- Hirdetés -

Kategória: Biznisz

- Hirdetés -

Tovább terjeszkedik a BMW

Az exkluzív divízió hamarosan huszonkét hivatalos partnerrel képviselteti magát az Alpok országában. A terjeszkedés számos ügyfélelőnyt tartogat. A müncheni székhelyű BMW Group Classic Services...

Ezért vásárolnak többet az eMAG felhasználói

Alig két hónappal az indulása után az eMAG Genius, a vásárlóknak előre meghatározott értékhatár felett ingyenes kiszállítást és exkluzív ajánlatokat kínáló szolgáltatás rendelkezik a...

Új partnerrel erősít a Duna House

A Duna House Group új üzletága, a DH Energy az ügyfelek egyablakos kiszolgálása érdekében a nagymúltú és országos lefedettséggel rendelkező LEHEL Cégcsoporttal kötött stratégiai...

Történetének legmagasabb második negyedéves árbevételét érte el az LG

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 második negyedévében 21,69 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,2 ezer milliárd von működési eredményt ért el....

Tényleg sokat adóznak a magyarok?

A közbeszédben gyakran találkozunk a magas hazai adókulcsok kritikájával. Ha nem vagyunk kedvezményekre jogosultak, bruttó bérünk 18,5 százalékát fizetjük TB hozzájárulás gyanánt, 15 százalékát...

Egyre olcsóbbak személyi hitelek

Mindenki a lakáshitelek kamatcsökkenéséről beszél, közben szépen lassan, de a személyi kölcsönök is egyre olcsóbbá váltak. Július 23-tól a legolcsóbb személyi hitel kamata újra...

Díjazzák a fenntartható cégek tulajdonosait

A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY...

Bevásárolt az OXO Technologies Holding

Elvi megállapodást írt alá az OXO Technologies Holding és a 3TS Capital Partner, melynek értelmében az OXO Technologies több lépésben többségi tulajdont szerez a...

Kevesebb cég hozhat be külföldi munkavállalókat

A minősített munkaerő-kölcsönző cégeknek június 30-ig kellett teljesíteniük az év elején életbe lépett törvény által előírt szigorúbb feltételeket ahhoz, hogy megtarthassák minősített státuszukat. A...

Tovább növekedett az Accor

A növekedési céloknak megfelelő, szilárd első féléves teljesítményről számolt be a vállalat.„Az Accor – összhangban a befektetőknek tavaly bemutatott középtávú kilátásokkal – az idei...

Izgalmas együttműködések az Olimpián

Minden vállalkozásnál eljön a pillanat, amikor szeretné felpörgetni a forgalmát, több vevőt, nagyobb bevételt elérni, de úgy tűnik, hogy már minden lehetőséget kipróbált. Legalábbis...

Új üzletet nyitott a PENNY

Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY. A diszkont modern megjelenésével, kiváló minőségű és pénztárcabarát termékkínálatával kényelmes bevásárlási lehetőséget biztosít a...

Tovább terjeszkedett Magyarországon az Auchan

Csepelen új benzinkúttal bővült az Auchan hálózata. Ez az első olyan töltőállomás, ami nem Auchan áruház mellett található. A modell is eltér az eddigi...

Nagyot nőtt itthon az e-autók száma

A Jövő Mobilitása Szövetség adatai szerint tavaly június végén a tisztán elektromos hajtású gépkocsik száma 41 386 volt, míg az idén június végén elérte...

A műholdas piacon terjeszkedik a 4iG

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) jóváhagyása esetén a 4iG Nyrt.-hez kerülhet a Direct One magyarországi műholdasügyfél-állománya, és a helyi kábelszolgáltatók hozzájárulásától függően a kábeles műsorterjesztési...

