- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Adóbevallás – Biztosan jól csinálta?

Már csak néhány nap maradt a 2018. évi szja bevallások benyújtására, amelynek határideje 2019. május 20, azonban a bevalláskészítés során érdemes az igénybe vehető...

Erre számít a Richter-vezér

A csoportszintű árbevétel 3 százalékos emelkedésére számít euróban a Richter Gedeon Nyrt. idén - jelezte Orbán Gábor, a Richter Gedeon Nyrt. vezérigazgatója. A cégvezető a...

Százmillió dollárt költ a Toyota az MI-re

A Toyota dedikált, a mesterséges intelligenciával kapcsolatos kutatási és fejlesztési tevékenység vállalaton belüli koordinálására, és az ezen a területen működő startupok és az együttműködési...

Rangos elismerést kapott a hazai startup

Kiemelt szolgáltatói elismerést (“Representative Vendor for Commerce Search Engines”) kapott a magyar Prefixbox a Gartner 2019-es webáruház keresőkkel foglalkozó piackutatásában (“Market Guide for Digital...

A legmenőbb női startupokat keresi az Avon

Indul a Women Startup Competition AVON akcelerátor program 2019. Az AVON a verseny fő támogatójaként egy beauty akcelerátor program keretein belül a legmenőbb női...

Tőkéhez jutnak a hardveres startupok

Hat startupba fektetett eddig a korai stádiumú hardver és IoT startupokat célzó magyar kockázati tőkebefektető, a SmartWare.tech. A magán és uniós forrásból egyaránt építkező...

Csányi Sándor a leggazdagabb magyar

Egy év alatt 356,5 milliárd forinttal nőtt a 100 leggazdagabb magyar vagyona a legújabb milliárdos lista alapján. A rangsort Csányi Sándor, az OTP elnök-vezérigazgatója...

Nagyot zuhant a Telekom nyeresége

Az egy évvel korábbihoz képest 58,1 százalékkal, 4 milliárd forintra csökkent a Magyar Telekom adózott eredménye az első negyedévben. A cég bevétele 5,5 százalékkal...

Veszteséggel indította az évet a Waberer’s

A Waberer's International Nyrt. 4,4 millió eurós nettó veszteséggel zárta az első negyedévet, szemben az egy évvel korábbi, 200 ezer eurós nyereséggel. A cég...

Lassult a légi utasforgalom növekedése

Kilencéves mélypontra, 3,1 százalékra csökkent a légi utasforgalom bővülési üteme márciusban az előző évi szinthez képest a Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség (IATA) adatai szerint. A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok: akiknek bérelt helyük van

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők: nők a TOP50-ből

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát a Marketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia,...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...