- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Kezd magára találni a Netflix, hétmillióval nőtt az előfizetők száma

Kissé megnyugodhattak a Netflix részvényesei, miután a streamingszolgáltató nyilvánosságra hozta tavalyi negyedik negyedéves és egész éves eredményeit, ugyanis az év végén már a vártnál...

Utastéri Bundesliga-élményt tesztel a BMW

A német labdarúgó-bajnokság első osztályának egyes közvetítései már a következő meccsnaptól kezdve elérhetők lesznek az új luxuslimuzin BMW Ívelt Kijelzőjén.A BMW Group és a...

Nagyon felpörgött a CUPRA

2022-ben is folytatódott a CUPRA feltartóztathatatlan lendülete, a márka mindeddig példa nélküli, 152 900 darabos kiszállítási volumene 92,7 százalékos növekedést ért el a megelőző...

Új rekord a BMW-nél

A BMW Group Magyarországon tavaly 5 267 darab új autót értékesített. A BMW márka eladásai 18 százalékkal nőttek, a vállalatcsoport legnépszerűbb modellje a BMW...

Magyar városokban terjeszkedik a Pizza Hut

2023-ban elkezdi partner franchise hálózatának kiépítését a Pizza Hut Magyarországon: az alkalmi gyorsétteremlánc több új éttermet nyitna országszerte, amihez már keresik a partnereket. Ez...

Egyre többen vesznek újracsomagolt termékeket

Az elmúlt 12 hónapban közel 25 százalékkal több újracsomagolt terméket vásároltak az eMAG ügyfelei, mint egy évvel korábban. Az új termékeknél kedvezőbb árú, de...

Újabb díjat nyert a K&H

A K&H elnyerte a nemzetközi Top Employers Institute elismerését, a Top Employer Magyarország 2023 minősítést. A kiváló munkáltató címet egy átfogó felmérés alapján ítélik...

Erre számíthatunk a laptopok piacán

A napokban véget ért az elektronikai ipar egyik legmeghatározó eseménye a Consumer Electronics Show (CES), Las Vegasban. A CES 2023 idén is egyedülálló eseménynek...

Lengyel cég vásárolt részesedést a Growww Digitalban

Tulajdonrészt vásárolt a Growww Digital Kft.-ben a lengyel Bluerank, a közép- és kelet-európai régió egyik vezető független performance ügynöksége. A december végén létrejött komoly...

Új naperőművet épített a Ford

A Ford már a jövőre készül: a vállalat új naperőművet épített a spanyolországi Valenciában működő Almussafes üzemegységében. Mint ismeretes, a Ford vállalta, hogy 2035-re...

Mozgalmas évet zártak a hazai startupok

2022 egy kiemelkedően izgalmas év volt Magyarországon a startupok és a velük együttműködő, belőlük, vagy értük élő, őket támogató szereplők számára. Sok izgalmas exit...

Drónos házhozszállítást tesztel a Rossmann

A házhoz rendelt termékek drónos kiszállítására irányuló, egyedülálló hazai pilot projektet indított az adatvezérelt logisztikai megoldásokat kínáló DODO és az évek óta népszerű webshoppal...

Árat emel a Telekom

Március 1-től 14,5 százalékos, inflációkövető díjkorrekciót hajt végre a Magyar Telekom, a lépést az energiaárak és beszállítói költségek drasztikus növekedése teszik szükségessé a cég...

Erős évet zárt a GreenGo

500 autóra növekedett flotta, 100 négyzetkilométerre bővült szolgáltatási terület, megduplázódott bérlési idő és dupla annyi megtett kilométer – így lehet összefoglalni a hazai közösségi...

Értékesítési rekord az AutoWallisnál

Minden üzletágban, illetve területen rekordot döntött az AutoWallis Csoport értékesítése 2022-ben, ezzel tovább halad azon a dinamikus növekedési pályán, melynek célja, hogy az évtized...

Változások a Schneider Electricnél

Marc Garnert, az Egyesült Királyság és Írország korábbi alelnöke látja el januártól a Schneider Electric Secure Power üzletágának vezetését. A szakember így európai alelnöki...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szavaztak a hallgatók: megvan az év műsorvezetője és műsora

Lezárult a Sláger FM idei hallgatói szavazása, amelyen a rádió legkedveltebb műsoraira és műsorvezetőire lehetett szavazni. Több ezer szavazat alapján Somogyi Zoltán lett Az Év Műsorvezetője, a Sláger Reggel pedig Az Év Műsora. Idén három...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Különleges meglepetést tartogatott a Yettel az év végére

2025-ös digitális összefoglalót kaphatnak saját mobilhasználati szokásaikról a Yettel lakossági ügyfelei. A szolgáltató hivatalos appjában elérhető új funkcióval mindenki betekintést nyerhet saját aktivitásaiba, az összefoglaló mellett pedig értékes ajánlatokhoz is juthat az év végi...

Új sorozatok, nagyszabású mozifilmek és ünnepi hangulat a CANAL+-nál

A CANAL+ az ünnepi szezonban is gondoskodik róla, hogy mindenki megtalálja a számára tökéletes tartalmat. Az online TV és streaming app kínálatában vadonatúj CANAL+ Original sorozatok, nagyszabású mozifilmek, 24 órás akciócsatorna, széles videótár-választék és...

Izgalmas dolog derült ki a karácsonyi vásárokról

Fényfüzérek, forralt bor illata a téli levegőben, és a jól ismert karácsonyi dallamok - Európa karácsonyi vásárai azonban nemcsak az ünnepi hangulat miatt fontosak, hanem a Visa legújabb elemzése szerint egyre nagyobb gazdasági jelentőséggel...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...