Fontos bejelentést tett a Wizz Air

A Wizz Air négy új járatot indít ősszel a budapesti géppark bővítésének köszönhetően. Októbertől közvetlenül elérhető lesz repülővel a fővárosból Genova, Girona, Marrákes, decembertől...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyot mentek idén a magyar filmek

Meghaladták a 2 milliárd forint bevételt és az 1 milliós nézőszámot a Nemzeti Filmintézet (NFI) támogatásával készült magyar filmek 2025-ben a mozikban. Világszerte több mint 50 rangos fesztiváldíjat hoztak el az alkotók a nemzetközi...

THE SHIFT: újabb nagyágyúkat jelentett be az MRSZ és a MAKSZ

A THE SHIFT szervezői bejelentették a konferencia újabb nemzetközi előadóit: Islam ElDessouky-t, a Coca-Cola globális kreatív stratégiai vezetőjét; Byron Sharpot, a márkák növekedésének első számú kutatóját és szakértőjét; Věra Šídlovát, a világ vezető elemzővállalatának,...

Nézzük, mit hoz a jövő! – 1. rész

Nem volt könnyű év 2025, és várhatóan 2026 is nagyon komoly kihívásokat tartogat majd. Az alábbiakban a Marketing&Media szerkesztőbizottsági tagjainak hagyományos évértékelőit és piaci előrejelzéseit közöljük.   Minden az MI-ről szólt HORVÁTH MAGYARY VOLJČ NÓRA, K&H Csoport,...

Fontos figyelmeztetés jött a nyugdíjpénzek kapcsán

Érdemes előre hozni a tudatosabb pénzügyekkel kapcsolatos újévi fogadalmaink megvalósítását, és még 2025 utolsó napjaiban belépni valamelyik önkéntes nyugdíj- vagy egészségpénztárba, a meglévő tagoknak pedig eseti befizetést teljesíteni. A kasszák mellett szól, hogy idén...

Adni Öröm! – 25 ezer ajándékcsomag jut a rászorulónak

Lezárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös Adni Öröm! adománygyűjtő akciója, amelynek keretében több tízezer nehéz sorsú ember karácsonya válik teljesebbé. A vásárlók összesen 208 tonna tartósélelmiszert ajánlottak fel a kijelölt...

Digital Center

Kiderült, mennyire vagyunk védtelenek a mesterséges intelligenciával szemben

A „Kulcs te vagy!” kampány keretében a Médiaunió Alapítvány egy többgenerációs kísérletben vizsgálta, hogyan hat a mesterséges intelligencia az emberek valóság érzékelése. Fiatalok és idősebbek próbálták eldönteni, mely tartalmak valódiak és melyeket készítette MI....

Mesterséges intelligenciával okosítja az autózást az LG

A mobilitási technológiák területén globális vezetőnek számító LG Electronics a 2026-os CES kiállításon (amit Las Vegasban rendeznek meg 2026. január 6. és 9. között) mutatja be új, mesterséges intelligencia-alapú fedélzeti platform (AI Cabin Platform)...

Üzleti kockázat lehet a lakosság hiányos digitális felkészültsége

A Kingston Technology Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások terén világvezető Kingston Technology Company, Inc. egyik társvállalata, a magyar lakosság* adatbiztonsági tudatosságáról és adatvédelemmel kapcsolatos szokásairól készített felmérést az Europion piackutatóval közösen....

Az AI kilépett a képernyőről

A mesterséges intelligencia eddig főként digitális környezetben működött: chatfelületeken, hangasszisztensekben vagy ügyfélszolgálati rendszerekben. Az E.ON az INTREN digitális ügynökséggel közösen kiléptette az AI-t a virtuális térből a fizikai világba és megszületett Anna, az E.ON...

Új korszak kezdődik az építőiparban

Az előttünk álló év fordulópontot hoz az építőipar, a létesítményüzemeltetés és a teljes ingatlanszektor számára – derül ki a PlanRadar évzáró elemzéséből. A több évnyi kísérletezés után a digitális megoldások választható eszközökből a mindennapi...