- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Szoftverfejlesztő központtal erősít a Continental

Száz mérnököt foglalkoztató új szoftverfejlesztő központot hoz létre a német Continental autóipari vállalat Budapesten. Az 5,5 milliárd forintos beruházáshoz 1,37 milliárd forint támogatást biztosít...

Új üzletágakat indít a Grandioso

A Grandioso International Management tovább bővíti portfólióját a könnyűzeneipari, a digitális tartalomgyártás és a teljeskörű kommunikációs szolgáltatások területén. Ezzel párhuzamosan Yvonne Dederick 2018. január...

Ez várható a használtautó-piacon

Egyre nagyobb sebességre kapcsol a hazai használtautó-piac: a gazdát cserélt használt személyautók száma 2017-ben elérte a 688 ezret, ami 11 százalékos növekedést jelent az...

Elszálltak a panelárak

Tovább nőttek tavaly a lakótelepi panelek árai és egyelőre nincsenek jelei a drágulás mérséklődésének. Az egyes lakótelepek között még mindig jelentős különbségek mutatkoznak, annak...

Változások a Fordnál

A Ford átszervezi mobilitási részlegét, és felvásárolja az Autonomic és a TransLoc cégeket. A 2018-as év indításaként a Ford Motor Company mobilitási részlege felpörgeti tevékenységét....

Rekordot hozhat 2018 a használtautó-piacon

Fokozatosan egyre nagyobb sebességre kapcsol a hazai használtautó-piac: a gazdát cserélt használt személyautók száma 2017-ben elérte a 688 ezret, ami 11 százalékos növekedést jelent...

Új szolgáltatás Budapesten

Elindult Budapesten a Mol Limo, a Mol Bubi mintájára kialakított közösségi autómegosztó szolgáltatás. Budapesten 200 darab benzines és 100 darab elektromos Volkswagen e-up!-ot vehetnek...

Sokat zöldült az EU

Tizenkét év alatt kétszeresére emelkedett a megújuló energia részaránya az Európai Unió energiafogyasztásában az Eurostat adatai szerint. 2016-ban már 17 százalék volt a megújuló energia...

Hatalmas energiák a magyar startuppal

A Prologis, Inc. sikeres kísérleti projektet valósított meg a Platio magyar startup vállalkozással, amely műanyag újrahasznosítása mellett kínál napelemek térburkolatba történő integrálásával esztétikus és...

Hatalmas gyártóbázist épít a Coca-Cola

Az elmúlt időszakban másfélszeresére növelte dunaharaszti központi gyártóbázisa területét a Coca-Cola HBC Magyarország, és a cég nem áll le. Az üdítőital-gyártó 2020-ig újabb jelentős...

Sokan kértek tanácsot online fogyasztóvédelmi ügyekben

Megduplázódott a Budapesti Békéltető Testületen (BBT) belül működő, az európai online kereskedelem fogyasztóvédelmi kérdéseivel foglalkozó nemzeti tanácsadó ponthoz fordulók száma tavaly. Az Európai Bizottság 2016-ban...

Budapesten bővít az Accenture

Két éven belül megduplázza magyarországi dolgozóinak számát az Accenture informatikai szolgáltató vállalat, az idén kétszáz dolgozót vesznek fel új budapesti technológiai központjukba - jelentette...

Nagyot alkothat a magyar startup

A ME3D nevű cég mérnöki érdeklődésű magyar klinikusai és orvosai fejlesztették ki azt a 3D nyomtatást is alkalmazó módszert, melynek segítségével a sebészeti oktatásban...

Megrohanták a magyarok a boltokat

A kiskereskedelmi forgalom tavaly novemberben 6,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, a nyers és a naptárhatástól megtisztított adatok szerint is - jelentette...

Népszerű volt tavaly az e-matrica

Rekordszámú, csaknem 14 millió e-matricát vettek az autósok tavaly, mintegy 8 százalékkal többet az előző évinél, ami 69 milliárd forint bevételt jelentett a 2016-ban...

Jó évet várnak az Opelnél

Az Opel az idén 13 200 autó értékesítését tervezi a magyarországi újautópiacon, amellyel nemcsak a piac növekedésével tartaná a lépést a márka, de még...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Boldog, békés karácsonyt kíván a Marketing&Media

Boldog, békés karácsonyi ünnepeket kíván minden kedves olvasónak a Marketing&Media magazin és az mmonline.hu csapata. Meglepetésért kattints a képre!  
Csillag Születik döntő RTL

Listavezető lett a Csillag Születik, de a hetet a TV2 nyerte

A mostanában megszokottnál kisebb előnnyel, de a múlt hetet is a TV2 nyerte a 18-59 éveseknél és főműsoridőben. A szombat és vasárnap az RTL-nek, a hétköznap esték a TV2-nek hoztak több sikert. A múlt hét...

Hódit a streaming, de a lineáris TV még fontos

A WPP Media VideoTrack CEE 2025 kutatása részletes képet fest a közép- és kelet-európai (CEE) streamingpiacról. A Lengyelországban egy évtizede futó, az idén Csehországgal, Magyarországgal és Romániával kibővített elemzés rávilágít a fogyasztói szokásokra, a...

Filmklasszikusok és közönségkedvencek az ünnepi kínálatban

Prémium filmélménnyel várja a nézőket az ünnepi időszakra és az új évben is a FILM+ csatorna, míg az RTL HÁROM ikonikus, generációkon átívelő filmklasszikusokat kínál az egész család részére. Az ünnepek alatt és az új...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 3. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Meghatározó pillanatok ELKÁN PÉTER 4iG, group head of corporate affairs...

Digital Center

Év végi hajrá a kiberbűnözőknél – tippek arra, hogyan ne kerüljünk bajba

Az év végi ünnepi időszak az egyik legtermékenyebb szezonja az online- és kiberbűnözőknek. Az ünnepek előtt megszaporodnak az internetes vásárlások és forgalom, azonban lankad a figyelem, hiszen igyekszünk minél hamarabb beszerezni az ajándékokat. Az...

Nagy bejelentést tett a One: ingyen lesz karácsonykor a korlátlan mobilnet

A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít korlátlan adatcsomaggal nem rendelkező előfizetőinek. A szolgáltató ünnepi bevezető kampánya keretében 2026. január 12-ig valamennyi vezetékes és műholdas TV-előfizetője díjmentesen...

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....