végéig a legkelendőbb autómárka a teljes piacot nézve – nyilatkozta lapunknak Lajtner Tamás. A Ford Magyarország kommunikációs vezetőjével az elektromos autók volumennövekedéséről, a flottapiacról és a modellpaletta frissüléséről is beszéltünk....
Csökkenő profit, erősödő koncentráció – ez jellemzi a hazai marketingipart
Kihívásokkal teli piacon, de alapvetően stabilan működnek a marketing-iparághoz köthető hazai cégek. Azonban a gyengülés jelei már látszódnak: az árbevételek jól alakultak, de elindult a profit csökkenése, a költségek pedig elszabadultak – derült ki...
Hamarosan Budapesten is megkóstolhatjuk Gordon Ramsay ételeit
A Dorothea Hotel, Budapest, Autograph Collection és a Gordon Ramsay Restaurants Global stratégiai együttműködést kötött, amelynek keretében a világ egyik legismertebb kulináris márkája Budapestre érkezik. A megállapodás a vendéglátás két nemzetközi szinten vezető szereplője...
Magyar kampány lett Európa legjobbja az ICCO Global Awards-on
A Lounge Group kommunikációs ügynöksége és a Magyar Posta közös „Postásnak lenni nem küzdősport!” kampánya elnyerte az ICCO Global Awards 2025 Campaign of the Year: Europe kategóriájának fődíját a november 12-i, Mumbaiban megrendezett díjátadón.A...
Digital Center
6G labort nyitott az Ericsson Budapesten
Az Ericsson megnyitotta új 6G Laborját budapesti kutatás-fejlesztési központjában. A vállalat ezzel tovább erősíti a jövő hálózatainak fejlesztésére vonatkozó elkötelezettségét, ugyanakkor fokozza a következő generációs mobiltechnológia kutatására és szabványosítására tett erőfeszítéseit.Az új labor a...
Nem veszi el az AI az IT-szakemberek munkáját
A technológiai trendekkel foglalkozó hírekben az AI szélesebb körű elterjedése óta visszatérő kérdés, hogy a mesterséges intelligencia vajon átveszi-e az informatikusok – például a szoftverfejlesztők és -tesztelők – munkáját. Az egyik legnagyobb hazai IT...
Új csúcstévével rukkolt elő a Hisense
Az emberek ma már nemcsak kiváló képminőséget és modern technológiát várnak el egy televíziótól, hanem azt is, hogy harmonikusan illeszkedjen otthonuk stílusába. Erre a változó igényre reagál a Hisense legújabb lifestyle modellje, az S5...
Jön az MI, és mindent felforgat a biztosításban
A mesterséges intelligencia alkalmazása új lehetőségeket teremt az életbiztosítási szektorban – hangzott el a VII. Életbiztosítási Csúcstalálkozón Balatonfüreden. Márta Róbert, a Generali Biztosító igazgatósági tagja szerint az AI nemcsak az ajánlatkészítést gyorsítja, hanem a...
Mesterséges intelligenciával újítanák meg a vállalati működést
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és a digitális szolgáltatások globális vezetője, stratégiai szövetségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia-platform úttörőjével. A két vállalat közösen újradefiniálja az ember és a mesterséges intelligencia...









