- Hirdetés -

Kategória: Brand

- Hirdetés -

Keresik a családbarát irodákat

Sok munkáltató ígéri az álláshirdetéseiben, hogy a juttatások részeként családbarát irodát is biztosít leendő munkavállalóinak. De mit jelent ez a gyakorlatban és mennyire jár...

Százéves a KLM

Idén ünnepli fennállásának 100. évfordulóját a KLM Holland Királyi Légitársaság mint az egyetlen olyan légitársaság, amely még mindig a saját nevén működik. Tudta például,...

Barbie-val kampányol a Nat Geo a természetvédelemért

A természetvédelemhez köthető, tudományos szakmákat népszerűsíti a Mattel a National Geographic-kal együttműködve. Az új Barbie-k bevezetésének célja, hogy felhívja a fiatal lányok figyelmét a...

Jövő héten nyit a Video Academy

Milyen a sikeres YouTube kampány, hogyan készítik a videókat az influencerek, mik a legújabb videós trendek – ez mind kiderül jövő héten a Video...

Tovább zöldülhetnek a gyárak

Tíz százalékkal csökkenő energiaköltségek, 25 százalékkal javuló működési hatékonyság, jelentős mértékben visszaeső karbantartási költségek – többek között ezeket a lehetőségeket kínálja a Schneider Electric...

Megint újított a Meki

Az Oktogon téri étterem átadásával folytatta hazai egységeinek a „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s hazai Developmental Licensee Partnere. Még 2017-ben indult el...

Több mint 1100-an a Marketing Summiton

„From Trash to Treasure in marketing communications” – ezzel az igazán figyelemfelkeltő mottóval várta szeptember 12-13-án a hazai marketingszakma krémjét a Marketing Summit Hungary....

Videós tippek a profiktól – hamarosan nyit a Video Academy

A Google szakértőitől és ismert hazai influencerektől leshetik el a Video Academy résztvevői a népszerű videós tartalmak készítésének titkait. A Google és a Marketing&Media...

Új szereplő a hazai e-ker piacon

Saját webshopot indít a Scitec. Európa egyik legismertebb sport-táplálékkiegészítő brandje új stratégia mentén folytatja kereskedelmi és marketing tevékenységét, és két új almárkát is kifejlesztett....

Díjat nyert a LIDL

A Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti áruházának ítélte a SuperStore idei versenyének szakmai zsűrije a SuperStore 2019 Diszkont kategória győztesének járó díjat. Idén ötödik alkalommal...

Megválik a UPC márkától a Vodafone

Nem tartja meg a UPC márkát a vezetékes szolgáltatásoknál a Vodafone, a társaság jövő áprilistól egységes brand alatt értékesíti valamennyi megoldását – tudta meg...

Fizettél már Red Bull-lal? Megéri kipróbálni!

Elindult a jelentkezés a Red Bull Can You Make It? 2020 versenyre. Február 17-ig azoknak a félelmet nem ismerő, kreatív egyetemistáknak a jelentkezését várják...

Megvan a legsokszínűbb vállalat

Idén is az Accenture végzett az első helyen a Refinitiv által készített, a világ 100 legsokszínűbb és legbefogadóbb vállalatát rangsoroló Diversity & Inclusion Index...

Meglepő ízekkel újít a SPAR

A magyarországi kiskereskedelemben egyedülálló, új kezdeményezés során az áruházlánc az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával a legkiválóbb hazai élelmiszeripari innovációkat kereste az egész országból. A...

Rengetegen futottak a hétvégén

Összesen félmilliárd futólépést tettek meg a versenyzők az idei SPAR Budapest Maraton Fesztiválon. Az utolsó szeptemberi hétvégén nagyon sok résztvevő, szurkoló családtag és barát...

Videózás felsőfokon – hamarosan itt a Video Academy

Már csak három hét és megnyitja kapuit a Google és a Marketing&Media közös szervezésében a Video Academy, aminek résztvevői többek között megtudhatják, hogy milyen...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Mérföldkőhöz érkezett a FoxPost és a Packeta integrációja

Frissült a FoxPost Általános Szerződési Feltétele (ÁSZF), mivel a vállalat integrációja a Packetával új szakaszába lépett. Ennek részeként július 1-jétől megváltozott a FoxPost hivatalos cégneve is, a vállalat mostantól FoxPost Kft. néven működik tovább....

TOP50 Media Award Ceremony – Nem lehet könnyen elfelejteni

Felejthetetlen élmény volt a Marketing& Media TOP50 - A legbefolyásosabb médiavezetők díjátadó party-ja a MOL Campus teraszán. Ezt az alábbi videó is jól mutatja. A díjátadó előtti show-ban nagy szerepet vállalt Besenyei Péter műrepülő-pilóta, aki...

Jeges italokkal csábítanak a benzinkutak

Az ORLEN HUNGARY – az ORLEN Unipetrol Csoport tagja – új termékeket vezet be a nyári szezonra. A vállalat jegeskávékkal, gyümölcslevekkel és limonádékkal bővíti az ORLEN töltőállomások kínálatát. A frissítők Magyarországon, Csehországban, Németországban, Ausztriában,...

Élőben nézhetjük a Tour de France-t

A Warner Bros. Discovery (WBD) Sports Europe minden eddiginél magasabb szintű közvetítéssel készül bemutatni a férfi és női Tour de France versenyeit a rajongók számára Európában és Ázsiában. A profi kerékpársport csúcsát jelentő Tour...

Így tervezik a magyarok a nyaralásukat

A nyaralást tervezők csaknem háromnegyede maga szervezi meg az utazását, és egyharmaduk úgy indul útnak, hogy nem köt utasbiztosítást – derül ki a CIB Bank friss felméréséből. Azok számára, akik biztosítással a zsebükben indulnak...

Digital Center

Sokat tehetnek a nők egészségéért az okosórák

A testünk egy változó, alkalmazkodó és finomhangolható rendszer, és ha megtanulunk rá jól figyelni, életminőségünk is érezhetően javulhat. A ciklusszinkron-tudatos életmód épp erre épít: a nők ciklusuk szakaszait megismerve optimalizálhatják a napi rutinjaikat, a...

Így vigyáz az adatainkra a Samsung

A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...