- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Sok pénzt hozhat a magyar fejlesztés

A kriptopénz-tulajdonosoknak valódi likviditást, a pénztulajdonosoknak pedig magas hozamot ígér az Income Locker nevű magyar fejlesztés – hangzott el a Blockchain Budapest konferencián. Az...

Együttműködik a Cellum Global és az indonéz Telkom

A Cellum Global stratégiai együttműködési és befektetési megállapodást írt alá Budapesten a Metranettel, Indonézia piacvezető infokommunikációs (ICT) cégcsoportjának, a Telkom Indonesia leányvállalatával. A Délkelet-ázsiai...

Új rekord az Audinál

Már a nyolcadik egymást követő évben is növelte globális értékesítését az AUDI AG, s a nehéz első félévet követően ismét új rekordot ért el:...

A BMW-nél a DriveNow

A BMW Group aláírta a Sixt SE teljes DriveNow-részesedésének átruházásáról szóló megállapodást, a 2011 júniusában, közösen útnak indított autómegosztó szolgáltatás így már a BMW...

Szoftverfejlesztő központtal erősít a Continental

Száz mérnököt foglalkoztató új szoftverfejlesztő központot hoz létre a német Continental autóipari vállalat Budapesten. Az 5,5 milliárd forintos beruházáshoz 1,37 milliárd forint támogatást biztosít...

Új üzletágakat indít a Grandioso

A Grandioso International Management tovább bővíti portfólióját a könnyűzeneipari, a digitális tartalomgyártás és a teljeskörű kommunikációs szolgáltatások területén. Ezzel párhuzamosan Yvonne Dederick 2018. január...

Ez várható a használtautó-piacon

Egyre nagyobb sebességre kapcsol a hazai használtautó-piac: a gazdát cserélt használt személyautók száma 2017-ben elérte a 688 ezret, ami 11 százalékos növekedést jelent az...

Elszálltak a panelárak

Tovább nőttek tavaly a lakótelepi panelek árai és egyelőre nincsenek jelei a drágulás mérséklődésének. Az egyes lakótelepek között még mindig jelentős különbségek mutatkoznak, annak...

Változások a Fordnál

A Ford átszervezi mobilitási részlegét, és felvásárolja az Autonomic és a TransLoc cégeket. A 2018-as év indításaként a Ford Motor Company mobilitási részlege felpörgeti tevékenységét....

Rekordot hozhat 2018 a használtautó-piacon

Fokozatosan egyre nagyobb sebességre kapcsol a hazai használtautó-piac: a gazdát cserélt használt személyautók száma 2017-ben elérte a 688 ezret, ami 11 százalékos növekedést jelent...

Új szolgáltatás Budapesten

Elindult Budapesten a Mol Limo, a Mol Bubi mintájára kialakított közösségi autómegosztó szolgáltatás. Budapesten 200 darab benzines és 100 darab elektromos Volkswagen e-up!-ot vehetnek...

Sokat zöldült az EU

Tizenkét év alatt kétszeresére emelkedett a megújuló energia részaránya az Európai Unió energiafogyasztásában az Eurostat adatai szerint. 2016-ban már 17 százalék volt a megújuló energia...

Hatalmas energiák a magyar startuppal

A Prologis, Inc. sikeres kísérleti projektet valósított meg a Platio magyar startup vállalkozással, amely műanyag újrahasznosítása mellett kínál napelemek térburkolatba történő integrálásával esztétikus és...

Hatalmas gyártóbázist épít a Coca-Cola

Az elmúlt időszakban másfélszeresére növelte dunaharaszti központi gyártóbázisa területét a Coca-Cola HBC Magyarország, és a cég nem áll le. Az üdítőital-gyártó 2020-ig újabb jelentős...

Sokan kértek tanácsot online fogyasztóvédelmi ügyekben

Megduplázódott a Budapesti Békéltető Testületen (BBT) belül működő, az európai online kereskedelem fogyasztóvédelmi kérdéseivel foglalkozó nemzeti tanácsadó ponthoz fordulók száma tavaly. Az Európai Bizottság 2016-ban...

Budapesten bővít az Accenture

Két éven belül megduplázza magyarországi dolgozóinak számát az Accenture informatikai szolgáltató vállalat, az idén kétszáz dolgozót vesznek fel új budapesti technológiai központjukba - jelentette...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Inkább online vásárolnak divatcikkeket a magyarok

A magyarok 86 százaléka fog divatcikkeket vásárolni az interneten az ünnepeket megelőző kereskedelmi időszakban. A fogyasztók 57 százaléka tervezi, hogy szinte csak webáruházakból fog rendelni, 29 százalék vásárol majd online és fizikai üzletben...

Ezek voltak a legkeresettebb idegen szavak a neten

Rövid bétateszt után 90 000 szóval elindult a jelentese.hu. A SAKKOM Interaktív által létrehozott, ingyenes szótárakat gyűjtő oldalon többek között angol- és idegen szavak, a gamer társadalom által használt kifejezések, E-számok, és keresztnevek jelentése...

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Havonta ötszáz új reklám kerül képernyőre

Havonta ötszáz, még nem látott tévéhirdetés kerül a nézők szeme elé, a teljes reklámmennyiségnek pedig több mint a felét továbbra is az újak teszik ki – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság...
- Hirdetés -

CMO

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb zöld termékek a Lidl kínálatában

A klímavédelem és a felelős vásárlás fontossága egyre inkább növekszik a hazai vásárlók körében. A Lidl Magyarország ezeket az igényeket szem előtt tartva, fenntarthatósági stratégiájának részeként új termékcsaládokat tesz karbonsemlegessé és az újrahasznosított műanyagból...

Fenntarthatóságban is jól teljesített a Telekom

A telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatai között jelölte meg a Magyar Telekomot az ISS Corporate Solutions a vállalat 2020. évi fenntarthatósági eredményei alapján. Az ISS ESG Corporate Rating éves szinten több, mint 100...

Zöld éttermet nyitott Debrecenben a KFC

Európában is ritkaságnak számít a gasztronómiai vállalkozások közt, Magyarországon pedig még egyedülálló ebben a szektorban a KFC október 14-én Debrecenben megnyitott új étterme. A beruházás a környezeti fenntarthatósági szempontokat követve olyan zöld megoldások beemelésével...

DATA